Kääk minun maha on jo pallo!

Täällä iltaturvotus on hiukan vähentynyt, eikä maha ole niin kipeä enää iltaisin. Itse olen myös hyväksi havainnut tuon hiuslenksu-viritelmän, eli lenksu napinlävestä läpi, toisen pään läpi ja napin ympärille. Mutta tämäkin kikka toimii enää yksien housujen kanssa, muita en enää voi käyttää. Pitänee siirtää ne toiseen kaappiin ja palata asiaan ensi syksynä!
 
Hahaa saas nähä mitä sain tuolle kuvalle aikaseksi. Summassa latasin jonku ohjelman joka oli englanniksi ja sitten sieltä painelin melkein kaikkia nappeja ja nyt anto sit tämän pistää tänne :D saa nähä onko sama kuva ees. Ja ajatelkaas kaikki tämä vain sen vuoksi että te näkisittä minun alkavan mahan joka muistuttaa enemmän kalja ku vauvamahaa!

 
Hyvä katra!
Sit jos haluut sen näkyviin niinku mulla on niin mee muokkaamaan tota viestiä editistä ja paina sieltä "Upota kuva viestiin" niin se tulee tohon :)
 
Kyllä se alkaa maha pullistua nyt täälläkin. Mulla on ennestäänkin ollu pullea maha, mutta nyt kun tossa oon laihduttanu niin se kävi välillä aika litteenäkin, mut come on, nyt tätä ei peitä enää millään ja vielä puolitoista viikkoa niskapussiultraan. Kohta lähden labraan, ois ne hiv-, downseula sun muut testit tiedossa. Aamulla jo väkästelin pissat koeputkiin (onks teille muille annettu ne neuvolasta ja kun menee verikokeisiin niin viedään kaksi putkea pissiä sinne mukana???)



 
Tatjuska, täällä tänään samat labrat edessä. Pissiä ei tarvii (saa) viedä [8|]
 
Tickerissä on joku typo kun mulla alkoi tänään kyllä viikko 11.... eli pitäis olla 10+0
 
Tatjuska: Huikee masu jo nyt :D

Tänään kaveri heitti mut töistä kotiin. Ja sit loppumatkasta sanoin et meille tulossa vaavi. Se sanoki sit et ei iesus hän kattoki et onko sulla kaikki nyt hyvin ku on tainnu kaljottelu lähtee käsistä! :D pitää varmaan laittaa jonnekki naamakirjaan kohta mikä on tilanne ettei lähe kulkeen juttua et oon täys deekkis nykysten :D
 
katsotaan onnistuuko kuvan laitto. Eli näin masuasukin asunto pullistelee jo.

 
Mä olen kanssa ihan järkyttynyt, kun maha on nyt jo noin iso. Täytyy varmaan pitää löysiä vaatteita töissä, kun tää alkaa jo näkyä! Ja niin ajattelin, että vasta marraskuun loppupuolella kertoisin töissä. Pakko kertoa aiemmin, jos tämä maha tätä tahtia kasvaa! Ultrakin vasta parin viikon päästä. Sitä ennen en haluaisi missään nimessä kertoa... Katsotaan jos saan illalla aikaiseksi ottaa/laittaa kuvan.
 
[align=left]13 viikkoo napsahti eilen ja maha pullahti samana päivänä esiin. En ite huomioinu sitä juurikaan, mut mies sano et nyt kyllä alkaa tuo maha näkyä. Olin jo sanomassa, et tavallista turvotusta se on, kunnes vilkasin alas ja tokasin: No ei se kyllä tolta oo ennen näyttäny.. siitä se näköjään pikkuhiljaa alkaa pullistumaan [:D]
[/align]
 
Tilanne on tämä, että yhtään jos "hienommin" haluaa pukeutua, niin ei tätä palloa piilottele mikään kaapu! [:D]
Kumma kyllä, pikku masukin olemassaolo on hienosti pysynyt salassa collegepaitojen ja toppahousujen kätköissä. Huomenna tosin tällainen "hienompi" päivä, joten aion kantaa palloni ylpeydellä [;)]

tini ja huomenna rv 16+0 [:)]
 
ALKUPERÄINEN: tini

Tilanne on tämä, että yhtään jos "hienommin" haluaa pukeutua, niin ei tätä palloa piilottele mikään kaapu! [:D]
Kumma kyllä, pikku masukin olemassaolo on hienosti pysynyt salassa collegepaitojen ja toppahousujen kätköissä. Huomenna tosin tällainen "hienompi" päivä, joten aion kantaa palloni ylpeydellä [;)]

tini ja huomenna rv 16+0 [:)]


Heh, enpä saanut yhtään kysyvää katsetta/ kysymystä osakseni pömppistä koskien, joten annetaanpa pienen vielä vähän aikaa kasvaa rauhassa [:D][:D]
 
Takaisin
Top