Juonittelupeli

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voin yrittää, mutta mä en välttämättä hereillä pysy kun väsyttää niiiiiin paljon.
 
Miepäs nukahdin päikkäreille vähän etuajassa, oli kyllä makeat unet.

Mutta jos äänestettäisiin, kuka olisi meidän mielestä tuhmuri? Niin jos vaikka hoitotäti sitten kuulustelee sitä, että onko tuhma.

Missä on Kuunvalo ja Suski? Jos vaikka tuhmaa hävettää ja haluu pysyä piilossa.

++Kuunvalo
 
En mäkään hereillä pysynyt, väsytti sen verran hyvin vaikka yritin taistella unta vastaan.

Täältäkin ääni ++Kuunvalo
 
Mulle on sanottu, et kuka toista haukkuu, on ite. Mangnusti on jo kerran ehottanu Bellaa ja nyt Suskia sekä Kuunvaloa. Mulla on epäilys, et Mangnusti on tuhmuri ja Talvitintti apulainen, kun Talvitintti on heti Magnustin kaa samaa mieltä.

Vaikka Kuunvalo ja Suski ovat olleet hiljaisia, eivät he ole vielä tippumassa, joten en koe syytä äänestää heitä. Siksi äänestän ++Magnusti_.

Ja nyt menen nukkumaan, jos sit herätessä on ajatukset kirkkaampia.
 
Mulle on sanottu, et kuka toista haukkuu, on ite. Mangnusti on jo kerran ehottanu Bellaa ja nyt Suskia sekä Kuunvaloa. Mulla on epäilys, et Mangnusti on tuhmuri ja Talvitintti apulainen, kun Talvitintti on heti Magnustin kaa samaa mieltä.

Vaikka Kuunvalo ja Suski ovat olleet hiljaisia, eivät he ole vielä tippumassa, joten en koe syytä äänestää heitä. Siksi äänestän ++Magnusti_.

Ja nyt menen nukkumaan, jos sit herätessä on ajatukset kirkkaampia.
Pöhkö. Jos olisin tuhma, tekisin kaikkeni, ettei huomio kohdistu itteeni. Heittelen syytöksiä ympäriinsä nähdäkseni reaktiot niistä, että olisi jotain pohjaa, miltä lähteä ettimään tuhmureita. Tuhmureitten on helppo vaan leikkiä muitten mukana, mutta tilanteemme oikeesta pohdiskelusta saattaa syntyä jälkiä, joitten avulla saadaan ehkä ne kii.
 
Plus pahinta mitä voi tulla on, että tänne jää lopulta pari nukkuvaa, väsynyttä kilttiä, jotka ei yhtään seuraa tilannetta ja tuhmat pääsee sen takia karkuun. Siksi koitan vähän kadoksissa olevia härkkiä.
 
Takaisin
Top