Joulupallojen kasvatusta!

Ostin just kolmet XL-kokoiset alkkarit etten joutuis lähtemään mammahousulinjalle. Joku roti sentään pitää olla. ;) (Suurin syy on se et en voi sietää vyötärölle tulevia housuja. Mies käyttää reikäisiä kalsareita (jos en huomaa ja heitä roskikseen), eikä sitä ylipäätään kiinnosta mitä mulla on päällä kun ne lähtee kuitenkin, joten erotiikan kannalta en ole asiaa ajatellut.)
 
Tää uus keskustelu-foorumi on ihan outo!
Mä en ole edes kohta pariin viikkoon päässy kirjottaan tänne mitään, nyt näytti onnistuvan, viimein.

Täällä masussa ilmeisesti kaikki edelleen mallillaan,
itelle iski vaan ihan järkyttävä räkätauti emoticon
Välillä tuntuu että tähän tukehtuu ihan.. Pää halkee kun joutuu yskiin ja niistään jne.. Mutta kuumetta ei vaan nosta sitten millään ja sitähän mä odotan että tää menis nopeemmin ohi..

Onneksi edes vapaa viikonloppu, eilisen olin töissä ja siellä vaki-asiakaat sentään kehtaa kysyä että taidat kipee olla, muut "satunnaiset vierailijat" lähinnä mulkoili että "ton näkösenä töissä"..
Kaupassa siis juu olen edelleen jos en oo maininnu.

Liikkeet tuntuu ihanasti päivittäin, samalla hirveet pelot nostaa päätänsä, mutta eipä niistä sen enempää, etten nyt vaan vahingossa pelottele ketään..

Jepulis, palloa kasvatellessa siis emoticon
 
Heippa!

Mä en odota joulua oikeastaan ollenkaan...emoticon 3 vanhinta poikaa viettää nimittäin koko joulun tänä vuonna isällään ja mun puolesta joulun vois vetää vessasta alas... emoticon Talo tulee olemaan TODELLA hiljainen, omat vanhemmat on pois joulun ja siskoni on miehensä perheen luona. Onhan meillä toki tuo 6kk poika muttei hän vielä mitään joulusta ymmärrä... ihan hissukseen vietetään aatto, haudoilla käydään, syödään hyvin, annetaan toisillemme ja pojalle lahjat ja sit vaan nautiskellaan.

Ens vuonna onkin sitten väkeä, kun on meidän perheestä 7 henkeä+koira, siskon perheestä 4 henkeä ja äiti&isä... missä lie sit joulua vietetäänkään...ei taideta kenenkään kotiin enää koko porukalla mahtua.  Viime jouluna oltiin Himoksella mökissä ja se oli tosi kiva juttu, odotettiin siskoni kanssa molemmat vauvojamme ja mulla siis myös tänä jouluna sama juttu.

Mutta mä en ole ollenkaan mikään jouluihminen, vietän sitä vaan lasten takia ja siks tänä vuonna on vähän vaikea saada itseään tunnelmaan kun 3 poikaa puuttuu... no, joulun jälkeen voidaankin alkaa odottamaan uudenvuoden päivää kun hra nro. 3 täyttää 7 vuotta.

EDIT: Niin... omasta olosta sitten: hirmu hyvä olo on fyysisesti, ainaostaan kasvava maha kertoo tällä hetkellä raskaudesta.  Liikkeet on nyt alkaneet tuntumaan pikkuhiljaa ja doplerilla oon sydänääniä kuunnellut kotona aina välillä. Tänään alkaa 17. viikko, äkkiä tää vaan taas menee... Välillä tulee semmonen lievä järkytys, että oon TAAS raskaana, tuntuu ettei oikein vieläkään pysty hommaa kunnolla sisäistämään. Tammikuun alussa se ehkä sitten konkretisoituu rakenneultrassa, jos sukupuoli selviää.
 
Mulla oli ajatuksena vastata jo aikoja sitten, mutta unohtui. Halusin tuota mamma-alkkaria kommentoida. Mä viimeksi kokeilin kerran mamma-alkkareita, mut mun mielestä ne oli jotenkin inhottavat. En mä tykännyt, kun tuli vatsan päälle. Vaikkei mua haittaakaan housut, joissa tuo 'resori' vatsan päällä. Käytin sitten ihan loppuun saakka omia normipikkareitani. Hyvin ne mahtui sinne vatsan alle, vaikka 16 kg tulikin lisää painoa. Vasta synnytyksen jälkeen kaipasin XXL-kokoisia alushousuja.
 
Takaisin
Top