Air4m, mahtavaa, että teillä on onnistunut öiden rauhoittaminen noin hyvin! :O Minäkin oon suunnitellut, että vois yrittää siirtää tuon pienemmän lastenhuoneeseen ja kattoa, mitä se tekis yötissille. Parhaimmillaan kuitenkin selvitään jo melkein aamuun asti ilman syömistä... Epäilyttää vaan kun tällä meidän minikirpulla on niin pieni maha, ettei halua liian aikaisin vähentää maitomääriä liian pieneksi...
Paranemista Äityli teille, toivottavasti yöt rauhoittuu pian!
Meillä arvotaan vieläkin allergioiden kanssa. Kohta pitäis kokeilla varmaan uudelleen hapanmaitotuotteita kun ihottuma on saatu kuriin. Ihmetyttää vaan, että onko tuon ipanan kakkaaminen ihan normaalia, kun saattaa kakata neljäkin kertaa päivässä tosi voimakkaan hajuiset kakat o.O Vai onko syömisissä/tissimaidossa jotain, mikä pistää mahan ärtymään...? Minähän en itse oo jättänyt mitään ruokia pois, kun ihotautilääkäriltä ei vielä tullut käskyä... Tietäisi vaan, että mikä on normaalia ja mikä allergiaan viittaavaa mahan toimintaa o.O
Paranemista Äityli teille, toivottavasti yöt rauhoittuu pian!
Meillä arvotaan vieläkin allergioiden kanssa. Kohta pitäis kokeilla varmaan uudelleen hapanmaitotuotteita kun ihottuma on saatu kuriin. Ihmetyttää vaan, että onko tuon ipanan kakkaaminen ihan normaalia, kun saattaa kakata neljäkin kertaa päivässä tosi voimakkaan hajuiset kakat o.O Vai onko syömisissä/tissimaidossa jotain, mikä pistää mahan ärtymään...? Minähän en itse oo jättänyt mitään ruokia pois, kun ihotautilääkäriltä ei vielä tullut käskyä... Tietäisi vaan, että mikä on normaalia ja mikä allergiaan viittaavaa mahan toimintaa o.O
mutta kotiruualla ei aina edes peppua haistamalla huomaa..