Angelique80
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Voi perhanan ukko! Kolme kuukautta... KOLME... Olen luonut pojalle yörytmiä... Siinä myös oikeastaan hyvin onnistuen. Yhdessä illassa tuo hyväkäs romutti koko systeemin! Tää on aika pitkäveteinen juttu mut alunperin motkotin että hiukan enemmän vois olla mukana tässä kotitöissä ku tuppaa unohtuu sinne koneen ääreen helposti. No hän niin tomerasti otti onkeen... Että... Poika hiukan itkunen ollu illan, voi olla ihan vaan ku erilainen iltarytmi ollu ku mies valveilla aamuvuoroviikon jälkeen. Alunperin jouduin ottamaan pojan takasin pois sängystä ottamaan uuden maitotilkan ja mies ei tajunnu millään kuin koitin sanoa että valot pois (en koskaan pidä poikaa yöllä /nukkumaanmenon jälkeen valoisassa) ja ihan tiedossa kyllä miehellä mut en tiiä oliko väsyny vai mikä.. No eihän toi mitään. Aloin pulloja pesemään ja steriloimaan ja poika alkoi taas sängyssä itkeskelee... Mies lähti katsomaan ja mitä se tekee... Tuo pojan alas ja laittaa sen sitteriin! Mä en voinu ku tuijottaa ku olin niin hölmistynyt. Maitoja olis kuulemma pitäny laittaa, vaikkapa poika oli just syöny puolisen tuntia sitten ja siinäkin satsista jätti suurimman osan syömättä. Nyt se nukuttaa sitä poikaa tuolla sylissään... Mutta koko yö meni jo piloille... En tajua mitä ihmettä oikein ajatteli!! Ja no, ne kellä on tarkkarytminen lapsi, tietää mitä mä tarkoitan pilallemenolla... Toivottavasti ei menis monta yötä korjatessa!! En viittiny ees sanoa mitään ku toinen auttaa koitti. Huomenna otan puheeksi sitten ku on kumpikin ehkä pirteempi. No ainakin mies on jos mulla menee pojan kanssa yö valvoessa... Nää on näitä ku ei tajua miesaivoja :D