Onko vaippaihottumaa kellään? Meidän tytsyllä ollu alusta asti aika ärhäkän näkönen peppu, nyt alkaa onneks näyttään paremmalta, oon pitänyt öitä ilman vaippaa, vaan paljansuojus ja pyyhkeitä alle... Tyttö vaan kakkaa jatkuvasti, vaippoja kuluu ihan hirveesti... No ainakin merkki siitä, että ravinto riittää. Eilen kun tyttö söi aamupäivällä toisesta tissistä, oli pakko pumpata toinen tyhjäks, tuli 180ml pelkästään siitä toisesta... No tosin sitä oli varmaan yön aikana kertyny kun ei syönyt kuin kerran yöllä.
Hyvä Jemina jos kirjotuksestani oli hyötyä sulle! Ajan kanssa monet asiat näyttää valosammilta, meilläkin on vietetty aina juhlia kun meidän Suvi on oppinut uutta, esim. kun oppi kävelemään 3,5v. Ja tunne on ollut mahtava! Ite oon oppinut ottamaan rennosti Suvin suhteen, en stressaa mistään kunhan Suvi on iloinen ja tyytyväinen. Jotkut sukulaiset on aina kyselemässä, joko Suvi on oppinut sitä ja tätä, ja mua ärsyttää välillä tosissaan... Suvista kun ei koskaan tule "tavallista" lasta vaikka he kuinka sitä kyselisivät. Ei elämää kannata käyttää murehtimiseen vaan nauttia kaikista niistä lukemattomista ihanista hetkistä:)
Voimia kaikille itkuisten pienten äideille!