Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kuulostaa Amanda ihan samalta kuin oma synnytys, vielä pitempi vaan, huh! Kaikki sympatia sinne, nyt on kuitenkin ihanat vauvelit.
Henkisesti uuvuttava prosessi.Onneksi mulla oli synnytyksessä mukana sekä mies että maailman paras doula.Tiimi toimi loistavasti,muuten olisin varmaan kuollu...ja oon nytkin aika loppu vielä.

Täällä kans yks kärsimätön yhdessä kasassa oleva vielä :D huomen aamuna käynnistysaika ni katsellaan joskos sitten pieni suostuis alkaa tulemaan, mut ens vuojen puolelle siis menee :)
Nimeä ei oo päätetty vielä kun mies ei tunnu oikein joustavan omissa ehdotuksissaan ni aattelin että jospa seki alkaa joustavammaksi kun vauva on maailmassa ja saahaan sit yhdessä nimi päätettyä :)

Ansku80 isosti onnea synttäreistä!! :)

Ja kaikille oikein hyvää uutta vuotta!!! :)

Huomenta! Täällä makaan meidän perhepedissä, isukki nukkuu, esikoisen nukkuu ja vauva nukkuu mun kainalossa. Ihanaa kun yöt menee hyvin. Vaavi nukkuu n 22-09 kolmella syötöllä. Tänään näköjään kaikkia laiskottaa. :)

Nimekseen tyttö sai Aurora <3 Kauhee nimitaistelu olikin. Jos joskus tulee kolmas tyttö niin hän jää ehkä nimettömäksi. :D

Oikein hyvää vuoden viimeistä päivää ja ihanaa tulevaa vuotta. Tsemppiä vielä odottaville ja voimia vauva-arkeen. <3

Onko muilla synnyttäneillä ollut pissiongelmia? Mun pitää oikeen "työntää" et kaikki pissa tulee pois rakosta. Mikäköhän vois olls syynä?

Poika saatiin maailmaan 30.12 melkein 37tunnin odottamisen ja yrittämisen jälkeen imukupilla. 53cm 4270g. Kokemus oli kaikkinensa niin traumaattinen että ei pysty asiaa ee käsittelemään.

Vauva kuitenkin on ihana ja vieny meidän sydämen. Sairaalan tultiin sunnuntaina ja täällä ollaan edelleen.

Mites te käynnistetyt. Mulle varoiteltiin, et saan ekan kontrolliajankin mahdollisesti vasta 42+1. Tuntuu vähän myöhäseltä :eek:
Haluun päästä ronkittavaksi jo ens viikolla!

Onnea Ninnukka! Äipän kans sama toive, että pääsisit synnytyksessä mukana olleen kätilön/lääkärin kans purkaa tilannetta, ettei jää mieltä kalvamaan.

Rahi muistelen että tiuh ois joskus puhunu että silleen ainaki täällä kuopiossa toimitaan, että tosi myöhään siis menee tuo..
Ittellä siis radin takia käynnistys on jo nyt 1.1 jollon rv40+5 :)

Vuosi alkaa olla paketissa :happy: nyt vaan jännätään kelle tulee vuoden viimeisin vauva ja ensi vuoden ensimmäinen. Tsemppiä vielä yhdessä kasassa oleville!

Onnea Ninnukka! :)

Hyvä Nuppu, että siellä on saatu nukuttua :happy: Meillä menee unirytmi 00-11 yleensä kolmella syötöllä. Iltasin tuntuu olevan nukahtaminen vaan vaikeempaa :)

Nimi on meilläkin päätetty jo raskauden puolessa ja pysyy samana edelleen:) Ollaan alettu kutsua pikkusta keskenämme ollessa nimellä. Kastetilaisuus on varattuna tammikuun lopulle :p

Hah, näyttäis siltä että selvitään ens vuoden puolelle. Tänään rv 41 ja ens tiistaina yliaikaiskontrolli, jollei sitä ennen ala tapahtumaan. Hyvällä lykyllä ois sitte ens viikon lopulla vauva sylissä. Nyt voi vihdoin alkaa rentoutumaan, niin paljon jännitti, että päästäänkö tammikuulle. Ehkäpä se synnytyskin alkais nyt kun voi jännitykset unohtaa.

Meillä tytöstä tuli Heta Aurora Inkeri :) Tokan nimen olin päättäny jo vuosia sitten, eka nimi arvottiin Alman ja Hetan väliltä joskus alkuraskaudessa, kolmas nimi tuli sit viimetipassa. Mä kutsuin tyttöä Justiinaks heti syntymän jälkeen ku oli otsa kurtussa ja niin temperamenttinen alusta asti, ei kuitenkaan viralliseks nimeks päätyny :D

Hyvää uutta vuotta kaikille! :) :Heartbigred

Anksu hyvää syntymäpäivää!

Sulla on hyvä syntymäpäivä, täällä myös on tänään syntymäpäivä.

Jos täältä joku synnyttää tänään, niin pieni saa mukavan syntymäpäivän kun ollaan muutenkin juhlahumussa ja ammutaan raketteja.

Hyvää uuttavuotta kaikille!

Takaisin