Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kuka sanoikaan että oli phks : ssa synnyttää? Miten hoidit noi ruuan hakemiset vai söitkö tuolla salissa? :o ite oon ny tähän mennessä saanu kaikki ruuat huoneeseen ku en itse ole pystyny liikkumaan kovin hyvin mutta nyt pystyisin hakemaan mutta poika makoilee tässsä vieressä ja jos lähen pois ni itkuhan siitä tulee :D

Wildiksen päivitykset on olleet kyllä niin mahtavia että melkeen surku kun ne loppuu (no vitsi vitsi). Ihan mielettömän paljon onnea vihdoin syntyneestä joulun ihmeestä. On ollut varmasti melkonen kokemus! Jälkeenpäin varmaan tulee monesti mieleen kuinka pitkä odotus olikaan.. Kun tuntui jo lukiessa ja seuratessa melkeen hiki päässä miten kauan siinä menikään :D

Jokohan Wildiksellä vauva sylissä <3 täällä 39+4 ja ei mitään uutta... Minkähän takia ees kuvittelin, että poika haluis tulla ennen laskettua?

Täällä mennään samoissa ja ihan samat fiilikset. Olin kuvitellu että ois jo vauva maailmassa tässä vaiheessa. Järkyttävä turvotus ilmestyny jalkoihin mutta siinäpä ne oireet

Täällä mennään samoissa ja ihan samat fiilikset. Olin kuvitellu että ois jo vauva maailmassa tässä vaiheessa. Järkyttävä turvotus ilmestyny jalkoihin mutta siinäpä ne oireet
Sama homma! On kyllä ihan sairas turvotus jaloissa. Jopa siinä jalkaterän päällä.

Hidasta tämä homma! Supistaa kyllä mutta edelleen kolmessa sentissä eikä oikein mitään muuta tapahdu kuin että ravaan suihkussa ja käyrillä. Odottavan aika on kyllä pitkä! Onnea paljon Wildis, olipa urakka siellä!

Kuulkaas rakkaat. Herätättekö te vauvaa syömään kolmen tunnin välein vielä kotonakin, kun sairaalassahan se on ohjeena? Jos vauva siis normaalipainoinen syntyessään ollut... Ollaan tässä ukon kanssa tuskailtu, että miten tässä pitäs tehdä.. :O

Tänne syntyi poika 17.12. klo. 19.07, mitoiltaan 4010g ja 54cm :Heartred:Heartblue:Heartpink.
En ole muistanut päivittää tilannetta torstain aamuöisten supistusten jälkeen, joista synnytys lähti käyntiin ja silloin kun on muistanut niin on tullut jotain muuta :grin
Sunnuntaina 20.12. päästiin kotiin ja pääsin toisen koiran kanssa lenkille haukkaamaan happea, monta päivää sisällä ei sovi mulle :grin
Koks:ssa miellyttävä ja hyvä palvelu, neuvoivat kipeisiin, maitoa täynnä oleviin rintoihin laittamaan kaalinlehdet, joita heilläkin oli tarjolla sekä sieltä sai huippuhyviä jäisiä siteitä helpottamaan turvotusta sekä pientä jomotusta alhaalla! Oonkin nyt kotona pakastellut siteitä :hilarious: synnytyskertomusta tarinoimaan jahka ehdin ja muistan :happy:
Maito lähti kunnolla tulemaan vasta lypsykoneessa käytyä.

Täällä alko tapahtua, ensimmäistä kertaa ja viikkoja tasan 41+0. Tosiaa eilen heräsin ja jalat aivan järkyttävän turvonneet, tyyliin pohje jatkuu muodottomaksi paisuneisiin varpaisiin saakka. Tunti sitte hulahti vaaleanpunertavaa vettä, kastu pikkuhousunsuoja kauttaaltaan ja oikeastaan osa porukoitten nojatuoliakin ja tuli ensimmäiset kivuliaat supparit. 1000mg särkylääke naamaan ja joulupöytään viel istumaan, sit soittelin synnärille josta käsky kävi olla kahen tunnin sisällä paikalla, koska strepto positiivinen. Ny sit ajellaan Hämeenlinnasta Tayssiin tarkistaa tilanne, maanantaina olis yliaikaiskontrolli ollu joka tapauksessa ni kiva jos tää tulee itsekseen. Kunhan ei olis ny väärä hälyytys eikä passitettais enää kotii oottelee. Ja kunpa lapsella vaan kaikki olis kunnossa, muuten ei ole väliä vaikka repeisin niskaa myöten.

Takaisin