Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvät Joulut kaikille mammoille!
Täällä saatiin vihdoin yö jotakuinkin nukuttua. Esikoinen ollu tosi kipeä, mut alkaa jo helpottamaan. Nyt ite vähän puolkuntonen, mut toivottavasti ei mene yhtä pahaksi ku muksulla.

Tänään 40+0, eli LA. Vielä jos viikon verran malttais pysyä yksiössä ni sais synnyttää sit alkuvuoden lapsosta. Ei oo kyllä mitään merkkejä antanu, et olis halukas ulostautumaan. Vieläkään en tiedä, miltä supistukset tuntuu.

Täällä rv 39+1 eikä tietoakaan suppareista tai muista synnytykseen liittyvistä oireista! Hyvä niin, mun puolesta saa pysyä viä viikon tosin neuvolassa todettiin että iso poika tulossa et katotaan kuinka isoksi saan sen vielä kasvatettua näillä jouluherkuilla ihanaa joulua kaikille!!

Onnea WopWop! Itsekin synnytin Phks:ssa, ja täysin positiivinen mieli jäi henkilökunnasta :)

Täällä aletaan pikkuhiljaa lähtemään joulunviettoon, ensin mun vanhempien luokse, sitten miehen. :) ainut harmi että musta joulu... :(
Hyvää joulua kaikille! :greet008

Uuuh supparit sattuu.. Meillä sillon maanantaina ultrattiin vauva ja painoarvio oli 3,6-3,7 kg, mut kätilö kopas äsken ja arvioi vauvaa ja sano, että ei varmasti oo niin iso vauva. :) Mua ei haittas jos tulis pienempikin.

Täällä kovasti kipuiluja eilisillasta lähtien. Supistukset vielä epäsäännöllisiä, mutta toi repivä kipu alapäässä on tosi inhottavaa.
Äsken lörähti paksut limaklöntsät pöksyyn, eli jotain tapahtuu. Ällöä.

Ihanaa joulua kaikille!

Omaa napaa. Täällä salissa supistukset tihentyny ja kipeytyny kunnolla. Vertaki tuli äsken eli oon avautunu lisää. Ei tietoa, että missä välissä tutkiivat kohdunsuuta.
Puol 11 puhkastiin kalvot ja voin kertoo, että on koko ihottumaki unohtunu näiden kipujen keskellä.

Nannuska täällä vähä samanlainen tilanne ;) itte veikkaan että nyt aamulla tuli loput limatulpasta veren mukana.. eli tässä ootellaan.. onneks yön sain nukuttua ihan super hyvin :)
Mites siellä meni yö?

Pöh, täällä jämähdettiin tosiaan tuohon kahteen senttiin.. Tulee verta ja vettä ja kaikkee, mut ei pahemmin oo edistytty.

Muistaako kukaan paljonko on se raja et vauva pitää saada ulos kun on kalvot puhkottu? Eihän ne siellä voi pitkään pitää ku ei oo vettä? :O

Onko se Wild 2 vrk...? Nyt en oo kyllä varma. Täällä ollaan pysähdyksissä, edelleen supistelee satunnaisesti mutta tosi kipeästi.

Mulla meni 41h vesien menosta kun tyttö otettiin sektiolla ulos.

Vähän kyllä väsyttää kun neitin rytmi on päälaellaan. Puoli viis alettiin aamulla nukkumaan ja päivällä sitten nukkuis niin hirviästi. Huhhuhuijakkaa äitille tämä on vähän rankahkoa mutta eiköhän me selvitä. Ajattelin pitää neitiä hereillä illalla että saataisiin nukuttua yölläkin :)
Kävin muuten puntarilla ihan huvikseen ja olen laihtunu 14kg, siis kaikki raskauskilot pois, alle kahessa viikossa. Eipä oo ikinä tämmöstä tehokuuria ollukkaa, uskaltaa vähän maistella suklaatiaki :)

Nannuska täällä vähä samanlainen tilanne ;) itte veikkaan että nyt aamulla tuli loput limatulpasta veren mukana.. eli tässä ootellaan.. onneks yön sain nukuttua ihan super hyvin :)
Mites siellä meni yö?
Yö meni taas huonosti, muutama kipeä supistus ja sitä ainaista veskissä juoksemista..

Takaisin