Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Paljon onnea pienistä tytöistä, viljonkk4, tseitsei ja catherine! Ja floverille onnea pojasta!

Tsemppiä Nuppu<3 koitokseen!

Paljon onnea Vilijonkk4, tseitsei ja Catherine pienokaisista! :Heartred

Nupulle tsemppiä ja voimia synnytykseen :)

Nuppu tsemppiä!

Ehkäisystä en osaa päättää ollenkaan, kumi ainakin on kamala. Ehkä luotetaan imetykseen, ainakin alkuun :)
Seksiä vasta jälkivuodon jälkeen. Aiemmin jälkivuoto kestänyt 5 viikkoa, mutta nyt on jo viikon jälkeen paljon vähäisempää kuin aiemmin.

Täällä kanssa rinnat täynnä maitoa. Ostin kahdet imetysliivit ennen synnytystä, mutta ne on hieman liian pienet, ainakin nyt, mutta katsotaan jos menevät kunhan tasaantuu.

Eipä sitten maltettukaan lähteä kävelylle, kun innostuttiin miehen kans petipuuhiin. Mulla on viimeiset 3-4 viikkoa ollut niin kovat kivut, ettei seksistä ole tarvinnut edes haaveilla, mutta nyt jostakin syystä tätä ongelmaa ei ollut. Liekö paikat jo niin puutuneet, että ei sen takia käy enää kipeää. :D Seksistä puheen ollen, me ajateltiin ehkäistä kuparikierukalla synnytyksen jälkeen. Hormonit ei passaa mulle alkuunkaan, ja kondomi ei pitkäaikaisena ratkaisuna oikein houkuta. Imetyksen tehoon en luota, kun kaveripiirissä on sattunut useampikin vahinko...

Onnea nyyttejen saaneille ❤

Täällä mies eilen illalla töistä kotiin tullessa tuumasi et mun maha on tippunu :O Toivotaan et täälläki lähtis ennen la tää synnytys käyntiin... eilen illalla kyllä otti tonne lonkan seudulle supparit ja vielä ei oo kertaakaan sinne supparit tuntunu, et josko ne jotain aiheuttais....

Takaisin