Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lumikatriina kiva kuulla susta, olenkin miettinyt mitä teille kuuluu:) paljon onnea pikkuisesta, koko perheelle <3

Minä uskalsin päästää ukon kaverinsa luokse saunomaan ja juhlistamaan loman alkamistaan, kun se niin nätisti pyysi. Vaikka onkin viikon ollu pois, niin kyllä se ansaitsee joskus päästä tuulettumaankin. Onhan tuo taas ainakin viikon kotona, kun lomalle tosiaan jäi. <3

Turvallisin mielin kotiin jäin odotteleen, kun kerran alakerrassa on vieläkin paikat niin tiukkaan kiinni, niin ei tää nyt tänä yönä lähe syntyyn :) Kehotin kuitenkin ukkoo pitämään juomisen kohtuudessa, mutta eipä se yleensä muutenkaan mitään räkäkännejä vedä.. :) Lähti ovesta kun pikkupoika olusiensa kanssa :D

Todella kanssa toivon, ettei menis yliajalle. Esikoinen syntyi 32+6 ja sitten poika 41 viikolla. Toivottavasti tää mimmi tulis ennen joulua. Iloinen silti että näin pitkälle päästy.
Miten voi olla näin hankalaa ehkäisyn kanssa??? XD enemmän haitta kuin hyötyä näissä kaikissa ehkäisy menetelmissä tuntuu olevan. Älytöntä.

Muistaakseni Hansu sit joskus sen jälkivuodon loputtua. Esikoisesta muistan, et toipuminen kesti kyl yli kuukauden. Imukuppi! Sektiosta toivuin nopeemmin...

Onnea Lumikatriina ja bebe!

Ärsytti äsken kaverin kommentti, kun tekstarin laitto sen koiran synnytyksestä. Mä laitoin , että niin täälläkin kovasti ootetaan vauvaa ja olis maks. 4vrk käynnistysharkintaan.. Se laitto, että niin sehän on helppoa kun sen tietää etukäteen.... Siis mikä siitä tekee helppoa jos tietää käynnistysajankohdan? Ei se yhtään sen kivuttomampaa ole, ja laitoin sille, että mulla se pienentää riskiä matkasynnytykseen ja mahdollistaa ehkä kipulääkityksenkin... Mutta tuntuu turhalta alkaa selittää omia pelkojaan yms. sellaselle joka ei ees halua ymmärtää!!!! Sori vuodatus, alko vaan kihiseen päässä... :(

Siis seksiä voi harrastaa kun siltä tuntuu vaikka vuodon aikana mutta sit kumi ehdoton tulehduksen takia!

Onnea Bebe ja Lumikatriina!

Toi seksihomma mua jotenkin pelottaakin taas, esikoisen kohdalla sain siis 4 tikkiä ja jälkivuoto kesti noin kolme kk. Kyllä! Vuosin kuin seula. Ja sit kokeiltiin just silloin ku vuoto loppui niin eihän se tuntunu yhtään miltään eikä missään. Ei onnistunu. Se homma päättyi sit mun kyyneliin ja miehen lerpukkaan kun otti niin päähän, saatiin ns tyyppi joka vei vapauden ja yöunet ja kaiken ajan ja vielä seksielämänkin. Puuh! Helpottihan se siitä sitten mutta myllerrys oli hurjaa mitä piti pään sisällä käydä.
No niin sori vuodatus, oma napa laulaa... :sad001

Paljon onnea Lumikatriina!

Täällä sitä ollaan maattu tipassa 4h, 2 nostoa vielä ni tippuu maksimiannos... Kipeetä tekee mut ei tarpeeks, ku kätilön mukaan synnytys ei oo ees käynnistyny?! Millon se sit on käynnistyny? Toivoisin että täällä ei menis niin kauan ku esikoisen kanssa (17h tipan alottamisesta)... Itku...

Catherine voimia! Toivottavasti kohta pääset tosi toimiin... Tsemppiä!

Seksistä (lempi aiheeni;)) ekan synnytyksessä joutui leikaamaan ja 5 tikkiä ommeltiin, eka kerta oli kyllä samaa luokaa kun se oikea kerta, sattu niin vietävästi, kesti tovin ennen kuin perus yhdyntä onnistu... Joten rauhassa vaan ja kroppa tutuksi suuren mullistuksen jälkeen!

Täällä yritetään saada vauvaa unten maille... Voi näitä vauvojen vuorokausi rytmejä:/

Onnea kaikille vauvansa saaneille! Multakin unohtuu nimimerkit kun lueskelen monta sivua kerralla:grin Tsemppiä catherinalle ja muille synnyttämään suuntaaville!

Näin mäkin ajattelin tuon seksin suhteen. Toivotaan, ettei vuotelu kestäis kauan :wink vaikka ei siitä viime kerrasta oo onneksi kuin se muutama viikko. Synnytyksessäkään tullut kuin pikku nirhaumia niin palautumisen kannalta varmasti hyvä juttu.

Onko jollain muuten kokemusta kuparikierukasta? Mulle ei sovi ainakaan noi hormonaaliset ehkäisyt mitenkään. Migreeni niin ei saisi käyttää kuin minipillereitä, jotka aiheuttaa jatkuvat menkat.

Mullaki esikoisesta tehtiin emppari ja vuosin ehkä 2 viikkoo, jolloin vuoto loppu... mulla kyl ollu niukat vuodot aina, eli pari kolme päivää menee et laantuu semmoseks tuhruks... Ja silloinhan kyl harrastettiin tosi säännöllisesti lähes joka toinen pv seksii... mut mehän mentiin ilman ehkäisyä ja 3kk synnytyksestä huomasinki olevani raskaana... Sen jälkeen ollaan vähän varovaisemmin otettu synnytysten jälkeen ja käytetty kumia.. mies ei tykkää, mut mulle se on sama mennäänkö kumilla vai ilman.... sillo pitää jo kumminki olla kuukautiskierto mulla tiedossa ku sillo mennään vaan varmoilla päivillä ilman kumia... Nyt isäntä on sitä mieltä et katkasee piuhat.. eli tää tais olla mun viimeinen raskaus... jos se ei nyt muuta mieltäsä vuoden kahden sisään.... Mä en nimittäin enää aijo palata omaan duuniin töihin vaan katon mitä vois sit tehä ku rahat loppuu tai kelasta ei saa mitään....

Voihan tylsyys. :D miekkonen on pikkujouluissa ja tässä siskonkaa yritetään kehittää jotaki tekemistä ku ei niiku väsytäkkään ollenkaan. Sanoinki tuolle siskolle et voisko vaikka tää syntyy ni ois jotai tekemistä :D
Haluun jo tän meijän babyn maailmaan ❤

Takaisin