Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minulla on kans suonikohjuja just samassa paikassa. Jalkojen nostaminen mahaa korkeammalle aina kun vain pystyy..auttaa ettei niin kipeydy. Ja tukisukkahousut heti aamusta pitäs laittaa jalkaan. Mut mulla tuntuu et tukisukkahousut valuu ni ahistaa..oon käyttänyt sit polven alle jääviä tukisukkia.. kuulun siis tammikuisiin odottajiin..mut oli pakko kommentoida ku luin sun kirjotuksen :-)

Nyt on pakko jakaa tää ällöjuttu varoituksella ja lukekaa omalla vastuulla :D itte tosin nauroin koko episodin ajan :D ja sen jälkeenkin.
Se limatulppa lähti sit kokonaan pois. Tapa millä se lähti nii miesten kantti ei näytä sitä kestävän. Ei kyll joutunu kattomaan mutta kun jaoin tämän uutisen hänen kanssaan niin näytti oksentavan :D tein siis illan alapesua ku halusin sitä limaa pois nii ihmettelin ku värkki tuntui mössöltä nii sit tajusin että se oli se limatulppa ja sit nyhdin sitä irti ittekseni kikatellen.
Tää menee kyll niin hotmonien ja odotuksen piikkiin että ei oo tosi. Yleensä ittestä toi ois ällöä mutta nyt hihkun ja kikatan onnesta ratketakseni :D pitäis kai alkaa nukkumaan.

Mää oon laittanu suonikohjuihin hirudoit fortea ja se on ainaki vähentäny sitä kipua. Mulla on toisessa etureidessä ja molemmissa pohkeissa.
Äsken kävin vessassa ja tuli paperiin pyyhkiessä semmosia limaklönttejä mutta niissä ei ollu mitään väriä, aloin miettimään että oisko käyny niin onni että limatulppa alkais vihdoin irtoilemaan.
Mies sanoo joka ilta että kyllä se huomenna syntyy, mutta eipä oo vielä käynnistyny. Toivon kyllä kovasti että jos perjantaina meen sinne äippäpolille niin alkasivat käynnistellä eikä enää venyttäs seuraavalle viikolle.
Anoppi asetti mulle kirppiskiellon etten saa enää facen kirppiksiltä ostaa vauvanvaatteita kun en ehi kuulemma pitää niitä vauvalla, mutku ne Newbien vaatteet on vaan kertakaikkiaan niin ihania! <3

Mulla toi limatulppa oli väritöntä, sellaista osittain melkein kirkasta.

Ihana saini :D :D Muakin alko ihan naurattaa sun kuvaus tapahtumasta! Miehet ei joo oikein taida pysyä mukana kaikessa :D Mäkin oon miehelle innoissaan selittäny limatulpasta nii se ei edes usko et sitä lähtee :o Sanoinki et otan seuraavasta satsista kuvan :p

Ei tätä varmaan voi kukaan muu ymmärtää saati pitää hauskana ku ehkä joku raskaana oleva :D
Itte meinasin kiikuttaa miehelle todisteen että kato ny mutta jätin tekemättä :D
Ny ei uni meinaa tulla millään ku kuuntelen masuasukin möyrintää ja pientä vihlontaa kohdunsuulla. Onko muilla limatulpan jälkeen tuntunu kirvelyä kohdunsuulla/kaulassa?

Tääll valvotaan edelleen myös. Vauvalla just bileet menossa ja liikkeet sattuu urakalla joka suuntaan. Pari suppariakin oli. Nähtäväksi jää tämän yön unen määrä...

Argh vitsin unettomuus! Ja nyt kun pitäis kerätä voimia synnytykseen niin uni ei tuu :( On tää niin ärsyttävää.. Käskin miehen hipsuttaa mut uneen ja melkein sain unta mut sit se pirulainen ite nukahti :D Ja enhän mä saanut sitten unta.. Nyt tulin telkkua kattoo, ahdistaa pyöriä vaan sängyssä :(

Paljon onnea Timbe! :)

Uneton yö täälläkin.. Onneks ei oo mitn menoja huomenna, taitaa tulla lepopäivä tämmösen yön jälkeen taas.

Oii paljon onnea Timbe <3

Täällä myös yks yökukkuilija.. Tosi helkatin levoton yö. Illasta oli muutama kipee suppari ja yöllä tuli muutama, mut nyt ei enää mitään. Ärsyttää vaan pyöriä sängyssä, niin taidan nousta aamukahvin keittoon..

Ite eilen olin ihan täpinöissäni niistä kipeistä suppareista. Miehelle huusin hampaat irvessä "jes, lisää näitä" :D Mies katto ku hullua :D

Ja mulla ku on aina tullu tuota hiukan limasta vuotoo, niin aina huudan miehelle et "tuu kattoo, tuu kattoo" :D Sit se tulee ja ku näytän ja sanon et tää on sitä limatulppaa niin seki kyl innostuu :D Oottaa jo niin kovasti pikkusta maailmaan <3

Täälläkin yks joka on kukkunut hereillä puol neljästä asti kun närästää niin pirusti :O

Ja mäki halluun lissää limatulppaa!! Se keskiviikkoinen oli niin säälittävä mikroskooppinen riekale :D

Täällä myös pystyssä, voi elämä ette kestä. Sain unen joskus 24 ja käynyt tässä välissä 5kertaa pissalla...zzz

Takaisin