Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itte sairastin flunssaa just ku esikoinen syntyi. Ei kyll flunssasta ollu tietoakaan ku synnytys käynnistyi eikä kyll senkään jälkeen sit.

Vitsit on kyllä ihana olla kotona <3
Sanoivat osastolla moneen kertaan että jos vähänkin epäilyttää olot tai verenpaineet nousee/laskee,niin soittoa vaan sinne.
Nyt tosiaan mennään verenpainelääkkeiden avulla. Tällä hetkellä hyvät lukemat jälleen,eli pitää seurata ettei yllättäen pompaha jompaan kumpaan suuntaan..

Meillä olisi huomenna synnytysvalmennus. Pitäisi jaksaa pari tuntia istua auditoriossa kuuntelemassa,toivottavasti tulee jotain uutta tietoa.

Kyllä koko ajan melkein tulee tänne katsomaan,kuinka moni lähtee jo jakautumaan. Itsekin haluisin nyytin jo syliin mutta jos hetken vielä kasvaisi <3

Mäkin käyn koko ajan kurkkimassa täällä joko joko joko!!! :D Sais oma pienikin tulla kyllä jo!! Nyt vetäs maha kyllä ihan kuralle :o Huvittavaa miten voi olla näin iloinen ripulista :D :D Raskaus pistää kyllä pään sekaisin..... Nyt vaan toivon et tulis muitakin oireita eikä tää oo taas vaan hetkellinen :D Outo juttu vaan ku muuten ollut maha ihan kovalla monta päivää.. Te synnyttäneet, onko teillä maha tyhjentynyt ennen synnytystä ja kui monta päivää aikaisemmin?

Alkaakohan täällä pikkuhiljaa tapahtu jotain vai vauva vaan kiusaa.. Sama outo fiilis kuin aamusta. Maha ollut sekaisin ja löysällä. Supistelut lisääntynyt ja kipeytynyt, muttei järkky kipeitä tai säännöllisiä (noin 10-30min välein). Alaselkää särkee ja välillä siirtyy mahan puolelle särky. Pikkunen möyryää ja tökkii kohdunsuulle kipeästi. Tälläset tuntemukset lisääntynyt ja voimistunut eilisen jälkeen. Tänään en oo ees tehnyt mitään koko päivänä. Aamulla oli sama fiilis, joka palasi nyt illasta. Otin panadolin ja tulin tänne kertoon, että jos nää helpottaisi sillä :hilarious:

Huih kuulostaa Hansu vähän siltä että saattais lähtö olla lähellä!! Toivottavasti :) Pidän sulle peukkuja!! Mä en edelleenkään oo päässy kokee supistuksia miltä ne tuntuu.. Mut eiköhän niidenkin aika tuu! Nyt on vaan olo semmone et ihan ku olis vatsapöpö iskeny ku oksettaa ja saa ravata vessassa :o Hyih..

Onnea cicado prinsessasta! Huomenna ei varmaan enää synnytyskään tunnu niin kauhealta ja tuskakin on jo ohi ;)

Paljon onnea cicado!

Täällä ollaan supisteltu epäsäännöllisesti klo 2-> n 5-15 min välein ja nyt sentään ihan oikeita supistuksia! Katsotaan miten mamman käy!
Kaikki nukkuu mutta mä täällä olkkarissa sohvalla köllin ja ihmettelen joko pääsis hommiin ;) palataan viimeistään aamulla...

Onnea cicado <3

Äippä toivottavasti supistukset ei hyydy ja pääset pian tositoimiin!!!!

Mä siirryin sohvalla suosiolla kun mun sänky vallattiin. Täällä ei supistuksista tietoa, mutta eilen alko selkä oireilee, kunpa syntys täälläkin pian 38+1.

Onnea Cicado tytöstä.. :) itse täällä kans ollu monta tuntia jo hyvin kipeä, maha aivan sekaisin, ja selkä sekä alamaha liekeissä ja särkee , mut ei siltikään semmosta tuntemusta että tulis supistuksia vaikka sitten taas vihloo kovaa alapäässä... Ja mies 2h ajomatkan päässä töissä, ja kun kotia pääsee niin tunnin ajo vielä sairaalaan... Saa nähdä millo tulee lähtö, vai meneekö ohi.. Sais kyllä tulla jo pihalle.. Tuleekohan kaikille ees aivan selviä supistuksia?? Tsemppiä muillekin kipuilijoille ja yö kukkujille.. ❤

Täällähän on tänä yönä vilkasta! :wideyed: Kukahan lähtee seuraavaksi :hilarious:

Mä en oo nukkunut vielä silmäystäkään tälle yölle. Supistelutkin lisääntynyt ja kipeytynyt, vaikka otin panadolin ja pidin lämpötyynyä. Kohta vois soitella synnärille, jos jatkuu samalla kaavalla vielä..

Onnea Cicado!! (:

Toivottavasti joku teistä tai jopa kaikki yöllä kivusta kärsineistä pääsisi tässä aamun aikana synnärille!

Täällä ei yhtään mitään, paitsi hirveä iskiaskipu mikä hankaloittaa kävelyä. Se ei taida ennakoida synnytystä mitenkään, harmi :D pitäs mennä jouluostoksille tänään mut saa nähdä mitä siitä tulee jos toi selkä jatkaa kiukuttelua...

Takaisin