Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä myös yöt ruvennu olemaan vessassa ravaamista.. Toissa yönä kolme kertaa,nyt viime yönä neljä kertaa ja nyt suoli tyhjenee.. Maha ollut kipeä,nyt sit mietityttää,että oonko syöny sopimatonta vai mitä tää on :(

Tänään onneks neuvola,niin pääsee sinne kyselemään :P ja sintti ihan vasemmalla puolella myllertää <3

Täällä myös satelee vettä ja sulattaa lunta pois :( ei yhtään kiva!! Sais loppua ja antaa talven tulla!

Täällä myös ollu massu kipeä, mut mua rauhiteltiin ja sanottiin, että ihan normaalia tässä loppuraskaudessa kun ruuansulatus taas hidastuu.
Välillä tuntuu, ettei oikeesti voi syödä yhtään mitään kun alkaa mahaa vääntää niin hitokseen.

Hui, sullahan voi nepsu hyvinkin synnytys alkaa käynnistyy! :)

Voimia unettomille ja kipuleville!

Täälläkin vaihteeksi silmät ristissä x_X Esikoinen änkes kahen aikaan meijän väliin ja käyttikin sitte loppuyön mun kiehnäämiseen ja potkimiseen... Tänää on vielä mieskin iltavuorossa ja aamu menee neuvolaan... ou jee. Jospa sitä sais päikkyaikaan iteki nukuttua.

Höh, lumet on yön aikana kokonaan sulanu.

Ihmeellistä, sain yöllä nukuttua, en herännyt kun kaks kertaa vessaan. Mä näin unta että voitin 400e pelikoneesta ja suurin osa voitosta tuli käsipyyhkeinä ja suklaakonvehteina ja loput pikkurahana.

Jännää, jospa nyt rupeis tonttuja kunnolla syntyilemään kun osalla jo niin mukavasti oireita. Tsemppiä sitten vaan synnytykseen ken millon ikinä lähteekään :happy:

Lilith voidaan mun puolesta lähtee vaikka heti sinne synnärille;)

Wop mulla viimeiset avautumis supistukset pistää oksettaa kun ovat aika intensiivisiä.

Nepsu jospa täysi kuu auttais asiaa, ainakin äiskän mukaan sillon joku piikki synnärillä ja ensiavussa!

Mukavin ässä hoidettu pois alta jo heti aamusta, ja nyt sit tuntuu että loota liekeissä... Jumalaton polte ja vihlonta:/ mies vaan totes että jospa se nyt tajuaisi mihin suuntaan lähtee tulemaan kun käyty ovella koputtamassa;) jospa jospa!
Pitäisköhän vielä siivota ja saunoa...

Täällä podetaan tätä räkätautia. Kuuman paracetamol juoman voimin mennään tähän päivään ja ääni ihan paineessa. Toistaiseksi ei kuumetta eikä päänsärkyä/paineentunnetta poskionteloissa joten ei liene tulehdus. Sarvikuono kannulla klöntit poistettu...

Sais helpottaa jo! Äiti lupasi tulla avuksi vähän siivoilemaan meille onneksi.

Tylsää Solavi, että peruivat neuvolan :( toivottavasti saat pian uuden ajan!

Täällä neuvolassa venttaillaan.. Stiksissä taas proteiini +.. Nyt otin terkalle kuvan että saa itse arvioida myös. :D Jännityksellä odotan että mitä rr näyttää. Viime raskaudessa myrkytys alkoi täsmälleen samaan aikaan eli 37+1 :/

Njääääääää... Täällä mä edelleen. Kuten ehtisin sanomaan että ne loppuu ku kehun teille. Ni olisko peräti kolme tullu ennenkuin hyyty ihan kokonaan... Että enskerralla en kerro teille mitään... Jos ne sitte... :D
Koittakaa ny joku päästä sinne laitokselle saakka että me muutkin päästään :D
Rv 38+5 (ja aamupaastoarvot edelleen oikein hyviä, tänäänkin 4.7, en todellakaan tajua miksikään ja miten tää on mahdollista!)

Kiitos :) toivottavasti ainakin.. tässä on tunti maattu tipan kanssa ja muutaman kipeemmän supistuksen on saanut aikaiseksi. No jos tässä seuraavan viiden tunnin aikana sais vähän enemmän noita suppareita aikaiseksi :D jännittää!

Toivottavasti saatte pienen tänään syliin eikä tarvitse kamalasti kipuilla tipan kanssa! Täällä jännätään teidän puolesta ;)

Hui! Siellä on jännät paikat Marjasoseella! Toivottavasti sujuisi nopeasti ja saisitte pikkusen pian syliin :happy: muistahan tulla sit infoamaan meitä, kun pikkunen on syntynyt!

Tsemppiä Mukkiselle ajomatkaan ja catherinelle neuvolakäyntiin!

Neppsulla saattaapi olla kohta kans lähtö lähellä! Alkaakohan kohta puolin tulemaan jouutonttuja sit oikein rytinällä :joyful: Kelläs kaikilla on laskettuaika jo ihan lähipäivinä?

täällä (vasta) 20.12. mut kohdunsuulla tapahtunu edistymistä jo sen verran hyvin et ei mee varmaan ennee kauaa! Tänään oltiin aamulla neuvolassa ja muutenkin juostu ympäri Turkua, jos vaikka siivoilis hiukan jos vaikka lähtis suppareita tulemaan :3

Mulla myöskin la vasta 20.12, mutta aamuyöstä alko supistelut, jotka vielä jatkuu. Paineen tunne on alapäässä sekä peräsuolessa ja vauvan liikkeet koskee niin perhanasti..

Tsemppiä marjasose! Ja muutkin kellä on sellanen lähtö fiilis käsillä... Mulla on vaan maha kipee eilisistä suppareista... Jotenkin ärsyyntyy kävelystäkin, tiiä olisko hyvä sit olla paikallaan vai liikkua...

Alkaa mennä niin jännäks monen teistä kohdalla, että vois melkeen ostaa illaks poppareita. Tän lukeminen on kyl paljon parempi ku mikään mitä telkusta tulee. Tapahtus vaan itelläkin jotain jo!

Eilen juostu joku 150m bussille ilman mitään muuta vaikutusta kun tän päivän armottomat häpyluukivut ja öiset selkäsäryt. :(

-38+3

Onko teillä eläimet vaistonnu tulevan synnytyksen?
Meillä frettityttö eilen käyttäyty todella omituisesti ja yöllä sitten tuli nuita supistuksia. Koskaan ei oo harhaillu kämpässä, niin että ihan kun etsisi jotain ja ihan vauhkona.
Aavistikohan se, että yöllä alkaa mulla supparit! Oliskohan tuo kohta lähtö..

Takaisin