Mä luulin eilen et lähtö tuli, paniikissa soittelin jo kahet kerrat synnärillekkin, nyt jotenki oikee hävettää :O Sitte ku luuli et tosi kyseessä, nii olin nii paniikissa että kyllä kaikki suunnitelmat jäi taka-alalle ja hirvee stressi/huoli paniikki. Iha kauheet supistelut alko sitten eilen, ja vaikka kuinka koitin vaa makoilla kylkiasennossa ja olla stressaamatta, niin ei auttanu. Tiheesti tuli ja epäsäännöllisesti, ja juu, kyllä sen sitten ties ku oikeesti supisti. Olin iha paniikissa että vauva syntyy tähän sohvalle, mutta ku pakotin itteni nousemaan ylös ja vähä heijaamaa itteäni, nii alko helpottaan. Koko yö oikeestaan valvottu, pientä supistelun poikasta sillontällön ja menkkakipua, mutta ohi meni. Onneks sit kattelin rauhassa kuitenkin mihin ne olot vie, etten turhaa lähteny sinne polille. Puhelimeski just ku sanoivat että puhelimen kautta mahdoton sanoa onko synnytys käynnissä, vai onko ihan vasta alkutekijöissään jos sitäkään, että omaa kehoa pitää kuunnella. Ku on vaa ensisynnyttäjä, nii ääää, ei millää tiedä, mutta kun sano että jos ei oo sellasia supistuksia tullu 5 minuutin välein jotka salpaa hengityksen ja kivut on potenssiin sata, nii ei välttist tarvi lähtä.
Hyvää huomenta siis vain kaikille! :):)