Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
e3d54f8bae0061950e017d6490c301e4

Yritä tässä ny pakkailla tavaroita ku likka koko ajan jotain kiellettyä tekemässä. Sit ku sen saa tekemään jotain ja meet toiseen huoneeseen pakkaamaan ja tuut takas nii tässä lopputulos :D oli ehtiny lattiaan ja mattoonki piirtää. Ja ei oo aiemmin näin tehny vaan ihan paperille vaan. Pientä mielenosoitusta muuttopuuhaan? En kyll tienny itkeä vai nauraako :/

Hillalle hyviä jatkoja! Kaikilla jotain edistystä tapahtuu näköjää koko ajan, ja mä alan oleen jo kärttynen tähän odotteluun :D
Eilen harrastettiin kolmea ässää, tosin tarkoittaen suihkua, seksiä ja suklaata :D taisi ainakin jotain tehoa olla kun koko yön kummallisia tuntemuksia alamahalla ja alapäässä, jokka jatku vielä aamullakin pistelevinä menkkakipuina, mutta katos sitte särkylääkkeellä, eli sinne meni sekin :D
Päivän piristyksenä enää 13päivää laskettuun!

Saini mä jätin tytöt tussien kanssa keskenään ehkä 5 min että kävin vessassa, suuri virhe! Sillä aikaa neidot oli piirtänyt meidän pienimmän neidin naamaan kauniit viikset, silmät ja kuonon koska se oli kissa... Ja tämä kyseinen pienin oli piirtänyt ruokapöytään hienoja kuvia... Onneksi puinen pöytä että sai hiottua pois ja lähti ne töhryt naamasta ajan kanssa pois, mutta tilanteessa ei kyllä naurattanut sitten yhtään... Joten tiedän sun fiiliksen, voimia!

Solavistako ei oo vielkää kuulunu mitään? :) tulikohan lähtö :)

Pauliina, mulla tuli ekasta 30kg ja se vika kymppi tuli viimesen 4viikon aikana :eek: lähtöpainoltani olin hoikka ja alta puol vuotta ja kaikki tuo 30kg oli tiputettu pelkällä imetyksellä :) pojasta tuli vaan 20kg ja siitäkin normipainossa olin alta puolen vuoden :)

Joku kysy hikottelusta. Täällä neitokainen hikottelee monesti päivässä ja eilen jopa tunsin vatsan päältä pikkuisen hengitysharjoitukset <3 se oli kyllä jotenki niin jännän tuntusta kun selkeesti kädelle tunsi kehkojen liikkeen <3 viime ultrassa lääkäri sanoikin että siellä hän kovasti tekee paraikaan hengitysharjoituksia :) hikottelu on siis hyvä juttu :)

Piti kommentoida muutakin mutta enhän mä ny enää mitää muista ku kirjotatte niin kauheeseen tahtiin :D

Kyllä ne pienet ehtii kaikenlaista... Serkun kaksostytöt, etenkin kummityttöni, tykkäsivät jokin aika sitten hieman liikaa parturileikeistä... Meinasi serkullani mennä hermot kun samat mimmit uudestaan ja uudestaan kokeilee saksia...

Tämän lepolaisen päivää piristi miehen postista noutama me&i-paketti <3
a877481f1bd1e488f2f11c9d0e22b7c2

Täällä tuntuu kans pojan hengitysharjotukset ja näkyy massun päältäkin kun tarkasti kattoo <3
Että se hikka tuntuu välillä todella ärsyttävältä, mutta kyllä sen kestää kun tietää että pikkunen kehittyy <3

Muuten onko vauva täysiaikanen rv 37+0 vai 36+0? Kun eikös tuolloin 36+0 ala raskausviikko 37 ja sitten se päättyy tuohon 37+0. Vai oonko ymmärtäny nyt ihan väärin?

Ku mietin, että tossa meijän synnärin lapussa ku lukee, että jos vedet menee ennen raskausviikkoa 36, niin tarkottaakohan se nyt sitten että sillon olisi täysaikanen. Ja tarkottaakohan tuo 36+0 vai 35+0.. Ääh oon ihan sekasin :D

Näin mäki oon ymmärtäny :) vaikka mulla on tommonen raskaus/ vauva laskuri kännykässä niin siinä lukee että ois 38 viikolla täysaikanen :D mutta kyllä se taitaa tuolloin 37 olla

Jännää ku eri lähteissä on eri tieto. Ei oikein netistäkään voi ehtiä tuosta tietoo ku kaikki sanoo eri.

Voiskohan tuo synnärin lappunen tarkottaa sit sitä, että raskausviikon 36 jälkeen ei enää esitellä jos syntyy..

Noita rv:ja kans mietin taas. Ilm 37 rv täynnä tarkoittaa 37+0, joka on 38. rv:n eka päivä... Tärkeä piste eli järjestysluku tai ei :)

Tytsy samaa mietin minäkin :) Ja noin itekki sen miellän.
Mut jos sanotaan raskausviikko 36 niin sehän on vissiin 35+0 - 36+0

Niin tai siis 35+0 - 35+6, eikö? Kun sitten 37. raskausviikko on 36+0 - 36+6. Ja mä oon ymmärtänyt ettei viikon 34 jälkeen enää estellä...

Takaisin