Meilläkin vuosipäivä vuodenvaihteessa, tosin tehtiin sellanen "virallinen" vuosipäivä siitä, kun meillä ei varsinaista omaa päivää ole, mut virallisesti ollaan uutenavuotena muutettu yhteen, niin otettiin se sitten ns vuosipäiväksi :D Me ollaan hiukan tällanen omituinen pariskunta...
En ole koskaan ole kuullut, että kiinnittynisistä tai vastaavista vois päätellä meneekö yli vai ali. En siis itse kovin paljon luottoa niille antais :)
Kuopiossa on onnela, jos äippä tarkotit sitä baaria? :D
Juu no siis itekki skeptisesti suhtaudun tuohon arvioon tietenki. Mut terkalla onneks 40 vuoden kokemus asiasta. Sillä sanoin, että saa nähhä onko oikeessa. Eikä mulle nyt niin tärkeetä millon tulee, tulee se sieltä pihalle kuitenkin ennemmin tai myöhemmin
Wild just tää Sedun mesta, meidän rakkaustarina kun on tää perinteinen baarista kyytiin napattua sorttia:D eipä kyl oot tullut baarissa käytyä pitkään, pitkään aikaan... Mä oon jo niin vanha että en mä enää niissä viihdy:)
Hansu, rakenneultrassa kesällä sanottiin, että "vähän on huono näkyvyys, mutta vaikuttais vähän pojalta". Oli kuitenkin niin tommonen niin ärsyttävän "ehkä" tuo vastaus, ettei siihen oikein osannut luottaa, kiva oli kuulla nyt varmistus :) Tänään tuli 36+0 täyteen.
Verenpaineet ei oo lähteneet juurikaan laskuun, joten uskoisin, että täällä menee ainakin vielä huominen päivä. Saa nähdä pitääkö lisää öitäkin täällä viettää.
Juuri kuulin, kun yhdelle odottajalle oli sanottu neuvolasta menevän kahdella viikolla varmastikin yli. Eipä kuitenkaan mennyt :) minulle taas sano esikoisesta lopussa, että tuskinpa enää ensi viikolla nähdään (oli viikon välein nla), mutta niinpä vaan nähtiin :D Siksi olen siis vähän epäileväinen :)
Eipä niillä siellä neuvolassa taida ennustajan lahjoja olla, vaikka vauva olis laskeutunut/kiinnittynyt tai tulppa mennyt tms niin välttämättä merkkaa yhtään mitään! Mikä mua ärsytti suunnattomasti kun esikkoa odotin niin toitottivat neuvolassa että yli menee kun ensimmäinen tulossa, ja pyh tyttö synty päivää ennen la:D ihan keljuuttaan!!!
Ihanasti on mies tänään siivonnut ja touhunnut, kun itse olen lepäillyt. Vähän vaan sinne päin... Keittiössä kyllä pikkasen rättäsin pöytiä vielä lisää ja pyykinlajittelu mun kannattaa näemmä tehdä itse... Kauhean vaikea olla välittämättä tollasista pikkujutuista, harmittaa vaan, kun toinen ei jaksa olla asioista niin tarkka ku mä... Kauhea sotku ja sitten siivotaan vaan sinnepäin Noh onneks tätä kestää vaan muutama viikko...
Air4M mulla ihan sama ni eilen raivoissani imuroin ja luutusin... joka kerta ku oon ollu laitoksella ni koneellisen pyykkii on pessy ja laittanu kuivuu, mut sit oon kyl joutunu viikkaa ne ite... ja viimeks ku olin laitoksella ni oli tehny 5litraa makkarakeittoo :D Ja viel sille päivää ku kotiuduin, syötiin sitä sit useempi kerta....
Huoh esikoinen kipeänä nenä tukossa nii saa nähdä miten saadaan nukutuksi kun tää nukahtaminen jo niin hankalaa tai nukahtaa mutta sit menee nenä tukkoon. Ja alkaa olla kaikki konstit jo käytössä. Ja miehellä o tietysti huomenna menoa ettei pysty välttämättä auttaa hoidossa ku vasta illalla ja lauantaina sama homma :/