Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Noh välillä se tuntuukin kui minnuu ei ois ollenkaa mutta oon todennu että vaikka 6vuotta oon yrittäny saaha sitä irti äitistää ni ei se vaan toimi... Se on vähä sit jos tuloo riita ni miehen koko perhe vs minä. Joten oon todennu että turha kiukutella ja tyytyy siihen mitä saa...

Joo siis sitä miekin miehelle sanoin että meiä äiti ei oo nähny minuu alasti sen jälkeen kun ekat menkat miulla alko niin mie en voi käsittää miten se voi antaa äitinsä kahella ja tutkia :D

Hirni, jos se paise ei ole mitenkään kovin syvä, niin leikkauksesta toipuminen tuskin vie kovin kauaa aikaa. Joissakin tapauksissa se paise vaan tyhjennetään neulalla. Älä sitä stressaa :)

Hirnin anoppi on kyl ihan kauhean kuuloinen :o ...ja mieskin saisi nyt kyllä aikuistua. Varsinkin kun on krooninen vaiva eikä mikään akuutti ja "vaarallinen" juttu....

...Kyllä sen pitäisi olla niinpäin että mies "hoitaa" naistaan jolla on raskauskipuja =) Annan itse miehen kyllä tietää aina mihin minua sattuu ja miten paljon. Ettei vain kuvittele vieläkään nyt toisella kieroksella että tämä odottaminen olisi ruusuilla tanssimista :D

Muiden kanssa oon kyll samaa mieltä, että ei tartte kyll todellakaan kaikkea kestää mitä saa. Ja mies saisi kyllä aikuistua. Kuitenkin lapsi tulossa ja pitäis osata irtautua siitä äidistä jo pikku hiljaa, ja hoitaa sitä raskaana olevaa naistaan :) Vaikkakin ittellä niitä kipuja on samalla. Sillä tapaa se toimii kun suhteessa molemmat hoitaa toisiaan, ei siihen äitiä tarvita enää :)

Hirni pakko sanoa että kun mä luulin että mun anoppi on paha, vei sun voiton... Jotenkin sairaalta kuulostaa, anteeksi nyt vaan! Kyllä se "hoivaajan" rooli kuuluu sulle, eikö sillä että mä henk.koht miehen pers paiseita haluaisin tyhjentää, mutta ennemmin ite kun ukon äiti!

Yritän kuvitella tilannetta siltä kannalta että äitille (se siis kätilö) soittaisin että voitko tsekata mun kohdunkaulan tilanteen tms, pelkkä ajatus tuntuu luonnottomalta!

Voi kun nämä anopit osaisi päästää irti pojistaan kun ne alkaa omia perheitään perustamaan! Paljon voimia hirni ja enkä kyllä itse tyytyisi siihen minkä saa vaan siihen minkä haluaa!

Huhhu hirni! Kuulostaa kyllä ihan uskomattomalta touhulta! :/ Itse en kestäis.. On näköjään vähän liian tiukasti napanuora vielä äitissä kiinni.
Täällä käytiin tänään ultrassa, painoa oli pienellä 1200g eli oli ottanu hyvin kiinni, viimeks kun oli viikkoja vähän jäljessä, ja muutkin mitat nyt 'ajan tasalla' :) Ja niinkuin itse oon potkujen suunnan muutoksesta arvaillut, pieni oli kääntynyt pää alaspäin :D ❤️ Vielähän se ehtii kääntyillä mutta jännä kun muuten ollut ultrassakin aina jalat alaspäin niin nyt oli kääntynyt sitten noin :) Olipa ihana nähdä vielä kerran ennen synnytystä, nyt voikin alkaa jännää sitä!

Pauliina, hienoa :)

Täällä asukki taitaa vielä persiellään istuskella ku tuntuu nivusia vasten rapsuttelua ja liikkeet muutenkin enimmäkseen sinne.

Ninnu saako mies olla teidän kanssa isi vapailla?
Te kyllä perustitte perheen todella nopesti:) taitaa teidän pieni tyttö voida ihan hyvin kun pääsee kaapist pois halimaan äitiä ja isiä<3
Paljon kasvu energiaan teille sinne ja voimia koko perheelle!

Ihana nimi prinsessalla, nauttikaa pienestä pian se on jo iso tyttö :) tänään juuri ite oon koittanu silitellä ja hyssyttää omaa rinsessaa joka on kasunnu jo isoksi :D
mut juu osaisko joku kertoa minkä puutos on ku maistuu metalli suussa ja nenässä? Vai johtuisko vaan tästä piiiiiiitkästä flunssasta....

Voimia hirni anopin kanssa pelaamiseen, tiedän että voimia syö mutta kannattaa miehelle yrittää puhua mahdollisesta irti päästämisestä :)

Itsekin muistelen lukeneeni että metallin maku suussa voi olla raskauden aikainen oire :) En siis mitenkään huolissaan siitä ois :)

Rakkaus on kyll sellainen asia joka saa kestämään monia asioita <3 Tsemppiä Hirni anopin kanssa, ja pidetään peukkuja että se mieskin siitä äidistään alkais pikku hiljaa irtautumaan :)

Pellavansiemenissä on usein raskasmetalleja, siks sitä ei suositella. Ja raskasmetallit kun ei kehosta poistu, vaan kertyy vaan, niin itse oon vältelly kaikkia leipiä yms. missä niitä tai seesamin siemeniä on.

Olipas mukava tietää vähän infoa noista siemenistä :) Raskausaikana en ole käyttänyt ikinä, mut muuten kyllä tunkenut -ei raskaana- ollessa leipoessa reilulla kädellä leipätaikinan sekaan . Täytynee hieman sit hillitä =)

Tänään ollut positiivisempi päivä kuin eilinen. Esikoisen kanssa mm. maalattiin vesiväreillä ja kävipä kaverikin leikkimässä meillä ^^ Jouluna on varmasti ihanaa tehdä joulukortteja, pipareita yms tyllerön kanssa kun on jo reipas 2 vuotias sitten <3 On tosi reipas ja omatoiminenkin kyllä jo nytkin :D

Takaisin