Huh, mulla menny koko viikko vähän taustaillessa, kun työpäivät venynyt päivittäin... Ei oo helppoa nää opehommat, mutta onneks ne on niin kivoja :D Ostin sen cariwellin tukivyönkin eilen, tänään oli töissä ekaa kertaa päällä. En kyllä osaa sanoa oliko tästä mitään hyötyä, kun kävelin, seisoin ja juoksin koko päivän ja häpyluun seutu kaamean kipeä. Joko siis ei auttanut tai sitten vaan oli niin touhukas päivä, että kipeydyin vyöstä huolimatta. Ens viikolla pääsee paremmin testaamaan.
Huoltakin on tässä ollut, kun isäni kiidätettiin eilen päivystykseen sekavan käytöksen vuoksi. Kaikki pelkäsivät, että muutaman vuoden takainen aivoverenvuoto olisi uusinut ja ollut käytöksen takana. Onneksi illalla selvisi, että sekavuus johtui todella korkeasta kuumeesta. Nyt vaan vielä selvitellään, mikä kuumeen nosti ja miksi jalka on niin kipeä. Ruusua kai vähän epäilevät. Onneksi siis ei ole sen vakavampaa hätää, ehdin vain eilen jo niin pelkäämään pahinta
Mulla kanssa potkut tuntuu vaihtelevasti navan kohdilla ja toisinaan taas häpykummun tuntumassa/rakossa. Kovasti siis pyöritään.
Mun kela-neuvola vaan siirtyy ja siirtyy....

Töiden vuoksi olen nyt joutunut siirtämään sitä yhteensä kaksi viikkoa! Eli pitkälle menee pakkauksen saaminen. Toisaalta mulle sanoivat neuvolasta, kun sinne soittelin, että äitiysavustus saadaan vasta rv 28 jälkeen, mutta periaatteessa kela lähettää sen yleensä jo aiemmin.
Hirni, pysyt vaan lujana sen tupakan kanssa, ihan jo tuon astmankin takia. Säästyisi sitten ehkä lapsikin astmalta, jos käryäminen lähiympäristössä vähenisi, jos et ala uudestaan polttamaan :)