Mulla lorahtelee jos pinnistelen sillontällön, ihan valkkariksi on todettu :) mutta varmuudeksi mäkin kävin ottamassa asiasta selvää kun oli ihan kirkasta
Joo ittellä lirahteli sitä kirkasta hetki sen jälkee ku olin nostellu niitä laatikoita töissä ja sitä kirkasta sit lorahteliki koko loppupäivän ku seisoin, mut ku kotiin pääs ja makoilemaa ni ei oo enää tullu mittää. Jospa se mullaki oli vaan kirkasta valkkaria niinku sullaki josa :)
Meillä oli tänään rakenneultra ja kaikki oli hyvin :) Pikkuprinsessa tulossa Poikaolo mulla oli, joten vähän piti sopeutua uutiseen. Nyt yritetään pitää salassa sukupuoli, saapa nähä kuinka pitkään maltetaan.
Mindis jääkö sulla tahraa housuun siitä nesteestä? Mulla on välillä tullu kirkasta ja ohutta vv. Nyt enempi paksumpaa viime aikoina. Mutta siis määrät on paljo isompia kuin jos ei olis raskaana.
Äippä jäin tänään opintovapaalle töistä eli meen huomenna jo koulunpenkkejä kuluttamaan ni siellä voi taatusti ottaa vähä iisimmin :D
Elkää höpöt minusta olko huolissaan <3 olot on oikei hyvät ni uskon että oli vaan kirkasta valkkaria, mut seurailen tilannetta ja sidettä ja tarvittaessa vien siteen kyssille näytille :)
Metsäläinen ei jääny mitään tahraa housuihin siitä nesteestä. Aiemmin valkkari onki kuivuessa viimestää ollu semmosta haalean valkeaa. Tää siksi just kummastutti ku oli kirkasta ja housuihin ei jääny sen kuivuessakaan mitään :O
Kyllä me ollaan sustakin huolissaan, mindiS. Toivottavasti on tosiaan valkovuotoa, eikä mitään sen kummempaa. Ite en olis varmaan uskaltanu luottaa omaan arvioon.
Täällä oli ihana työpäivä,kun näki muksuja 2kk lomailun jälkeen :)
Silti kyllä ninnu oli mielessä,toivottavasti enkelit on matkassa <3
Uskomatonta miten aika menee nopeesti! Tosiaan vasta oli neljä viikkoa rakenneultraan ja nyt se on jo huomenna! Jännittää kyllä kauheasti! Saas nähdä,näyttäisikö sintti sukupuolensa onneks aika on suht aamusta,klo 8.45,niin ei tarvitse jännittää koko päivää!
Täällä tänään ollut kakkutehdaskin auki ja lauantaiksi pitäisi vielä kaks tehdä.. Huhhei! Kiva noita kakkuja on tehdä,mutta joku sais tulla siivoamaan
Mulla huomenna se sokerirasitus nyt 7 asti ollu syömättä ja juomatta ja jo nyt nälkä :D kauheeta vaan kun aamul 7.10 on aika sinne labraan ja joudun käveleen sinne 3km!! Ärsyttää ihan himona
Eikä :/ etkö josa pääse bussilla? Ittelle varmaan tulis kauhee heikotus ja pahaolo jos joutusin tyhjällä mahalla yhtää liikkumaan! Kerrohan sit oliko nii kauhee kokemus ku on puhuttu!
Ittelläki se ois jossai vaiheessa eessä :/
Hyvä että sulla aika niin aikasin, saat nopeasti pois alta:) vinkki vuotinen ota eväät mukaan niin saat nopeasti syötyä kun homma hoidettu, toivottavasti ei ole mitään ongelmia sun arvoissa :)
Kuinka paljon teillä heittelee pikkumurujen potkuttelut? Pitäisikö niitä jo jotenkin laskea tai pitää niistä jotain kirjaa? Eilisestä tähän asti ollu jotenkin tosi vaisua liikettä, nyt tuntuu jotain mutta jotenkin 'hennommin '.
Voikohan siihen vaikuttaa oma väsymys? Oon myös sydän syrjällä seurannut Ninnun tilannetta ja miten mahtavaa onkaan ollu huomata miten kannustava tukiverkosto meillä on! Huippua!
Mä oon ymmärtäny, että liikkeitä pitäis alkaa laskee vasta rv 30 tienoolla? Nyt ne on vielä niin epämääräsiä eikä välttämättä kaikkia liikkeitä tunne.
Itse esim oon välillä huomannu, että massu ihan minimaalisesti liikahtaa (niin, että just ja just silmä erottaa) mutta en välttämättä oo tuntenu sitä liikettä.
Mulle sanottu että rv 28 eteen päin liikelaskentaa olis suositeltavaa harrastaa, eli 1h/10 potkua olis se suositus mutta tämä tosiaan vasta lähempänä rv 30:)
Olen myös huomannut että jos väsynyt niin ei vauvaakaan jaksa samalla lailla mellestää.
Eväät on tehty kyllä huomista koitosta varten ja bussejakin olen kattellut.:)
Ite oon liikkeitä alkanu tuntee koko ajan enemmän ja enemmän ja välillä mietin et eikö se ikinä nuku! :D ongelmana on vaan et jos potkuja pitäs laskee ni en kyllä erota aina ihan tarkkaan mikkä on potkuja kun sit on semmosii möllerryksiiki, mut ne kai alkaa tuntemaan paremmin sitten sielä rv30 tienoilla