Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Missä muuten nepsu menee?
Pitkään aikaan mitään kuulunut?
Entä mukkis olethan päässyt shokista yli?

Itse olen miettinyt tyttön vaipan lainausta tän mun pissin karkailun takia :D
toivottavasti vaan valkkaria mutta jos lörähtelee uudestaan niin kannattaa olla sinne neuvolaan yhteydessä, ihan varuiks!

Keskeytymisen todennäkösyys on n 90%. Tilanne ei ollut niin huono mitä luulivat. Vettä tulee mut sikiölläkin sitä vielä on. Tulehdusriski on lähes 100% ja sen jälkeen joudutaan keskeyttämään ettei minulle käy mitään jos se tulehdus tulee.

Mutta 10% todennäköisyys että ei keskeyty... Pidetään kiinni siitä 10% on sekin parempi kuin ei mitään! Voisiko ne antaa sulle mitään antibiootti kirjoa että välttyisit tulehdukselta? Jakaisi vauva kasvaa vielä muutaman viikon että tulisi keskosraja vastaan!
Antoiko lääkärit mitään toivoa vauvalle? Paljon voimia teille kaikille, en edes voi kuvitella miltä teistä tuntuu:(

MindiS, side ja vessapaperia sen päälle, jos menee paperin läpi, niin on lapsivettä.

Ninnulle paljon voimia!!

Ninnulle PALJON voimia <3

Eilen miehen kanssa käytiin neuvolassa, vauvalla kaikki mallillaan. Ultralla kurkattiin ja siellä se pyöri menemään. Syke oli mun mielestä muuttunut aiempiin neuvoloihin verrattuna "jykevämmäksi" ja pulssi vauvalla oli 140 kun aiemmin ollut 150-160. Siellä se pieni sydän vahvistuu <3 mun massu on aikamoinen ja sf-mittakin meni yläkäyrän yläpuolella! Huomenna sitten aamusta rakenneultra, jännää... :)

Ei oikein osaa sanoa tuohon ninnun tilanteeseen mitään :/ toivoa kuitenkin on vielä!

Menee kahdet antibiootit suoraan suoneen mut ei nekään voi estää sitä tulehdusta kun siel kalvoissa on reikä.

Äipän kanssa samoilla linjoilla, vielä on toivoa! Suuresti voimia ja toivotaan parasta <3

On tämä jännä yhteisö miten me toisillemme tuntemattomat tsempataan toisiamme täällä <3 Itsekään en kovin usein kirjoittele mutta kaikki tekstit luen. Nyt on sanottava että Ninnun tilanne koskettaa kyllä tosissaan. Niinkuin moni on sanonut jo, pieneenkin mahdollisuuteen kannattaa uskoa. Paljon voimia sinne, toivon koko sydämestäni että tilanne kääntyy vielä parhain päin. Ajatuksissa olet!

Voi Ninnu, vielä 10% mahdollisuus ja toivotaan nyt että ei tule tulehuksia. Olet ajatuksissa vaavin kanssa <3 voimia ja paljon <3

Jotenkin kumma miten kiintyy ja kanssa elää kaikkien murheissa ja iloissa, vaikka ollaan ihan ventovieraita silti tuntuu että olisin teidät kaikki tuntenut jo vuosia<3
Mieskin ihmettelee kun itkeskelen puhelin kourassa esim nyt ninnun murhetta ja huolta :(

Samaa mun mies vähän katsoi pitkään... Onneksi sille on itselleen löytynyt aikoinaan kavereita nettipelin kanssapelaajista, joihin se on eka tutustunut vain keskustelemalla pelin ohessa. Ehkä ymmärtää vähän paremmin, kuinka teistä tulee oikeesti ihan aitoja kanssamammoja mun elämään näiden keskusteluiden kautta.

Voi ninnu :( ❤️ Me kaikki täällä uskomme tuohon 10% mahdollisuuteen ja pidetään peukut ja varpaat pystyssä ❤️ Olette ajatuksissa!!

Takaisin