Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuuliina me myös ajateltiin olla kysymättä kun edellisistäkään ei olla kysytty, mutta nyt on ruvennut houkuttamaan tieto ihan hirveästi ja ru jo torstaina ☺

Hmm tälläinen kysymys ;) onko kellä seksin jälkein alakerrassa herkät paikat päivä/ kaksi? Siis tuntuu silt ett olis koko yö touhuttu :))) aikasemmin ei ollut ;)

Lilith, mikä on vauvaterapia? Kuulostaa mielenkiintoiselta, mä menisin jo pelkästä uteliaisuudesta. :) Aina noista jotain vinkkiä jää käteen.

Uuuu kivaa kun näitä ultria on nyt <3 Ääääh omaa pitäis viikko odotella vielä. No tänään lähdetään siskon kanssa käymään ähtärissä, moikaamassa elukoita. Eniten odotan näätien ja frettien tapaamista. Aika menee vähän nopeemmin kun on tekemistä. :)

Miehulainen lähti tänään aamutuimaan Porvooseen maalaamaan kattoa ja tulee vasta huomenna illalla takas :(

Meilläkin on Wildside vielä tasan viikko ultraan :) Nyt vasta tällä viikolla oikeestaan oon alkanu enemmän iha odottamalla odottaan sitä, jotenki aiemmin ei oo hirviästi ehtiny :D Tähän asti on ollu hirmu vahva poikaolo, mutta nyt on alkanu vähän epäilyttään... Saas nähdä tulisko ultrassa sitten selvyyttä asiaan :)

Meillä oli eilen oikee semmone perus taaperokatastrofipäivä... Tyttö on opetellu tarhaloman aikana nyt kuivaksi ja tosi hienosti jo sujuukin, mutta aina välillä tulee noita päiviä ku pissat on housussa joka välissä o.O Eilen sain siivoilla yhet puistopisut ja kotiin ku päästiin niin virittelin ipanalle vieraspatjoista pomppupaikan sängyn päälle, että saa purkaa siinä vähä ylimääräistä virtaa. Ei menny kauaa ku lorina taas kuulu ja tällä kertaa tietenki siihe vieraspatjoille >.< Onnistu jotenki nii hyvin tähtäileen, että oli molemmat patjat pissassa ja niitten raosta kastui vielä päiväpeitto ja toinen peitto pussilakanoineen :grumpy: Vielä ku yöunille menoki oli yhtä vitkutustaistelua nii rupes vanhemmilla oleen aika tehokkaasti iltasella mehut pois...

Onnea kaikille ultraan menijöille ja onnittelut myös vielä eilisen hyvistä ultrauutisista! :)

Onnea jo ultrassa käyneille ja onnea tuleviin ultriin! Tosiaan, niinkuin joku sanoi, ihanaa kun nyt tulee näitä hyviä uutisia huonojen sijaan :)

Käväistiin mun perhettä katsomassa ja selvisi, että veli on jemmanut niiden lasten vaatteita oikein urakalla! Olin tietoinen kahdesta ikea-kassillisesta, joista suurin osa oli pojan vaatteita, mutta nyt vaatteita löytyi neljä (!) laatikollista lisää! Niistä kylläkin suurin osa ilmeisesti 2-4 vuotiaan vaatteita, mutta silti. Pitänee jossain välissä käydä ne läpi. Veljeltä saatiin myös hirveästi tykötarpeita, kuten kaksi rintapumppua (käsikäyttöinen ja sähköllä toimiva), kassillinen tuttipulloja ja nokkamukeja ym. ym. ja lakanoita ja vaikka mitä. Eipä tarvii niin hirveesti ite ostaa.

Hihiii, miehulainen tulikin takas kotiin <3 Bussit ei ollu yhteistyössä, joten palasi takaisin. Kattohommat siirtynee ensi viikolle, mikä ei haittaa kun poikien kanssa joka tapauksessa suunnataan mun vanhempien luokse Hämeenlinnaan.

Mä oon innostunu selaamaan facen lastevaate kirppiksiä ja on tullu osteltua jo yhtä ja toista pientä ja söpöä :) Nyt täytyy pitää taukoo ja kattoo että mitäs ja kuinkas paljon niitä mini vaatteita on jo tullu haalittua. Kun ne on vaan niin syötävän suloisia <3

Täälä heräsin tänään kun kunnon pileet mahassa, enkä ikinä ennen ollu niin voimakkaina tuntenut enkä niin ylhäälläkään.. Nyt tuntu navan kohilla :D
Täälä seksin jälkeen on joo arat paikat ja kerkesin siitä jo yhessäkohtaa huolestuakkin, kun itsellä on niin arat ettei aina kyllä toista rundia sitte millään pysty :D

Onnea kaikille päivän ultra kierrokseen:)

Eilisen hiljaisen potku päivän jälkeen tänään on sitten jytätty senkin edestä, onneksi kun vähän kerkes huolestumaan:) kävin eilen illalla läpi vanhoja vauvan vaatteita, olipa niitä paljon! Onko nää mun tytöt ollut joskus niin pieniä että ne on niihin mahtunut:)

Air ihan yllätys teillä kun paljon tavaraa omasta takaa!

Täällä kanssa seksin jälkeen tuntuu kun ois jumppailtu vähintäänkin koko yö :D ei ihan heti uusinta maistu....

Mulla taas päinvastoin, paikat on tosi liukkaana ja ihanalla tavalla herkillä niin seksiä vois harrastaa vaikka koko ajan :D Ihan parasta ❤️

Takaisin