Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nepatti, veit sanat suusta!
Ja äippä vaikka et aina näyttäskään tuollaisena, se ett sul on upeat tatskat ja kauniit kasvonpiirteet, olet toden näköisest normaali painoinen nämä asiat tekee susta "ei äiti"
"Äidin kuuluu olla räjähtänyt, liian isot/pienet vaatteet, puoli vuottaa sitten värjätyt hiukset ja tyhjä katse" sä poikeet tosta kaavasta ja se tekee susta ruman ankanpoikasta! Anna ihmisil katto sua ja anna niille puhua susta, se tarkoittaa ett olet elossa ja mielenkiintoinen! Huolistu sitten kun ne ei enää sua nää :)

Äippä wauu mikä nainen olet :3 Hihi, minä tein saman ku Nepatti ja katoin peiliin.. Aattelin et "pöh ku en jaksa meikkailla" Sit alko se perus "helvetti ku tuossaki tuommonen näppylä ja mitä vittua tuoki karva tuossa tekee" :D :D

Ihmisillä on stereotypiat niin vahvana mielessä, varsinkin tuolla hieman vanhemmalla väestöllä.. Itsellänihän ei siis ole tatuointeja, vielä, ja lävistyksetkin vaan korvissa, mutta aina niin kateellisena katson ihmisiä joilla on upeita tatuointeja. Tatuoinnit ja lävärit tuo mun mielestä ihmisen persoonaa paremmin esille.. :) mullakin tatskan aihe tiedossa ja vähän jo suunnittelin alku vuodesta että olisin sen nyt kesällä lomalla ottanu, mutta eipäs sitte otettukaan kun tätä Nappulaa odotan... :) kuvaa siis odotellessa, kunhan sen aika tulee :)

Itse meikkaan erittäin vähän, jonnekin jos lähden (juhliin ym) niin sillon saatan sipasta ripsaria. :) mut kyllä nyt kun tätä naamaa kattoo, niin oon miettiny että kun osaiskin meikata niin sais ees osan näistä näppylöistä piiloon :D mut ei. :D

Tänään rv 17+0 <3

Äippä, oot kyllä ihan eri näköinen kun kuvittelin... Paljon kauniimpi ja nuorempi, kun millaiseksi olen sut aatellu :D Hassua, miten kaikista vääntää mielessään tietyn kuvan. Ja paremmin muistaakin tyypit, kun yhdistää tiettyyn kuvaan. Tiuh on edelleen pupu ja marabellasta tulee mieleen tähtiä :p Juuri sen mielikuvan vuoksi laitoinkin heti alkuun kuvakseni tuon nassukuvan, että saa jonkinlaisen käsityksen siitä miltä näytän.

Darkmint, kiitos tiedosta. Tiedätkö käykö saman merkin (miehen mielestä pitää olla Recaro kun rallikuskeillakin on) eri istuimet samaan telakkaan?
Yleensä käy mut kannattaa varmistaa valmistajalta/netistä.. Niissä yleensä lukee tuotetiedoissa miten ne voi kiinnittää ja siinä mainitaan eri telakat (jos niitä on monia) :)

En osaa yhtään verrata Volvoon, kun ei mitään hajua Volvoista :) Meillä kuitenkin tiukkaa tekee aikuisen mahtua taakse keskelle kahden turvaistuimen väliin (istuimet kasvot meno suuntaan). Taakse jää vahemmän tilaa jaloilkekin kuin esim. Meidän entisessä autossa mazdassa (farmari).
Meil on istuimet vierekkäin (en jaksa selata mainitsinko viime kommentissa..) Siihe keskelle ei varmaan sopis mut tollee onneks sopii aikuinenki vieree..

Wautsi minkä näköisiä joulumammoja täällä! :) olkaa kuule ylpeitä itsestänne tatuointeine ja lävistyksineen kaikkineen! Ne tekee teistä juuri niitä persoonallisia itseänne eikä suinkaan tee kenestäkään huonoa äitiä. Oma veli on läpeensä tatuoitu ja on niitä itsellänikin, veljeni on maailman kiltein ja suloisin mies hurjista tatskoistaan huolimatta. Itseäni on lähinnä huvittanut joidenkin ihmisten kommentit, oletetaan olevan huumeisiin sekaantunut mummojen potkija. Ehei, tatskat ja lävistykset ovat tätäpäivää eikä niitä tarvitse lapsilta piilotella!

Vaude mitä kaunokaisia täällä!
Äippäx3 olet kyllä mahdottoman kaunis, juurikin nuilla tatuoinneillä mitkä ovat ihan kuin sulle luotuja! Älä mieti mitä muuta ajattelevat, se on sun kohdalla aivan turhaa :)

Takaisin