Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli kans menkkamaista jomotusta ym. viime torstai-perjantai, jollon just alko viikko 17. Välillä kouras tosikin kivuliaasti, ilman särkylääkettä kuitenki selvisin. Samalla massu otti kunnon spurtin kasvussa. Eilen neuvolassa ainakin vauvalla kaikki mainiosti ja terkkakin tuumas että kasvukivuilta kuulostaa. Sano kuitenkin että jos vaan jatkuu nii sit otetaan virtaa ym testit ja ehkä aikaistetaan mun lääkäriaikaa ettei oo sit tulehdusta tai muuta. Kuitenkin helpottanut nyt enimmäkseen nuo kivut. Säikäytti kyllä muakin silloin. Ite kans pohdin, että yrittäiskö keho vielä tehä kuukautisia tms. kun tuossa 16+0 tienoillahan mulla ois normaalisti menkat alkanu..tiedä noista sitten..pääasia että vauva kunnossa :)

Voi että mua niin ärsyttää tuo ulkopuolisten sukupuolen arvailu!!! En tiedä miksi! Taas veret kuohahti kun appiukko oli kommentoinu meidänsinisiä nallevaunuja että jaaha poika on tulossa. Ostettiin ne rattaat ku halavalla sai!!! Siinä ei paljo mahdollista sukupuolta mietitty ja mulle muutenki sama nuo värit!!! ***tana vedän vielä monta pulttia asian tiimoilta... Että voikin ärsyttää.

Metsäläinen, ei nyt noin kannata riemastua :D kai kaikki vaan on innoissaan ja tarkoittaa hyvää ja haluais tietää ja osallistua iloon :)

Onhan koko muukin perhe innoissaan tulevasta,ja se ilmenee nimenomaan tälläsillä sukupuoli arvailuilla yms. Hyvää vaan kaikki tarkottaa eikä varmasti tajua että toisia saattaa tämä ärsyttää. Tänään olin kuuntelemassa vaavin sydänääniä ja yhtä vilkas oli vieläkin. 150 oli syke! En malta oottaa et 10.8 selvii sukupuoli..siihen oon kiinnittäny huomiota et aika moni täällä arvelee sukupuoleksi pojan :D itsellänin poika olo. Se olisiki aika jännä jos tulisi niin monta poikaa!

Meillä meni kuin menikin muiden arvaukset pieleen! :D Suurin osa veikkasi poikaa esim mahan muodon perusteella, ja linea negran.... Mutta meille tuleekin tyttö! :D Olisi pitäny vaan uskoa koko ajan omaan sisäiseen ääneen joka sanoi että tyttö se on, ihmeesti sekoittaa omankin pään muiden muka niin varmat arvailut :D Voi että voi ihminen olla onnellinen ❤️

Voi haluisin myös jo niin kovasti tietää vauvelin sukupuolen:joyful: 5.8 rakenneultra (muistaakseni 20+3 silloin). Meillä tosiaan avopuolison suku kutsuu maha asukkia pojaksi ja on asiasta hyvinkin varmoja:hilarious: Itsellä ollut vahva tyttö olo alusta asti ja oma suku + ystävät sanovat että tyttö siellä masussa asustelee. Jännäksi menee:rolleyes: Molemmat enemmän kuin tervetulleita<3

Heippa kaikille!

Taas pikku kirjottelutauko,vaikka oonkin joka päivä teidän jutut käyny lukemassa. Kännykällä kun on niin ärsyttävää kirjotella, kun tulee aina kirjotusvirheitä. Mielummin kirjottelen sitten kun kerkiän tähän tietokoneelle...

Kävin lasten kanssa tosiaan Kuusamon kylpylässä pari yötä ja kyllä lapsosilla oli kivaa!!! Lisäks siä oli se angry birds aktiviteettipuisto, joten ei ollut tekemisen puutetta :wink
Kyllä oli vaan tämä äippä aikas puhki reissun jälkeen, jalat oli kipeenä kun kokoajan mentiin...

Isäntä teki kotona vähän hommia, mutta oli sitten vähän viettänyt iltaakin kaverin kanssa sillä seurauksella,että pamahti taas eteisvärinä sydämeen, jonka kävi sitten keskussairaalassa Rovaniemellä käännättämässä. Se on toi pirun yrittäjän työ, aina töitä ja stressiä ja sitten tohon flimmeriin ei välttämättä tarvita kuin pari saunakaljaa ja se on siinä :sad001 On vaan kova huoli aina sitten, mutta onneksi nyt kaikki hyvin!

Toissapäivänä neuvola ja kaikki ok, masu kasvaa kovaa vauhtia...

Mukkis rv 16+6

Hei vaan hei pitkästä aikaa! Olette taas kirjoitellut tosi paljon, ahkerat mammat:)

Hoitopöytä keskustelua oli teillä ollut, meillä hoitoalusta pesukoneen päällä kylppärissä, helppo pestä "niskapaskat" pestä pois kun vesi piste heti vieressä :)

Täällä käytiin tänään neuvolalääkärissä ja kaikki pienellä hyvin, syke 143 <3
Harmittaa vaan että lääkärinä joku venäläinen nainen ja en ymmärtänyt mitään mitä se mulle puhu/kysy:( yritä siinä nyt sitten itse kysellä mieltä painavista asioista:(
Ärsyttävää!!!

Eilen käytiin Korkeasaaressa moikkaamassa serkkuja (apinoita) ihana reissu! Tytön ihan liekeissä kun pääsivät katselemaan eläimiä:)
Itselle vähän huonompi kokemus, siellä oli joku ahdasmielisten kokoontumiset kun sain taas vaihteeksi ihmetteleviä katseita ja kommentteja mun "ei niin normi ulkomuodosta" kuulla:( en käsitä mikä ihmiset saa luulemaan että olen huono äiti vain sen takia että mulla on lävistyksiä ja tatuointeja?
Vanhinkin kysyi multa että miksi ihmiset tuijottaa ja osoittelee äitiä?:(

Kotiin tultua alkoi sitten supistelee mutta onneksi loppui 30 min! Vähän rankka/hauska päivä:)

Huomenna pamahtaa puoliväli täyteen, mahtavaa!!!!
Tällä makoillaan ja vauvan potkuista nauttien:)

Yritän päästä mukaan taas höpisemään, arkeen paluu:) ei olis enää kuin kotkan reissu viikonloppuna ja ensi viikolla rakenneultra(jännittää), mieskin lähtee takas töihin 27.7 perkkele:( onko pakko?

Mukkis mahtavaa että teilläkin ollut mahtava reissu:) harmi vaan toi sun miehen työ/terveys:( mutta onneksi kaikki nyt hyvin! Mitenkäs sinä jaksat, siis masennuksen osalta? Jos saan kysellä...
Kiva että sunkin masussa kaverilla kaikki hyvin:)

Äippäx3, mulla myös paljon tatuointeja, mut enää ei läväreitä muuta kuin korvissa. Ihmiset ajattelee heti että olet ollu vankilassa/juoppo/huumeiden käyttäjä tai joku muu jos on paljon tatuointeja. En minä töissäkään tykkää juuri sen takia kauheasti näyttää tatuointejani (olen terveydenhuolto alalla). Vaikkakin jotkut tatuoinnit on vähän aikansa nähneitä kun otin niitä nuorempana, eli kamalia :D yhtä tatuointia olen käynyt poistattamassa helsingissä laserilla, mutta nyt on tauko kun sitä ei voi raskaana oleville tehdä.

Mä en myöskään ymmärrä, miten ulkomuoto voisi vaikuttaa ihmisen luonteeseen ja siihen kuinka hyvä äiti/isä/ihminen joku on.
Itse haaveilen isosta muumi-aiheisesta tatuoinnista, mutta taitaa jäädä haaveeksi. Muutama pienempi tatska löytyy, mutta ne ovat suurimman osan ajasta piilossa, joten ne ei aiheuta huomiota.

Joo siis tänään skarpasin, en nyt aina tältä näytä:) mutta kiitos! Meikki tekee paljon väsyneeseen naamaan :D pitäis vaan jaksaa pesulle, ei jaksa...
Laiska kakkiainen!

KettuKuittaa hyvinkäällä h&m :llä mamma osasto siirtynyt lastenvaateosaston takanurkkaan, yläkertaan ja on tosi vaikeasti hoksattavissa. Tosin valikoimakin oli viimeksi niin huono, että parempi tilata netistä:/

Kiitos! Tänään löysin tai siis mies, ihme paikka. Valikoima oli tosiaan suppea mut sentään 1 housut löysin niin ei tarvi töihin lähtee ilman housuja :D

Takaisin