Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä puolestani haluan olla kotona vain lasteni ja miehen kanssa. Ei missään nimessä maalle sukuloimaan. Mulle se ois ihan painajainen. Niin meitä on moneksi.

Soiko kenelläkään muulla joululaulut päässä? Tuntuu, ettei mitään muuta ole soinutkaan...

Hyvää ja rentouttavaa juhannusta kaikille! Me möllötellään miehen ja koiran kanssa ihan kotosalla ja nautitaan rauhasta.

Ihana kuulla Äippä että kaikki kunnossa ja vaavikin isompi mitä piti! :)

Meillä mun vanhemmat mummi ja pappa sekä isän vaimo mummo, miehen puolelta pappa ja mummi sekä appiukon uusi puoliso granny.

Ihanaa olla viettämässä juhannusta omien isovanhempien luona maalla lähellä luontoa sukulaisten ympäröimänä. Tästä nauttii koska tahansa! Oikein ihanaa juhannusta kaikille, syökää hycin ja voikaa hyvin

No nyt tulee avautuminen!!!

Laitoin tossa aikasemmin viestiä siitä että miten haluaisin juhannuksen viettää kotona kahdestaan. Niiin suoraan sanottuna voi vittu!
Meidän piti pitää leffa ilta tänään ja hetkeä ennen ku meijä piti leffaa alkaa kattomaa ni miekkosen puhelin soi ja eiköhä jätkät pyydä tätä ryyppää ja saunomaa. No sittehän tää mies lähtee ajattelematta yhtää miltä musta tuntuu.

No ei siinä vielä kaikki! Sitte ku kysyn että millonhan herra päättää tulla takas kotii ni sanoo entiedä. No sanoin sitte että no yöks ainaki tulet ni sano että varmaan joskus aamulla!

Siiis voi vittu että ärsyttää! Anteeks kielenkäyttö mut nyt on hermot niin kireellä että ei mitäön rajaa! Että hyvää juhannusta vaan mulle! argh!!!

Wopwop, voi ei :( uskon että on kurja olla kyllä. Ei täälläkään ilta mennyt ihan putkeen, että et ole ainut.
Onneksi äippä mahassa kaikki kunnossa, koitappa pysyä pystyssä jatkossa :)

Sanonpa suoraan, että voi vittu mitä käytöstä mieheltäs WopWop! Saat täydet sympatiat täältä!

Meilläkin kiristelty vähän, kun mulla meinaa olla niin lyhyt pinna, että hermostun ihan mitättömistä (kun ei saatu hyttysverkkoja asennettua). Sitten tiuskin tai syytän miestä. Lopuksi tuun surulliseksi siitä, että sanoin ikävästi. Voihan hormonit!
Onko muilla vastaavaa mielialojen heittelyä?

Meillä kiristellään välejä miehen kanssa anopin takia. Ollaan siis muuttamassa jopa 300km päähän hänestä niin voi jumalauta sitä hössötyksen määrää. Ihan kun oltais muuttamassa maailman toiselle puolen. Kauheeta ja kamalaa ja hirveetä se ainakin on. Ja lapsenlapsenkin hän sieppaa kun ei sitä muuten nää. VOI VITTU! Ei huumorintajukaan enää riitä. Ja grillaamaan pitäis huomenna sinne mennä. Helvetti. Mä en kestä... ja vaihtoehtona ei ole et jäisin kotiin. Sit on mies turpa nurin päin. Välillä ihmetyttää et miten sitkeässä on napanuora vielä aikuisen ihmisen ja äidin kesken.....

Voi naiset, on kyllä todella ikävä tilanne, jos mieheltä ei saa yhtään tukea ja ymmärrystä. :( Edellinen suhteeni oli juuri tuollainen ja kyllä siinä tunsi olonsa usein hyvin arvottomaksi, kun jäi kakkoseksi ryyppyreissulle. Toivon niin kovasti, että miehenne kasvavat aikuisiksi.

Nuo kaksilahkeiset eivät muutenkaan tunnu tajuavan, mitä kaikkea nainen käy läpi raskauden aikana. Tänään saimme oman miehen kanssa riidan aikaiseksi siitä, kun en työviikon ja iltaopintojen jälkeen jaksanut tänä aamuna lähteä muuttohommiin, vaan halusin levätä. Piti ihan kovaan ääneen suomentaa, että minä tarvitsen ehdottomasti myös sitä lepoa välillä! Varsinkin, kun viikolla jäi yöunet tosi vähäisiksi tiistaisten pelkotilojen takia.

Koettakaa pysyä vahvoina ja muistakaa, että teillä on täysi oikeus tulla kohdelluksi hyvin!

Kiva kuulla etten oo ainut jolla vähän erimielisyyksiä miekkosen kanssa. Ähh.. Toivon että toi miekkonen alkais tajuu et vois oikeesti ajatella muaki joskus ja noita ryyppy reissui saa vähentää!

Mies päätti sitte olla koko vitun illal/yön olla vastaamatta puhelimeen tai viesteihi. Niin paskasti nukuttu yö takana. :/ vituttaa niin saatanasti. Nyt tuli viesti : oon tulossa kotiin. Anteeks. Ja paskan vitut toi ei riitä. Siis mikä vittu noita miehiä vaivaa????

WopWop itse en kyllä katselisi tuollaista miestä. Olin myös joskus samanlaisessa suhteessa ja siinä olin myös miehelle raskaana.. Lähdin, koska en jaksanut enää katella et alkoholi meni minun edelle jatkuvasti. Tai että sain aina oksennukset siivota ties mistä.. Ja päivääkään en ole päätöstäni katunut. Nykyään olen suhteessa, jossa voimme neuvotella ja tehdä kompromisseja. Ei ole miestä tarvinnut myöskään koskaan käskeä jäämään kotiin tms. olen kertonut hänelle toivomukseni ja hän on kyllä halunnut sitä kunnioittaa. Toimii tietenkin myös toisin päin ja minä kunnioitan hänen toivomuksiaan. Suhde toimii kaikinpuolin eikä ole turhaa vääntöä.

Miehesi teki väärin ja eikä vielä vastannut edes viesteihin.. Se ei oikeuta noin vaan lähtemään ja sen jälkeen pyytämään anteeksi ja luulla et kaikki on sillä kuitattu..

WopWop onpa tosi ilkeästi tehty mieheltäsi :/ Mites sitten vauvan syntymän jälkeen? Meinaako hän silloinkin tuosta noin vaan lähteä jos kaverit soittaa?

Ninnu85 se napanuora on joskus hyvinkin tiukassa ;) toivottavasti saatte asian sumplittua.

Mulla kans edellinen suhde oli sellainen, että kaverit ja nettipelaaminen meni meidän yhdessäolon edelle. Olin se varavaihtoehto, jos ei ollut pelejä tai kaverit pyytänyt mihinkään. Seksiin kelpasin tietty aina ja kotitöitä tekemään, kotitöihin häntä sai patistaa kuin pikkulasta. Itse en osannut suhteesta lähteä, onneksi mies kriisiytyi oman olemisensa kanssa ja jätti mut. Nykyisin hänellä vaimo ja lapsi, toivottavasti oppi jotain tai uusi vaimo osaa sanoa tiukemmin vastaan.

Nykyinen mies aivan erilainen, viettää aikaa mun kanssa, välillä pitää ihan kannustaa, että lähde kavereiden kanssa välillä jonnekin :D Mutta nykyinen mies huomioi muutenkin mua, varsinkin nyt raskaana: hoiti kotityöt huhti-toukokuun, kun mä en töiden jälkeen jaksanut muuta kuin maata ja on hieronut niskaa ja selkää.
Ja ymmärrän, että miehelläkin on nyt kärsivällisyys koetuksella, kun mulla hermo kireällä niin helposti.

Wopwop, onko se sun miehes jo kotona? Missä se oli oikein ollu näin myöhään? Minä en saa kans nukuttua jos toinen on juomassa, en vaan jotenkin osaa rentoutua. Onhan sulla tänään vapaapäivä että saat levätä?

Ninnu se napanuoran katkaseminen ei ole niin simppeli homma, mun mies on siis 30 ja täälläkin se on anopin puolelta kovin sitkeessä, mä olen anoppini kanssa ottanut yhteen hyvin montakertaa kun en hänen mielestään mitään osaa oikein tehdä, miestäni ei isänä/minun miehenä kunnioita, soittelee miehelle päivittäin jos ei vastaa niin soittaa 5 min välein kunnes vastataan, tiedän että tilanne anoppisi kanssa on varmasti vaikea jos ei osaa miehestäsi irti päästää, voimia!

Wopwop tosi ikävästi tehty mieheltäsi, yhteisistä suunnitelmista pitää kiinni pitää! Eihän se nyt voi noin mennä että kun puhelin soi niin pitää lähteä ryyppäämään ja jättää odottava nainen tyhjänpälle, ja sitten ei edes vastata puhelimeen!
Pistä miehesi ymmärtämään että että et sinä ole yhteistä lasta saamassa vaan TE olette ja että sinä tarvitset miehesi tukea TEIDÄN lapsen tekoon ja kasvatukseen, nyt on aikuistumisen ja kasvun aika, sinun ja vauvan on tultava ensin, ryyppyreissujen sijaan!
Saa niitä kavereita tavata ja tuulettu, mutta ensiksi yhteisistä suunnitelmista kiinni on pidettävä!
Ja mielestäni kotiin yöksi tultava, entä jos sinulle ja vauvalle käy jotain kun mies luuhaa jossain, ja miestä ei edes kiinni saa?
Sinulla on oikeus turvalliseen ja onnelliseen raskauteen ja parisuhteeseen! Ei sellaiseen että saa arvailla että missä hevetissä se ukko luuhaa!
Miehesi pitää pistää ystävät tajuamaan että asiat muuttuu NYT kun TE olette saamassa lapsen! Ei se voi noin vaan lähteä! Ikävä tilanne sinullakin,voimia!

Mulla täällä tänään uniaamu ja mies hoitaa lapset, tulivat herättämään 9.30 ja olivat ihanat tehnyt mulle aamupalan<3
Lähtivät samoin tein ulos että saan syödä ja herätä rauhassa, minun rakkaat :) kaipa tässä pitää vähän ryhdistäytyä ennen kun ne sisään tulee, jos vaikka pistää perheelle lounaan tulelle pääsevät ne vuorostaan valmiiseen pöytään:)
Mun ihanat rakkaat <3 tais mies voittaa itselleen mukavan illan;)

Pakko vielä muuten sanoa tosta mies asiasta että itse olen tehnyt havainnon miehistä että joillain saattaa hetki kestää kasvaa isäksi kun ei raskaus aika niille ole niin todellinen ennen kuin se vauva on siinä! Esim serkkuni mies oli todella kova menemään raskausaikaan mutta kun vauva syntyi ne juoksut loppui kuin seinään!
Toivon että teidän( jotka painitte asian kanssa) miehet on tota sarjaa ja kasvavat viimestään kun vauva syntyy!
Mutta kertokaa avoimesti omista toiveista ja haluista miehillenne, toivottavasti ymmärtävät teidän näkemyksen!

Takaisin