Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Wildside bongasin tuolta aiemmin, että puhuit keskustan neuvolasta. Käytkö siis siellä? Minä käyn keskustan neuvolassa :) kolmatta kun odotan niin ei mennyt ekalla käynnillä kuin puolisentuntia. En saanut edes listaa ruuista joita tulis välttää. Varattiin vaan ultraan aika ja kysy onko tiedot entisellään.

Muokattu viimeksi:
Onnea Sylikinkku ja Darkmint ultrauutisista. Meillä neuvolatäti sanoi, että sydänääniä aletaan kuunnella vasta rv15 (!), kun laitteet on kuulemma sitä tasoa, ettei aikasemmin kannata!

Mulla oli tänään töissä superkiire. Hyvä, niin en kerinny pohtia illan ultraa... Aika rauhallisesti menin, enkä tiennyt mitä oottaa. Mutta siellä se pari senttinen papu oli! Vähän vispas pikku kättä ja jalkaa ja sydän pompotti kovasti! <3 Olen ihan onneni kukkuloilla!! Mitta antoi viikoiksi 8+3, 8+4, mutta menen edelleen sillä 8+5. Nyt jäädään sitten jännittämään nt-ultraa kuukauden päähän! Olen niin onnellinen nyt!

Minä myös meinasin itkuun pillahtaa, kun luin Henriikan postausta! Ihana tyttö sulla!

MindiS toivotaan, että sulla olis ultralaitteet neuvolassa. Kyllä se ison kiven sydämeltä ainakin itseltäni vieräytti. Kun mulla melko samanlaisia tuntemuksia ollut tässä raskaudessa kuin siinä tuulimunaraskaudessakin, että ei niitten perusteella kyllä voisi tietää asioiden laitaa. Kyllä mulla oli suu niin korvissa eilen siellä ultrassa ja sen jälkeen. Ja yrmymiehenikin vähän hymyili. :D

Äippä, onpa siellä nyt soppa polkastu käyntiin. Tosi inhottava tilanne. Voimia pahan mielen voittamiseksi. Toivottavasti tilanne rauhoittuu pian siedettäväksi. Varmaan tosiaan parempi pitää vähän etäisyyttä ja yrittää olla ottamatta liian henkilökohtaisesti, jos mahdollista.

Nepsu onnea rajapyykin ylittämisestä :) ja onnea ultraan!
Samaa rataa vaan raittiuden kanssa, tosi pitkään olet jo ollut ilman, ylpeä susta<3

Onnea Nepsu!

Höh, mulla siirty neuvola torstaille :grumpy:

Joo, oon aivan tuohtuneena täällä ja saa lääkäri kuulla kunniansa sitten kun häntä nyt sitten huvittaa ottaa mut vastaan, eihän tässä tosiaan oo mennyt kuin vasta tunti..

Työntekijät oli aivan hirveitä, kätilö, että lääkäri. Alkoivat arpomaan milloin LA. Todella sekavia, kaikki oli kadoksissa ja hävyksissä ja mistään en saanut mitään selvää. Onko mulla oikeus vaihtaa noita?!?!

Ultraruutu oli seinällä ja työmaan takia se pätki koko ajan enkö nähnyt pikkuista ollenkaan, lääkäri ei suostunut omaa näyttöä kääntämään jotta itse näkisin jotain, ultrakuvat on yhtä sekamelskaa, arghhhh. Joka tapauksessa kaikki kunnossa jos oikein ymmärsin. Heinäkuun alussa rakenneultra. Viikkoja nyt kuulema 12+4 ja LA SIIRTYI 24.11..

Tänään oli neuvolan ultra, siellä pieni tonttu löytyi nopeasti ja rakkaan sydän hakkasi tuhatta ja sataa :Heartred

Laskettu aika saattaa muuttua tammikuun alkuun, mutta vielä ei voida varmaksi sanoa. Kiekon mukaan tänään 8+0, oman kierron mukaan 8+2 ja ultran mukaan 7+4 +-5pv... pituutta 12,55mm. Tarkemmin selviää siis kesäkuun ultrassa.

Lääkärin mukaan ruskuaispussi oli täydellisen pyöreä , jos se olisi kuulema muun muotoinen niin se saattaisi viitata kehityshäiriöön.

Viikon parin päästä verikokeisiin ja sitten kesäkuun puolella np-ultraan.

Harmi jos lääkäreitä on noin huonojakin! :( Meidän neuvolalääkäri on ihana. Niin rauhallinen ja mukava. Aikaa kuunnella ja jutella peloista ja asioista. Ja tänään kun saatiin ultrattua ja kaikki oli niin hyvin kun voi olla niin halasi. Sekä mua että miestä :)

Takaisin