Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Wopwop mulla oli karmea kramppi tässä viikolla oikeassa pohkeessa ja linkutin 3 päivää sen jälkeen. Nyt nukun villasukat jalassa ja magnesiumia otan kuten ennenkin

Voi että, onpa täällä monella tukalat oltavat :/ Jaksamista kaikille, jospa ne vauvat sieltä alkais syntyyn eikä vaan kiusais äitejä!

Mulla on ollu ihmeen seesteistä taas pari päivää, kun on koettanut ottaa vähän rauhallisemmin. Eipä tässä viikkojenkaan puolesta vielä kiire olis, mutta itellä alkaa kyllä jo vähä malttamattomuus iskeä :)

Marjasoseelle kovasti tsemppiä, eiköhän siellä nyt viimein ala tapahtua :happy:
Muille kipuilijoille kans voimia! Mulla kans tekee vauvan liikkeet usein tosi kipeetä, kun on jo laskeutunut niin tonne alas että välillä tuntuu ku porautuis ihan justiinsa sieltä pihalle..Eilen oli kyllä semmonen zumbapäivä mahassa että huh..toisaalta ihana kun vauva liikkuu niin tietää että sillä kaikki kunnossa, mutta en kyllä osaa hirveesti näistä liikkeistä nauttia kun tekee niiin höpöä välillä!
Ja mulla kyllä naksuu tää maha ihan mahottomasti. Tätäki viestiä kirjottaessa jo muutaman kerran ehtiny napsahtaa kun vauva riekkuu ja hikottelee. Niin ja täällä ollu kans noita suonenvetoja enimmäkseen oikeassa pohkeessa.
Imuroin ja pesin lattiat aamusta niin nyt tullu muutaman kerran nivusiin ja tonne sisäreisiin sellasia jänniä "sykäyksiä". Onko nekin jotain supistuksia olevinaan vai mitä ihmettä :eek: onko muilla ollu tollasta?

Hyvä, että saivat kalvot puhkaistua, marjasose! Kohta sulla on vauva sylissä:)

Koitin tossa nukkua vähän, mutta aika hankalaa on kun sattuu... Lämpö oli taas noussu ja huomenna aamulla soittelen neuvolaan ja aamusta vien sen pissatestin, tuskinpa tässä vajaassa vrk:ssa tähän kuolee....

Ihan hyvä varmaan on kaikille nyt hieman omanapailla, saa vähän purettua tätä lopun tuskaa... <3

Hei kysyisin vielä niiltä joilla on alkanu synnytys veden menolla, niin miten se vesi on menny? Onko hulahtanu kaikki kerralla vai tullu tihkumalla vähän housuihin? Mulla tuli äsken jotain kirkasta ja vetistä housuun jossa oli jotain hippuja, mutta en oo varma oliko lapsivettä ku sitä tuli niin vähän. Onko ennen vesien menoa vauva liikkunu jotenki aktiivisemmin ja pungannu itteensä tuonne alas?

Mindeli, mulla tulee välillä nivusiin ja sisäreisiin sellasia "vihlausaaltoja", oon ajatellut et ne ois symfyysikipuja? Oisko sulla niitä?

Piti Salli oikein googlettaa tuo symfyysikipu ja aikas hyvin sopi näihin mun kipuiluihin. Eli häpyliitos se siellä sit varmaan venyy ja paukkuu

Minulla ainakin hulahti aika reilusti lapsivettä ekan kerran kun hulahti. Ei siis tulleet kerralla kaikki mutta koko ajan vaan valu ja valu lisää. Tavallinen side ei pitänyt sitä määrää. En muista enää miten lapsi liikkui sillon.

Mulla menny 2 kertaa ne vedet ja molemmilla kerroilla tuli aikas reilusti, vauva liikku muistaakseni sen jälkeen huonosti mut on supistukset alko samoin tein:) ja lirahteli lisää housuihin että oli kokoajan side märkä!

Hienoa marjasose että homma etenee tsemppiä!

Takaisin