Mulla on myös hedelmät himottaneet nyt syksyllä kun niitä saa hyvin

Aivan parasta on omenanpalat soijakookosjogurtin kans, nam! Tai sitten jos oikeen haluaa herkutella nii ananaspalojen, mutta niitä oon pyrkiny välttään kun ovat säilykkeitä. Tänään ois herkkupäivä ja mielessä ainaki irtokarkit

Aattelin, että jotain vois ehkä viikonloppuna leipoakin.
catherine: Toivottavasti menee ohi vielä tuo valvomisjakso! Varmasti tympeetä kun ei yöllä saakaan enää unta

Itekin ootan vähän kauhulla sitä ihan loppuaikaa, kun tuota esikoista odottaessa meni yöt aivan pipariksi ja sitten piti yrittää päivällä nukkua...
Meillä lähti tänään mies ja esikoinen viikonloppureissuun, tulevat vasta sunnuntaina! Totesin iha suosiolla, että minusta ei enää pidempiin reissuihin oo, jos ei halua siihe tehä sairaalareissua bonusnumerona... Oon ensimmäistä kertaa vuosiin näin monta päivää ihan itekseen

Kaikki on hehkuttaneet, että nyt nautit ja teet kaikkea ihanaa, mutta musta tuntuu, että eniten oon vaan kauhuissaan, että miten ne pärjää ja mite minä ite pärjään ja pääseekö ne turvallisesti perille (n. 7 tunnin automatkat suuntaansa). Noh, onneks on jotain suunnitelmia itelleki tähän, ja yritän ihan tosissaan nyt asennoitua, että nauttisin tästä omasta ajasta :) Harmi ku on vaan niin vähän tuttuja täällä, ettei oikeen voi vieraitakaan kutsua kauheesti kyläileen... ehkä ite yritän huomenna sitten tuppautua serkun perheelle kylään niin ei ihan mökkihöperöksi tule :P