Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pikku m,sano seuraaval kerralla että haluat hienommat kuoret :D meille tosiaa annettii peräti 4 eri vaihtoehtoa.. mä haluun dobblerin kanssa! Kaikkea sitö oppii kun täältä lukee xD

Hei mammat, kesä ja itikat on tulleet, mutta miten on itikkamyrkkyjen kanssa, saako niitä käyttää?

Eilen rakas mieheni ainakin kyseenalaisti itikkamyrkyn hölväämisen, joten en laittanut iholle vaan vaatteille, siitähän se ei imeydy minuun.. Totuushan on että ainakin jotkut on semmosta myrkkyä että suoraan iholle ei voi laittaa, onhan niissä jo kiellot pienille lapsillekin, ei alle 3vuotiaille ja alle 12v ei iholle tms...

Mutta miten on, uskallatteko käyttää ja missä määrin? Entäs sitten ne kaasulla/lämmöllä toimivat hajutyynyt (joko pistorasiaan sisätiloihin tulevat itikan tappajat tai sitten esim. Terassille tulevat kaasukäyttöiset tyynyhärpäkkeet jotka tekee n.3m "suoja-alueen"... Onko ne turvallisia?

Itse on pakko hölvätä vaatteille, ei täällä maalla ulkona voi olla iltaisin yhtään jos ei saa käyttää..

Ja toinen kysymys, onnistuin jo polttamaan niskani pahasti, ihan yllätyksenä ja nopealla ajalla otti niskaan ja nyt on kipeä kun mikä. Bebantenia saa käyttää mm. Nänneihin niin sitä sitten on mies kerran pari päivässä laittanut pahimmalle alueelle.. Onko muita ideoita?

Rv 10+0

Tänään ollu aika paljon alavatsa nippailua vasemmalla puolella, varmaan ihan normaalia, mutta kellään tietoa mistä se johtuu? :D 14+5 wiiiiip

Kasvukipuja voi hyvinkin olla kun maha on alkanut aika hurjaa vauhtia kasvamaan nyt viimeisen viikon aikana, ihmetellyt että näin aikaisin, mutta mikäs siinä :D mä oon taas huomannu, että kakkahätää ennakoi jäätävän pinkeä vatsa.. Hih

nukuin viime yön niin huonossa asennossa että tänään en saa käännettyä päätäni vasemmalle :( mitä lääkettä voisin ottaa tähän? onko mitään hajua?

Minullakin nippailee mahaa jos on vessahätä. Synnytyksessä se tunne oli samanlainen kuin olis ollut iso kakkahätä!
Mä oon herkutellut hirveesti tällä viikolla. Maha on ihan turvoksissa ja läskistynyt. Vaikkei saa laihduttaa niin pakko yrittää jättää herkut väliin vähäksi aikaa. Näyttää kuin olis jo pitemmälläkin raskaana.

Tiistaina ultra ja laskettu aika pitäisi saada selville. Jännittää!

Mie sain tänään opinnäytetyön VIHDOIN palautettua. Ehkä mulla nyt vihdoin vois olla töiden jälkeen oikeesti vapaa-aikaa! :P

Tääl on taas ollu muutaman päivän tosi oireetonta. Pissalla saa vaan juosta, rinnat kipeet, iho kukkii, mahaa nippailee ja maha turpoo todella helposti ja paljon. Yhtäkkiä tulee aina se pari raskauskuukautta lisää :D enää puoltoista viikko neuvolaan!! <3

RV 10+6 (huomenna jo RV 11, mihin tää aika juoksee :D)

Äippä tai joku help me! En tajunnu tuoremansikoita syödessäni (Espanja), että niitä ei ehkä sais syödäkään, onko näin vai kannattaako käydä niissä ihme testeissä? :D t. Yksi häiriköitynyt esikoisen odottaja..

Auringonpolttamaan toimii hyvin kaikki aloe veraa sisältävät jutut. Mulla on sellasta after sun geeliä, joka viilentää.

Mä kanssa jätin tuossa perjantaina kandidaatin tutkielman ja nyt rupeen sitten kesällä jatkotyöstämään gradua. Loppukesästä on sille palautus.

Iik, ihanaa! Huomenna ultra :eek:

Täällä ollaan syöty espanjalaisia ja belgialaisia mansikoita ja mustikoita, ihan tietoisesti :) tässäkin varmasti monta koulukuntaa mutta itse huolettomasti olen syönyt, katsonut vaan että ei ole mutaisia ja huuhdellut ennen syömistä.

Mulla on niin tylsää kun muksut pois, sain siivottua, ikkunat, jkaappi ja uuni pesty, että telkan tuijotus tylsää :)
Huomenna sokeri kokeisiin...

Pakko vaan yrittää nauttia toimettomuudesta ja hiljaisuudesta kun tämmöinen suunnattoman harvassa kun saa vaan maata sohvalla ja vetää sipsiä ja limpparia :b

Täällä kans syöty useampaan otteeseen ulkomaisia mansikoita tuoreeltaan. Aina oon ensin huuhdellut kunnolla :)

Mulla tänään rv 11+0 eli kahdentoista viikko lähti käyntiin. :) Huisia aatella menevänsä jo näin pitkällä ja kaikki on hyvin. Tästä voi oikeesti jopa tulla eka onnistunut raskaus.

Täällä ollaan juhlittu mun valmistujaisia koko päivä. Oli ihana olla maalla kun noin hyvät kelit on. :) Ihana mieheni autto leipomisissa ja oli tormakkana järjestämässä kemuja <3

Äippä tai joku help me! En tajunnu tuoremansikoita syödessäni (Espanja), että niitä ei ehkä sais syödäkään, onko näin vai kannattaako käydä niissä ihme testeissä? :D t. Yksi häiriköitynyt esikoisen odottaja..
Missä testeissä? Pahin on vissiin noro minkä niist voi saada ja listeria mut sen nyt voi saada mistä vaan. Tärkeintä et huuhtelee ne kunnolla. Ei kai noista kumpaaiaan testata etu käteen jos ei mitään oireita ole..

Takaisin