Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä on nelikerroksinen talo joten portteja sai ostaa urakalla..
Me hankittiin kaikki ebaystä. Mut Suomessa kandee kattoa varmaan tori ja huutonetti. En olis ikinä ostanu uutena niin montaa.
Ryömimällä pääsee hyvinkin liukkaasti liikkumaan. Tänään oli tyttö pönkäämässä koiran korkeaan petiin, jossa oli siis jo toinen koirista. Siinä nauraa räkätti ja kiljui ilosta koiran nenän edessä..taitaa tulla aika homma opettaa neidille ettei koirien peteihin ole asiaa vaan ne on koirien ns turva/lepopaikat.

Mä oon ostanu ebaystä paljon käytettynä todella hyväkuntoista tavaraa. Yhdistelmät, cityrattaat, hoitopöydän,portit jne. Mutta täällä etelä-Euroopassa se on tosi suosittu myyntipaikka.

Meillä kanssa tuommoisia laatikon salpaajia ku äipällä, mutta laatikoihin joissa on vaatteita ei ole toiminut kun pikku kätöset mahtu siitä kolosta ja sai heitettyä vaatteet lattialle :)

Joo mä en oo oikeen sinut sen ebayn kanssa, enkä oikeastaan osaa ostaa vaatteita kummempia kirpputorilta. Eihän ne puiset haitariportit niin paljoa maksa mut ei sovellu kuin ehkä yhteen oveen meillä. Nyt mä teen barrikadeja ettei pääse yläkerran rapuille menemään ja kissanhiekkalaatikolle... Tosin eipä tuo vauhti päätä huimaa ja mullahan ei ole muuta tekemistä kuin vahtia poikaa joten ei oo ajankohtainen vielä portit. Ja tuskin tuleekaan ku mähän oon aina vahtimassa tota :D

Me ollaan biltemasta ostettu parikin porttia. Niihin on olemassa jatkokappaleitakin. Tais olla halvimmasta päästä.

Meillä oli lapsena aina yläkertaan vievissä portaissa silityslauta esteenä :D siis sieltä kaiteen pinnojen välistä pujotettuna. Harmi et meillä ei toimi kun on seinässä kaide kiinni.

Tää menis kyllä silityslaudan yli varmaan heti :D yläkertaan kiipesi rappuja ihan tosta vaan, olin takana turvaamassa matkaa :) Paikallaan ei pysy ei hetkeäkään :S

Eipä olis meilläkään kun hidaste silitys lauta:D isommat menee sujuvasti jo portinkin yli, ja kolmonen toisten avustuksella:/ Huoh!

No niin nyt sit Sanni nousi itse seisomaan:/ apuva!!! Nyt sen honattuaan on tän 30min ollu kokoajan könyämässä millon mitäkin vasten ylös... Huoh!

Joo se lauta oli jotenkin siinä ensimmäisen portaan yllä niin että oli korkeempi kuin lauta yleensä. Ihan hyvin piti meidät ruodussa :)

Äippä siitä se kävely ehkä sitten kohta alkaa tai juoksu :)
Meillä pysytään onnex vielä makuuasennossa lattialla ja siinä sais vielä hetken pysyäkkin.

Äitylix4 sitähän minä tässä kauhulla odotankin:/ miehelle sanoinkin et kun se lähtee pariks päiväks pois niin Sanni lähtee kävelemään... Toivottasti en ollu oikeassa! Sais tota järkee pakkautua päähän ennenkuin lähtee kävelemään (meidän tapauksessa juoksemaan):)

Äippä samaa mieltä, että järkeä sais pakkautuu ennen kävelemään oppimista. Sitä varten olen tyytyväinen että meillä vielä pysytään makuuasennossa, vaikka viipeltää kovaa noinkin, mutta ei kaadu korkealta.

Huokaus. Meillä on nyt selvitty siitä klo 4 yöllä heräilystä ja huutamisesta. Mikä on mahtavaa. Mut nyt sitten kun ennen nukuttiin 8-9 saakka, niin alkoi herätä 7 ja nyt aikaistunut vielä kuuteen :( klo 6 annan maitoa ja aiemmin on jatkanut vielä unia mutta nykyään ei. Päikkäreille on alettava 9 jälkeen. Nukkuu kahdet päikkärit 45 min-2 h ja toiset ajoittuu n 15 ->. Illalla 19 aikaan jo itkeskelee väsymystään. En uskaltais aikaisemminkaan kauheesti laittaa nukkuun kun nyt jo nousee klo 6. Help?

Takaisin