Joulukuun lörppisketju

Se onkin ihan hauskaa hommaa :) mä olen tosiaan jonkun aikaa niitä tuol meidän perheyrityksessä tehnytkin, mutta sitten alkoi äitiysloma ja nytten en kerkeäkään tässä välissä takasin. On kyllä ihan kätevä etu, kun mies aika nopsasti hoitaa kaikennäköset pikkuongelmat. Tosin sehän sais vaikka kaikki illat olla millon kellekin kytkemässä ties mitä :D on nyt vaan joutunut sanomaan kaikille ei, kun on ollu vähän muutakin tekemistä tässä. :P

onneksi pääsitte kuitenkin kaikesta huolimatta isompaan asuntoon jo ennen vauvelia! Pääsee hyvin asettumaan siihen sitten :) me jouduttiin verotuksellisista syistä odottamaan, että pystyttiin myymään kaksio ja ostamaan isompi, enkä kyllä kauheasti tykännyt koko kesän kestävästä remontista.. Konttausikäisen kanssa ihan vaan vähän haasteellista asustella rempan keskellä. Onneksi on jo jonkun aikaa ollut valmista ja saatiin mukavasti tilaa lisää mitä nyt sitten varmaan kohta tarvis taas! Mutta nyt kyllä kaks isoa remonttia parin vuoden aikana riittää meille :D

Kiitos kysymästä tänään on ollut oikein hyvä päivä kipujen suhteen. :) oon jaksanut jo vähän touhuilla ja unohdin jopa ottaa päivällä särkylääkettä! Ihanaa jos jatkuisi tähän malliin, kun oli jo ennen viime viikkoa niin hyvin lähtenyt käyntiin parantuminen niin pääsis jouluna kunnolla nauttimaan olosta :) tuntuu menevän melkoisen vaihtelevasti nämä päivät tällä hetkellä, mutta katse on jo paremmissa oloissa. Nyt pystyy jo vähän näkemään asioiden hyviä puolia, luojan kiitos mua ei jouduttu leikkaamaan mistään uudelleen. Se vasta olisi kamalaa ollut! Ja jumankauta me taas aamulla herättiin niihin perkuleen avaimien kilinään! Se meni ja pudotti ne pökät, missä se hervoton nippu killuu, laattalattialle. Tyttö olikin sit tikkana pystyssä puol seiska, vaikka normaalisti herätään ysin pintaan :S kyllä oli ukko pahoillaan sentään..
 
Tälleen käsityöihmisenä tulee lahjottua ihmisiä aika paljon mm. villasukilla ja lapasilla ja huiveilla, Niille useimmiten löytyy käyttöä ja ovat hyödyllisiä. JOskus on hauska ostaa hömppää. Itse inhoan todellisia turhakkeita ja täysin ajattelemattomia lahjoja. Häälahjaksi serkulta saatiin (joskus silloin 6v sitten) partyliten enkeli tuikkuhässäkkä, jota inhosin siis alusta asti. Tänä vuonna annan sen anopille joululahjaksi. Anopilta sain viime vuonna ihan SYSIRUMAT ja HIRVEÄT muoviset tulppaanit joihin saa sähköjohdolla VALON!!! Luulis, että anoppi olis täs 11 vuoden aikana oppinu tuntemaan mua edes sen verran et tajuais etten todellakaan pidä tuollaisista, saati juuri mistään muustakaan koriste.esineestä. Luulen, että sain sen vittuiluna.. Noh, en tiedä, ehkä hän ei vaan osaa ajatella. Hänen toinen miniänsä sai paidantaittelu välineen. Kyllä meillä oli riemuisaa tämän miniäkumppanin kanssa kun naurettiin lahjoja silleen hyvin epäuskoisina. Ajattelin ensin että olisin laittanut ne tulppaanit anopille takaisin, mutta ehkä se olisi ollut törkeää...
 
Ihanaa eilen anoppi oli kertonu miehen mummolle ja papalle että meille tulee toukokuussa vauva :Heartred Eipä tartte salailla enää ku kaikki tärkeät tietää :) ja Eiköhän nyt uskalla jo alkaa luottaan siihen että toi pieni rakas toukkamme tuolla majailee loppuun saakka :Heartred
 
Eilen taas huojenti oloa kun sai kuulla lääkärissä sydänäänet :love7 nyt kun saa rakenneultran jännäkakat pois niin sit ehkä luottavaisin mielin eteenpäin :happy090
 
Takaisin
Top