Joulukuun jutut

Voimia sinne Janniliini!
Itellä viime kesäkuussa keskenmeno, aloin vuotamaan rv10 mutta tyyppi oli kasvun lopettanut jo rv9 tienoilla. Sitä ennen olin kahdesti ultrassa nähnyt ja kuulut sydänäänet joten tuntui tosi pahalta.
Tän takia jotenki tämä uusi raskauskin on ollu koko ajan mielessä,huonolla tavalla. Joku puhuikin että toisen kohalla sitä jännittää eri tavalla kun ekan ja voin vain olla samaa mieltä. Meillä vielä esikoisesta oli rakenneultran jälkeen vaikka ja mitä,mutta silti ajattelin että kaikki menee hyvin. Nyt pyydän ensi viikolla neuvola käynnillä aikaa neuvolapsykologille, pakko päästä puhumaan tästä. Onko kukaan ennen käynyt?
 
Tsemppiä ja voimia jatkoon Janniliini :Heartred
 
Miten voikaan kroppa huomata tän ultranodotus jännityksen?ultra siis huomenna (menkkojen mukaan rv12+5) ja nyt rupes jomottaa alavatsaan iha älyttömästi.jännitän siis siksi niin paljon kun en kertaakaan ole kuullut sydänääniä tai nähnyt pientä
 
Mulla on ongelma. En oo löytäny Hyvinkäältä tai Hämeenlinnasta äitiysvaatteita. En mä muuten vielä, mutta tarttisin uudet farkut ku muutamat jo puristaa ja tavallisia ei oikee oo järkee ostaa.

Oisko Tampereen suunnalla Ideaparkissa tai sit ihan Tampereella jotain putiikkia? Googletin ni löyty Tampereelta joku bella bambina, kellään siitä kokemuksia onko hyvä valikoima? :rolleyes:
 
Ideaparkin hennesissä aika hyvä valikoima äitiysvaatteita. Ostin sieltä yhdet farkut ja on niin mukavat etten muita oo enää käyttänytkään :)
 
Mullakin on kahdet henkka maukan farkut, jotka on aivan huiput! ja järkevän hintaiset...
 
Hennesissä on ja ideaparkissa muistaakseni name it myy äitiysvaatteita
 
Joo nameit myy ja niitä voi käyttää myös raskauden jälkeen koska ei oo tuubimallisia :)
 
Takaisin
Top