Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei, eli kolmen päivän heitollakin suostuivat siirtämään. Onpa hyvä!Mullakin esikoisesta laskettiin menkkojen mukaan ja 28 päivän kierron mukaan, vaikka tiesin tarkan ovulaatiopäivän. 12. viikon ultrassa laskettua aikaa siirrettiin kolmea päivää myöhemmäksi, koska sikiön koko vastasi kolmea päivää isompaa (eli ihan niinkun ovulaatiosta olisi voinut laskea).
Oon pahoillani keskenmenoista. Missä vaiheessa ne on menneet? Nyt pidetään hurjasti peukkuja, että tämä tyyppi pysyy!!Mäkin taisin esikoisen raskausaikana liittyä, on kyllä kiva kun voi höpötellä samassa tilanteessa olevien kanssa kun tosiaan vois kavereilla mennä vähän hermot :D mulla on pieni haikeus jo, tämä raskaus on hyvin todennäköisesti mun viimeinen! Koitan nyt oikeasti fiilistellä tätä alkuakin vaikka kaikki on vielä epävarmaa. Silti ihmeellisen rauhallinen ja stressitön olo vaikka kaksi edellistä plussaa onkin valuneet pöntöstä alas
Miten teidän lapsien synnytykset ja raskaudet ovat sujuneet? Vähän jännittää, tuleeko tästä syyskuun vai elokuun lapsi. Kätilö kyllä sanoi pojan synnyttyä, että hän näyttää 37-viikkoiselta ja kysyi, olenko varma, että laskettu aika oli oikea. Tiesin kyllä tarkan ovulaatiopäivän, johon kätilö sanoi, että jotkut vauvat vaan kypsyvät nopeasti.
Postailin eilen ja tänään kuvia testeistä. Vahvistuvilta näyttävät.
Mä en kyllä voi vielä yhtään uskoa että olen pääsemässä odottajiin. Uskonnollista tyyppiä en ole, mutta kyllä sitä on jo tullut rukoiltua että tämä pysyy kyydissä!
Mulla virallinen testipäivä ens pe. Nyt on siis 11 päivää hedelmöityksestä, 2 päivänen alkio siirrettiin 20.12.
Tervetuloa. :)Minäkin nyt vihdoin uskaltauduin tänne juttelemaan. Esikoisen aikaan löysin tämän palstan niin myöhään että en saanut enää aikaiseksi liityttyä keskusteluun, kun muut taisivat olla jo aikalailla salaisella puolella. Tein ensimmäisen testin juuri ennen joulua ja toisen testin vielä joulun jälkeen. Joko teillä muilla on ollut jotakin oireita? Mulla oli ennen joulua tosi etova olo, mutta sitten nousi kuume ja puolisolla samat oireet eli todennäköisesti johtuikin sitten jostakin muusta kuin raskaudesta.