Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ihana juttu Kataaksi! :)
Mun jouluvalmistelut alkoivat tänään kun ostin innoissani jouluvalot ikkunoihin. Ripustin niitä varmaan pari tuntia ja näyttää edelleen melko hirveältä, miten muut osaa? nyt jo teipit (joilla ovelasti kiinnitin nuo valoketjut) ripsahtelee irti tuolta verhopaneelista, mut roikkukoot, mun kädet on ihan maitohapoilla olkapäistä alkaen.
Rankkaa tää joulu. Eiköhän koristelu riitä...![]()
Niimpä siis jotkut osaa laittaa tosi ihanasti. Kateellinen. Oli ihana tulla kotiin ku oli kuite joulua jo laiteltu sisälle ja vähä valojaki näytti olevan :) no nyt jää joulu miehen harteille, mutta ainahan sitä voi sohvalta huudella neuvoja :-D
mullakin suppareitten takia käskettiin ottaa rauhallisesti joten nyt en tee enää edes jouluvalojen vertaa. Ei kyllä haittaakaan, lepo on juurikin bueno.Mä tuskailen miehen joululahjan kans. Oon sille jo jotai vaatetta hommannu, mutta tuntuu että jotai kumminki vielä puuttuu.
Meillä mies joutui ripustamaa jouluvalot ikkunaan ja lisäks se oli ostanu mulle yllärikukan. Noihi oikeestaan rajottuu meidän joulukoristeet tällä erää. Tuikkuja oon poltellu joskus ku ne niin kauniita. Niistäki vaa sanotaan (en tiiä onko miten paljon perää) että hengitysilmaan irtoo ties mitä myrkkyjä ja siks oon rajottanu kynttilöiden polttoa tänä vuonna etten myrkytä Pullaa![]()

En mie ainakaan usko että ne niin haitaks ois vaikka jotain ilmaan irtoiski. Omaa maalaisjärkeään voi käyttää :D mutta kukin tavallaan. Mie laitoin ihan vaan verhonipsuihin jouluvalot roikkumaan ja ikkunanväliin koristeita+valoja. Meille tulee joulukuusi, ihan lastenkin iloks. Ja se tuoksu on vaan niin ihana miusta :D

http://yle.fi/uutiset/3-5462952
Tuossa esim joku uutinen aiheesta. En tosiaan tiiä onko oikeesti miten vaarallista - luulis että on sitä ennenki kynttilöitä poltettu ja lapsia terveinä syntyny. En halua kenessäkään ny mitään hysteriaa tai kynttiläkapinaa herättää.Ehkä enempi omalla kohalla stressaa viiden keskenmenon jälkeen ettei vaan ainakaan ite tee mitään vauvalle haitallista.
Täällä kyl mies osaa ja muistaa yllättää aina sillon tällön. :) En oota mitään isoja juttuja. Oma-alotteisesti se on mulle kantanu toisinaan kukkia, skumppapullon ja mutakakkua, kengät ja Ted Bakerin käsilaukun. (en ois ikinä uskonu että mies ostaa tollasia![]()
)

Mä teen joulun vasta aatonaattona. Minusta jouluista pitää olla vasta nimenomaan jouluna, että se joululta tuntuu. Eikös siihen ehdi jo turtua, jos jouluiselta näyttää jo viikkoja ennen varsinaista juhlaa?