Joulukuun jupinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miko_84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä luen tällä hetkellä tätä, Raskaaksi 2013-ketjua ja sit noita `mitä mielessä, sana on vapaa` ja `potuttaa jurppii pännii` alla olevia ketjuja. Ennen kun tämä oma vauva syntyi niin seurasin aina syntyvää kuukautta ja luin sieltä just näitä synnytysoireita ja -tarinoita. Jossain vaiheessa seurasin myös raskautuvaa kuukautta, kun oli kiva katsoa, miten porukka uskalsi kertoa raskaudestaan foorumilla :)

Mä en juuri noit raskausketjuja seuraa, ku oma kuume vaa pahenis. Ja täl hetkel jääny tää netis roikkuminen muutenki vähän vähemmälle, ni ei ehi lukee ees niitä kaikkia mitä yleensä. Tosin nyt varmaa skarppaan, ku loppu toistaseks noi nettiongelmat :)

Täällä alotetaa nyt tuttivierotus,mussuttakoo vaikka sitä peukkua,se ei ainakaa tipu keskellä yötä suusta :laughing002 rupee loppumaa huumori noissa puolentunnin unipätkissä.Mä en tajuu et miten se ei nuku kunnolla vaunuissakaa vaikka kävellää,ei nuku kaukalossa ku ajetaa ja ei nuku sängyssäkä vaa on samanlaista sähellystä ku noissa vaunuissa.kuuluukse jotenkii "tähän ikää" vai mikä hitto siin on et ei nuku?rutiinit kumminkii samanlaiset ku sillonkii ku se viel nukku.

Meillä toi tutin syleskely onneks on vaan sillon, ku nukuttaa. Sit ku on unessa, niin ei herää siihen, et tutti tippuu. Muuten meil oltais koko ajan hereillä.

Meillä tutti on oikeastaan vain nukahtamiseen. Kun nukahtaa kunnolla tutti lopsahtaa suusta pois (tästä tietää, että nyt on poika taju kankaalla :grin ). Poika ei oikeastaan hereillä ollessa lupsuttele tuttia, ellei ala nälkä vaivata niin hetken saa tutilla siirrettyä imettämistä jos juuri sillä sekunnilla ei ehdi/pysty imettää esim liikenteessä ollessa..

no niin meilläkii oli alussa et ei heränny vaikka tutti tippu,nyt sit samantien herää ku tutti tippuu,sen takia mekii valvotaa kokoajan.

Ehkä siitä on sit tosiaan parempi alkaa vieroittaa. Mä kauhulla jo ootan sitä hetkeä, ku pitää tutti ottaa pois. Ensin en halunnu antaa sitä ollenkaan, mut oli parempi tutti, ku nyrkki suussa. Nii tai mun tissi, ei oo kiva olla huvitutti. No, toivottavasti helpottaa, ku hävitätte tutin. Ei oo kivaa, jos ei saa yhtään levättyä.

olipa rankka homma saada tyttö nukahtamaa sitterii ilman sitä tuttia,kauhulla ootan jo ens yötä..ja päivääkii nii pirusti jälellä.

Mie olen yrittäny et en opeta tytölle hirveesti tuttia..jonkin verran lupsuttelee tuttia kun nukahtaa,mut ei edes joka kerta halua sitä tuttia..vaunuihin nukkumaan mennes en edes anna tuttia..kerran kokeillu nukuttamista tutin kans ja se oli päin peetä se homma..likka aina rupes huutaa kun tutti tippu suusta..Jonkin aikaa se lupsuttelee tuttia silloin kun se sitä lupsuttelee ja sit pongauttaa pois sen suusta ja jatkaa unia..

Meillä taas kun unille mennään niin si ku poika simahtaa syvään uneen se sylkäsee tutin pois ja jatkaa "Tutin" lussuttamista huulet tötteröllä sehän on vasta hupaisan näköistä :DD

asiasta ihan toiseen. mä en voi uskoa noita uutisointeja, että synnyttää niin ettei tienny olevansa raskaana.... niinku tän pv hesarissa. onko sellanen ihminen täysin terve. kun miettii mitä kaikkea oiretta ym meidänkin ryhmäläiset täällä on käyny läpi.

Mä kans sitä uutista vähän ihmettelin. Ruuansulatusvaivoja, joopa...ootteko huomannu, et jos syö jotain, ni se potkis takasin :D

Ja asiasta kolmanteen; tän foorumin mukaan mul onki tänään synttärit! Vaik oli jo 6. päivä. Ja ennen sitä mä olin jo kerran korjannu sen 8.12. tohon 6.päivää ja nyt jostai syystä se onki pompsahtanu tälle päivälle :eek: Ihmettelinki ku sähköpostiiki oli tullu tänää vau.sivustolta onnittelut... En kyl enää ala korjailee ku ei näköjää pysy ajantasal kuitenkaa.

Minulla on tuttava, joka ei tiennyt olevansa raskaana. Meni lääkäriin, kun maha oli jatkuvasti kipeä ja tuntui oudolta, ei ollut pienessä mielessäkään että olisi raskaana. Lääkäri paineli mahaa ja ilmoittivat, että tuntuis olevan vauva mahassa. Siitä samantien ultraan ja siellä se tyytyväisenä oli heilutellut käsiään. Noin kuukautta aikaisemmin kun vauva syntyi hän sai siitä tiedon. Hänellä tuli kuukautiset normaalisti ja maha ei kasvanut kuin hieman, että voisi sanoa herkutelleensa vain hieman. Pitkä ja hoikka tyttö jolla selittivät, että kohtu takana eikä päällepäin kasva niin isoksi.
Järkytyshän se oli nuorelle lukiolaiselle sinkkunaiselle, joka oli tavannut baarissa random-tyypin. Tämä vauva on nyt jo 10-vuotias koululainen :)

Mun kaverin kaveri on tosi iso kokonen ja oli raskaana,sen mun kaverin tyttö 5v luuli et se raskaana oleva oli syöny niin paljon ja oli siks niin iso.no tottahan se olikii,en mäkää tienny et se raskaana oli.mut oli sille mun kaverillekin noloo ku se raskaana oleva kysy siltä tytöltä et "arvaa miks mä oon näin iso?" ja tyttö vastaa et "siks ku sä syöt kokoajan".

Siinä lehtijutussahan tämä henkilö oli jossain vaiheessa aavistellut olevansa raskaana. Jos ei ota raskauden merkkejä tosissaan eikä osaa kuunnella itseään niin varmaan raskaus meneekin juuri noin ohi. Itse kun mietin miten kovaa pikkuinen toisinaan potki ja joskus aamulla jopa heräsin siihen, että tyär tulee pian mahasta läpi niin on pakko ihmetellä noita juttuja, mutta jokaisella menee omalla tavallaan asiat eikä kaikki koe asioita samalla tavoin.

Jolanda sama mullaki ku odotin niin kyllä se jäbä potki niin kylkiä että tuntu :D Ei voinu epäilläkkään mikä siellä mahassa möngertää...

Luin juuri samaa ja ukolle kirosin et mikä vittu voi ihmistä vaivata. Sairasta. Anteeksi kielen käyttö mutta tuo on törkeetä!

Takaisin