Joulukuun jorinat

Me otetaan syntymättömän lapsen vakuutus, koska jos syntyy esim cp-vammainen tai vastaava, joka tulee tarvitsemaan apuvälineitä, niin se vakuutus auttaa korvaamaan niitä kustannuksia. Kyllähän julkiseltakin varmaan jotain saa, mutta ei yhtä hyvin.

Hirveesti tullut työpäivän aikana viestejä tänne :)

Kinkusta: onko täällä muita kasvissyöjiä? Mua käy possut aina erityisesti joulun aikaan sääliksi, mutta tämä nyt ei juuri liity odotukseen, joten yritän olla täällä ihmisiksi :hilarious:

Minä :stop:.
Mua ärsyttää kun mulla on pari sukulaista jotka on tosi tuomitsevia KAIKESTA eikä ymmärrä että on olemassa muitakin tapoja elää elämää kuin se heidän. Ai oot jollain hömppä-it-alalla, kyllä kunnon duunari pitäisi olla. Ai kerrostalossa asut, no onnee vaan siihen. Ai et kuulu kirkkoon, no ei sun pitäis sit tännekään jouluna tulla ku tä on kristillinen juhlapyhä. Ai et syö lihaa, oletpas tyhmä. Ja niin edelleen.

Jätin nuo tyypit kutsumatta häihinkin, koska en halua kattella tollasia tyyppejä vapaaehtoisesti, mutta äiti meni kutsumaan ne mun puolesta, koska ne ”loukkaantuu verisesti jos ei kutsuta”. Tosi törkeä temppu, onneksi äiti tajusi ettei tuo ollut OK ja pyysi multa anteeksi. Sekin oli joutunut kutsumaan velvollisuussukulaisia omiin häihinsä ja ei tykännyt ollenkaan, osasi sitten samaistua siihen miltä musta tuntui. Mutta ei se poistanut sitä että nuo tyypit tuli meidän häihin.

Oho, tulipas valitusviesti :D. No, menkööt.

No nyt näyttää teidän ”kyltit” nimimerkkien vieressä hienolta. Nyt tääl sit vaa mietitää, et mitä salaisuuksia siellä VIP-puolella kirjotellaan :grin

Joko meitä on 3 salaisel? :D

Täälläpäs on paljon juttua! Noista joulukalentereista tuli mieleen, että mies oli hommannut mulle tänä vuonna lahjaks salmiakkikalenterin (viime vuonna olin toivonut sitä ja se ressukka oli kissojen ja koirien kanssa yrittänyt löytää tuloksetta). Ja nyt en oo sitte uskaltanut ees aloittaa sitä :porc Noh, toiveena olis että sen vois antaa eteenpäin viikonloppuna sukulaisille, kun on käymään tulossa...

Meillä ei ole ollut tapana ottaa influenssarokotuksia, joten ei nytkään. Itse en varmaan koskaan ole sitä sairastanut, muutenkin pääsen yleensä parilla kevyellä flunssalla per vuosi.

Voi voi, tänä jouluna jää taas kaikki parhaat herkut syömättä!

Takaisin