Joulukuun jorinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ElMa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle tuli ihan idiootti olo... Mietin et oon vaan kuvitellu koko raskauden ja oon lihonnu nii muodottomaksi etten vaan taitu. Ja kuvittelen vaan kaikki liikkeet ym. Tai että mun synnytys ei vaan yksinkertaisesti kännisty, et mun kropassa on joku häikkä tai vauvassa joku niin ettei se aiokkaan syntyä...

Nii... Kaikkea sitä miettii. Mut joteki välillä tuntuu ettei ole raskaana ollenkaan. Varsinkin kun vauva ei liiku ja itte makaa.

No tää punkeminen ja napsuminen ja kipuilu ei kyl tod. Voi olla muuta kun vauvaa paree lähtee vähä lenkille raittiiseen ilmaan... :P

Oon nähny muutama yö sit unta että synnytyksen jälkeen pidin vauvaa vastenmielisenä enkä halunnukkaa imettää saatika pitää edes sylissä, olin sitä mieltä että vauva on pilannu mun kehoni enkä enää ikinä tuu saamaa kaunista kroppaa tai nauttimaan seksistä ja mulla on loppuelämän ajan virtsankarkailua ja peräpukamia. Heräsin säikähdykseen että voinko ajatella oikeasti niin? se oli kauheen negatiivinen uni :/

Onnea synnyttäneille ♡

Täällä on nyt päivän verran totuteltu kotielämään kahden lapsen äitinä. Kauhee kun kaikki itkettää.

Joo täällä kanssa pillitettiin aamulla, kun mies lähti töihin. Eka päivä siis näiden kahden kanssa yksin. Mennyt kyllä tosi hyvin, kun tää vauveli omaa mahtavat unenlahjat! Leikittiin aamupäivä ja nukuttiin kaikki. Esikoinen vielä nukkuu ja pieni hengailee rinnalla :)

^ muistan aiemmilta kerroilta tunteneeni liikkeitä vaikka vauva oli jo ulkopuolella :) niitä sitte muka kuulosteli... Kun kakka tekee patoa... :P

Kyl on veltto päivä. Harvinaisen seesteinen olo. Oon vain levännyt ja miettinyt asioita. Ja syönyt ja juonut sen vaaditun kolmen tunnin välein. Eipä sitä ihminen muuta tarvi peruselintoimintojen ylläpitämiseen :D kävely itseasiassa sattuu ja maatessa on hyvä. Vauva tuntuu jotenki kovalta sisäelimiä vasten ja jokainen liike on ku puunuijalla paukuttais. Kylkiä vihloo ja maha kovettuu ja pissattaa kokoajan.

Voi juma, kiva toi vau.fi odotus juttu, tänään ku on laskettuaika niin lukee näin: Onnea! Synnytys on ohi, sinulla on maailman paras palkinto, pieni lapsi. Tarvii vissiin säätää laskettuaaikaa niin kauan ku syntyy oikeesti :D

mulle se muuttaa että Laskettu aikasi on 8.12.. 12.12.. 14.12... 15.12 sentään myötäelää mukana :D mut ois kiva jos se keksis mulle jonkun uuden päivän jota vois sit odottaa :D

Oon nähny muutama yö sit unta että synnytyksen jälkeen pidin vauvaa vastenmielisenä enkä halunnukkaa imettää saatika pitää edes sylissä, olin sitä mieltä että vauva on pilannu mun kehoni enkä enää ikinä tuu saamaa kaunista kroppaa tai nauttimaan seksistä ja mulla on loppuelämän ajan virtsankarkailua ja peräpukamia. Heräsin säikähdykseen että voinko ajatella oikeasti niin? se oli kauheen negatiivinen uni :/

mulla on käyny noita ajatuksia valveilla ollessa päässä, mut ei oo onneks pitemmäks jääny mietityttämään. Kyllä sitä vaan unissa miettii miettimisen arvoisia asiota, eikä ne mietteet ketään vahingoita. Onhan tämä eräänlainen kriisi kun koko elämä muuttuu. Minäkin surin alussa napaani, tulevaa lörppämahaa, alapäätä yms :D

Itteä surettaa tää hämmennys kun ei vielä osaa tulkita mitä poju haluaa.. Nostan rinnalle ja sit tää taas nukahtaa siihen tai jatkaakin huutoa.. Hän kyllä huutaa muutenkin aika vähän verrattuna noihin muihin huoneisiin..

mullakin tuli karmea väsymys ja heikotus ja mahan kurina, kun palasin siskon luota kotiin. No heräsin tänään jo viideltä, joten kun kolmelta oikaisin sohvalle, niin olin kuin huumattu kun mies tuli kotiin. Vähän on semmoinen epäilyttävä kutku mahassa.

Alkaa pikkuhiljaa ärsyttää muuten tää sairaalassa makoilu..selkä ei kestä tätä sänkyä ja pääsin just puudutteesta eroon!

Mä kyllä lueskelen ahkerasti muiden kuulumisia, mutta nyt taas tulee vähemmän kirjoteltua, kun ei oo juuri mitään sanottavaa :D Vointi on varsin hyvä, ja toivon vauvan syntyvän vasta tammikuussa, niin ei oo vielä raskaana olokaan sen kummemmin tuskastuttanut.

Alkaa pikkuhiljaa ärsyttää muuten tää sairaalassa makoilu..selkä ei kestä tätä sänkyä ja pääsin just puudutteesta eroon!

I feel you. Mitä mieltä olit puudutteesta, laitettiinko spinaali? Oletko päässyt hyvin jo liikkumaan?

Mun oli pakko laittaa faceen ilmotus "viimeistään ensi vuonna se tapahtuu ja jokaikinen saa siitä aikanaan tiedon rauhallista joulua vaan" nyt kun la ollu tänää niin liian moni on kyselly jokojoko.
Selkää jomotellu ja pari pientä supistustaki tainnu tulla muuten olo ollu tänää hyvä, kävin lenkillä ja kaverilla kylässä pizzalla.

Mullon nii tylsää kun täällä roikun kokoaika. Ei oikeen pääse liikkeelle ku heti mahaan sattuu ja mitkään kengät ei mahdu ettei voi ees lähtee mihinkään. Croksit käytös ja nekin puristaa... Mä vaan istun ja makaan ja syön... Ja plaraan kännykkää... Ja katon telsua.

Laitoin kassleria päivälliseksi. Siitä asti närästänyt... Pitää pysytellä mustikka ruisleipä linjalla...

Takaisin