Joulukuun jorinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ElMa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
minä ihan kateellisena luen noita ilmoituksia syntyneistä. Miksen minäkin voisi olla jo jakaantunut :D.
Toisaalta sitten, kun en mä viel halua niitä synnytyskipuja XD. Luultavasti käy niin, että vaikka haluan ajatella, että mahdollisimman vähillä kivunlievityksillä, niin heti haluan kaikki kivunlievitykset kerralla :laughing025

Kävin pikaisesti kaupasta hakemassa 2-puoleista teippiä (6mm) lisää, kun loppui.. Sais jatkaa askarteluja eteenpäin, lumityötkin tein parkkipaikalla.

Tein keksitaikinan tuplana, että esikoisella ois perjantain myyjäisissä edes jotain tarjota.. taidan keksejä paistella vielä puolen yön paikkeilla XD.

Ja minä en oikeasti ymmärrä ipanoiden silmille hyppimistä.. Minun silmille vain hypitään.. En jaksa.

Ihan sama täällä ampiaispesä. Just kattelin noita, että kuinka paljon joulukuisia onkaan jo syntyny. Ja minunkin kun _pitäis_ olla täällä kuun alkupäässä, niin ei, ei meininkiäkään :hilarious: Ja sit kuitenkin kauhulla odotan sitä kipua, kun ei pysty ollenkaan vielä kuvittelemaan, millaista se sitten tulee olemaan.:nailbiting:

Mulla alannu kipu muistumaan mieleen ja sehän on aika kauheeta... :P se kipu vähä ruvennu nyt pelottaan varsinki kun ruvennu olemaan kipeitä supistuksia. muistan viimeksi huutaneeni että "enkö mä saatana oppinu ekasta kerrasta!!" Ja silti vedin luomuna... :P ja itku tullut molemmilla kerroilla kivun takia...

Itellä vaan omituinen olo tänään.. Ei kuitenkaan mitään supistuksia tms enempää kuin normaalisti tai kivuliaita edes.. Nyt iltaa kohden kyllä ehkä enemmän paineen tunnetta.. Pitäis mennä ruokaakin tekemään tässä pikkuhiljaa mut istun mielummin sohvalla ja mussutan suklaata! :D

Mä jäin yhden viimeöisen vessareissun jälkeen miettimään että ehkä mä en sittenkään oo vielä ihan valmis kohtaamaan niitä kipuja (vaikka oonkin tähän asti ollu niiiiiin malttamaton) :D Mutta toisaalta oon enemmän semmonen että jos se on pakko niin mielummin ennemmin kun myöhemmin.

Sitten yks tyhmä kysymys mitä pohdiskelin myös yöllä PITKÄÄN, kannattaako mun mennä etu vai takapenkille sitten kun h-hetki koittaa ja lähdetään sairaalalle (n. tunnin matka)? :confused013

no mie oon aina mennyt etupenkille :)

Mie muistan aikoinaan, kun äiti lähti synnyttämään minun siskoa ja oli talvi.. isä ajoi autolla kyssiin ja oli sitten poliisit matkalla heidät pysäyttäneet.. Niin isä oli heille todennut, että tässä olisi hieman kiire, että kerkiää emäntä synnyttämään.. Poliisit eivät eka meinanneet uskoa, mutta sitten, kun katsoivat takapenkille, niin päästivät toisen jatkamaan matkaa :D. Toivottaneet turvallista matkaa.

Meillä neuvolassa sanottiin vaan että mahdollisimman mukava asento kannattaa hakea jotain usein kuulemma makuuasento ois parempi.. Suositteli myös takapenkkiä jostain syystä..
Ite ajattelin että mikäli vaan pääsen niin etupenkille ja peppu lämppä päälle matkan ajaksi :)

Mä ainakin saan etupenkistä säädettyä paljon mukavamman asennon kuin mitä takapenkillä saa. Ja myös just se lämmitys!
Meillä tosin on niin lyhyt matka sairaalaan, että sen nyt istuu missä vain.

Just toi lämmitin houkuttelis mut penkkiä ei saa kauheen makaavaksi säädettyä.. No vaihtaa vaikka sitten kesken matkan jos ei oo hyvä :D

Uijui, Kotimamalla siellä taidetaan kohta päästä tositoimiin!
Minä oon taas kärvistelly supistusten kanssa aamupäivän. Taas aloin olla toiveikas, että josko nyt olis se kerta, kun päästään lähtemään, mutta ei. Niin ne sitten hiipuivat taas ja lähdettiin anoppilaan. Ei sillä, oli kiva, että päästiin sinne. Vietimme siis tänään joulua, kun ei tiedä, ollaanko oikean joulun aikaan juuri sairaalassa. Toivoisin kyllä, että vauva olis jo syntynyt jouluun mennessä (la 22.12.). Jännityksellä odotan ensi yötä, että taasko menee unet pipariksi supistelujen takia ja sitten ei kuitenkaan ole vieläkään tosi kyseessä. Tätähän voi kai jatkua vaikka seuraavan kuukauden, miten mä jaksan?!

8-20min välein tulee supistuksia. Alaselkä, nivuset ja reidet kipeät. Nyt alkoivat olemaan niin kipeitä, ettei kävely niiden aikana onnistunut niin otin panadolia. Jos saisi nukuttua.

Mulla nyt 10-20 Min välein supistuksia ja paineen tunnetta. Myös lievää kipuilua oli tuossa. Kestoltaan noi on ollut yli minuuttia.. Ja nyt varmaan joku pari tuntia menty enemmän tai vähemmän näin..
Jotenkin kuitenkin tuntuu että hiipumaan päin....

Njoo ei tosiaan tarvinnu mihinkään lähteä ku ei noi ollu kivuliaita supistuksia. Sain myös sen normaalit 5h nukuttua ennen kuin meni taas pyörimiseksi sängyssä. Nyt väsyttää ja paljon mut ei auta ku valvoa hetken aikaa tässä välissä.

Tänään pitänee pakata niin loppuun ku saan toi Sairaalakassi jos sinne tyksiin vaikka pitääkin torstaina jäädä.. Mies saa sit tulla sen kassin hakemaan kotoota mut ainakin ois valmiiksi pakattuna.

Yö unet jäi vähiin.. 5h sain.nukuttua :meh: ja sekin oli aika levotonta unta kun pyörin vaan koko ajan... :sad001 tietää vaan että illalla oon kiukkuinen kuin ampiainen :smiley-angry017

Kaikki tippuu käsistä! Tätä jatkunut jo pari viikkoa. Taitaa olla kans joku oire. Ihan siis sama mitä otan käteen nii se on lattialla... Tänään aamu alkoi kun heitin perkolaattorin keittiön lattialle ja vanhat kahvit pitkin lattioita ja kaapionovia...

Mä en vaan jaksais ootella ...ei mulla mikään hätä oo...mut en tahtois olla joulua laitoksella. Ja kun 20.pv on seuraava tyks reissu...ja käynnistys jos ei käynnisty muuten, ni oon ihan varma että tää syntyy just jouluksi :D
Muuuut...tuleehan niitä jouluja joka vuos :)
Ja kun ahistaa toi ylämaha ihan sikana...ei o mikään asento hyvä.

Takaisin