PiPaNat
Kommentoinnin ninja
Kyllä vaan nyt niin vi%#$£aa!! Oli hauska puisto reissu pojan kanssa kun ystäviäkin oli mukana! Lähtiessä tajusin et vaunujen eturenkaat ovat menny suoraan koiran paskaan ja niihin on tarttunu kasa lehtiä! Kyllä rupes niiiiiiiiin ärsyttään kaikki koira ihmiset ( sori te joilla on koira
) . Esikoinen monesti jaksaa kävellä puistoon, mutta ei enää kotiin puistoilun jälkeen. Yritin, että josko olis nyt kuitenkin jaksanut, mutta temppuiluks meni kun jo väsytti! Kävin nappaamassa pojan syliin ja ihmettelin ääneen, että kylläpä voi se koiran paska haista voimakkaasti ... Kunnes tajusin että pojan HAALARI, KENGÄT, HANSKAT, mun TAKKI, HOUSUT ja HANSKAT oli siinä samaisessa koiran paskassa!!
Siinä sai kuulla naapurusto mitä miltä olen laiska-paskoista koira ihmisistä, jotka eivät viitsi kerätä piskiensä paskoja pois edes puiston viereiseltä nurmikentältä, jossa jokainen vähäjärkinen tajuaa että lapset leikkii ja pelaa!!
Ei auttanu kun kantaa poika kotiin ettei vaunun sisuksetkin mene siihen samaan shaisseen!!
Noh, sen tietää mitä Pikkunen mahassa oli siitä mieltä, että kannoin isoveljen kotiin!! Hyvä, etten synnyttäny sinne pyörätielle... Nyt kun sais mielenkin rauhoitettua, vaatteet on jo koneessa ja mies saa luvan pestä renkaat ( se paska kun on tarttunu sinne uriin ihan kunnolla..)
) . Esikoinen monesti jaksaa kävellä puistoon, mutta ei enää kotiin puistoilun jälkeen. Yritin, että josko olis nyt kuitenkin jaksanut, mutta temppuiluks meni kun jo väsytti! Kävin nappaamassa pojan syliin ja ihmettelin ääneen, että kylläpä voi se koiran paska haista voimakkaasti ... Kunnes tajusin että pojan HAALARI, KENGÄT, HANSKAT, mun TAKKI, HOUSUT ja HANSKAT oli siinä samaisessa koiran paskassa!!
Siinä sai kuulla naapurusto mitä miltä olen laiska-paskoista koira ihmisistä, jotka eivät viitsi kerätä piskiensä paskoja pois edes puiston viereiseltä nurmikentältä, jossa jokainen vähäjärkinen tajuaa että lapset leikkii ja pelaa!! Ei auttanu kun kantaa poika kotiin ettei vaunun sisuksetkin mene siihen samaan shaisseen!!
Noh, sen tietää mitä Pikkunen mahassa oli siitä mieltä, että kannoin isoveljen kotiin!! Hyvä, etten synnyttäny sinne pyörätielle... Nyt kun sais mielenkin rauhoitettua, vaatteet on jo koneessa ja mies saa luvan pestä renkaat ( se paska kun on tarttunu sinne uriin ihan kunnolla..)
Ja pukki saattaa sen tuoda etukäteen, kunhan posti tekee hommansa. Kuinka tuo mies voi olla noin täydellinen! Se on sellasen mulle jo tilannu! 
järkeä miehelle päähän, ja ihan himppasen myös ilmaista