Joulukuun jorinat

:) en lainkaan jos näin on. Kipulääkkeen ansiosta oon muutaman tunnin saanu nukuttua vaikka herääkin kyllä kovimpiin supistuksiin. Niiden tahti on kuitenki selvästi rauhoittunut ja vaikka onkin kipeitä ei sietämättömiä, joten muutaman tunnin päästä voi olla että ollaan kotiin menossa. Eiköhän tilanne tarkisteta heti aamulla.

Täällä poksahti lapsivedet kun käänsin kylkeä aamulla, isäntä on tietenkin ylitöissä ja vaikka sille soitinkin ja varoittelin, että huomenna se tuskin pääsee töihin niin saa nähdä. Pikkuhiljaa on alkanu supistellakin vähän, meillähän poika ei oo edes kiinnittynyt joten tästä kättärille suunnistan kunhan mun iskä pääsee töistä. Äitini kyytiin en lähde, se on jo ihan hysteerinen pöljä...

Tsemppiä matkaan! Nyt sitten aika varmasti eka tammikuinen on syntymässä. Voi kun ihanaa kun saatte jouluksi nyytin!

Joo, no toi on kyllä varma merkki ettei mene enää kauaa. Tsemppiä! Toivottavasti saat hyvin oltua kotona, kunnes saat kyydin ja miehen mukaan synnytykseen.

Nythän sitten alkaa kerralla tapahtua monella suunnalla! Ja on jo 20.12.

Uuups mitä täällä onkin tapahtunu sillä välin kun minä oon eilen hömpöttänyt kuusen koristelua ja yön koisinut. Hirveästi Onnea matkaan Santra ja Nunnuliinakin jos siellä asiat synnytykseen etenee, ihanaa että muksu kuitenkin jo noinkin valmis niin ei hätää pitäisi olla♡ ja tsemppiä toki matkaan vaiks kotia vielä pääsisittekin!!:)

Muoks. Lila täällä tilanne rauhoittunut...tulee välillä tosi kipeitäkin suppareita muttei tiuhaan ja sitten yöllä säännöllisestikin niitä ei niin kipeitä. Yön sain kuitenkin nukuttua ja olo hyvä :)

Hui, kun on paljon tapahtunut, en eilen ehtinyt ees lueskeleen kuulumisia.. Onnea matkaan nunnuliina, ja varsinkin Santra (sulla on onneks tosi hyvät viikotkin), maali häämöttää jo! Elän hengessä mukana ja pidän peukkuja :-) Itse yritän ottaa rauhallisesti, et päästäis yli vuodenvaihteen.

On tosi pitkälle päästy kokonaisina, todellinen ihme, sanoisin. Mukavaa lauantaita kaikille!

Tässähän jännittää melkein kuin ois ite lähdössä synnytään :rolleyes: Voimia koetuksen!! Santra nyt ainakin joutuu jo tositoimiin! Tässähän tulee taas itelle malttamaton olo, vaikka ollaankin jo siirretty ajatukset tammikuulle. Yöllä tosin supisteli kipeämmin kuin vielä kertaakaan, mutta vaan muutaman kerran...

Täällä sitä ollaan synnytyssalissa, 4cm auki ja tuntuu etenevän. Kohdunkaulaa ei enää lainkaan jäljellä. Oxynormit ja ilokaasu + kuuma suihku käytössä nyt, epiduraalista keskusteltiin sit kun on auennu vähän lisää. Mulla ei selvää suunnitelmaa/toivetta kivunlievityksistä ollut kun ei neuvolassakaan asiasta olla ehditty keskustella. Ihanalta vaikuttaa henkilökunta, hyvissä käsissä ollaan. Viikot tänään vasta tasan 35 mutta lääkäri eilen totesi jo tilanteen olevan hyvä eikä ollut huolissaan vaikka synnytys etenisi niinkuin nyt näyttää. Lastenlääkäri tulee varmuuden vuoksi synnytykseen mukaan, paitsi jos nyt jostain mystisestä syystä tämä ei eteniskään tällä erää loppuun saakka. Oon itse 151cm pitkä ja sekä lääkäri että kätilö sanoivat että parempikin synnytyksen kannalta että vauva on pienehkö. Kunhan kaikki muuten olisi hyvin :Heartpink

Tsempit sinne Santra!

Huuurrrjasti tsemppiä Nunnuliina ja Santra!!! Mä just eilen täällä ihmettelin et missä meidän vauvat luuraa kun facen mammat sen kuin jakaantuu kiihtyvällä tahdilla! :) Ihanaa ♥♥♥ onnea sinne ja toivottavasti saatte hyvän synnytyksen! :)

Nunnuliinakin täydessä vauhdissa, ihanaa!! Mulla ainakin kättärillä sanottiin viime vuonna kun poika alko syntyy vkolla 35+3 ja olin 4cm auki, et jos synnytys pysähtyisi niin vauva silti synnytettäisiin tavalla tai toisella koska olin jo niin paljon auki!

Älä huoli Nunnuliina, vauva on ihan varmasti valmis vaikkakin varmaan aika pikkuinen! Meidänkin poika on ihan täydellinen ja synty (melkein) samaan aikaan! :Heartred

Huh, alko jännittää kovasti teidän puolesta ♥ Nunnuliina kasapäin tsemppiä matkaan ja toivottavasti kaikki menee niin että saat muksun heti vierihoitoon ♥ ja josko ehditte jouluksi kotiin? Joka tapauksessa ihanan paketin saat täksi jouluksi! :)

:Heartblue Hui!!! Onpa jännät paikat täällä :) Hurjasti tsemppiä Nunnuliinalle ja Santralle!!! Pian saadaan ihania vauvauutisia tännekin :Heartbigred

Täällä jännitetty myös teidän puolesta koko yö :) ! Paljon tsemppiä:Heartred Nunnuliina ! Mun edelliset ( kaksoset ) syntyi viikolla 35+ 4 ja olivat kumpikin hyvän kokoisia ja kaikki meni hyvin ! Heti sai vauvat vierihoitoon ja ei ollut kummallaakaan mitään ongemia! Vauvauutisia odotellessa :)

Onnea matkaan Santra:) ! Jännät paikat on teilläkin, mutta onneks oot jo hyvillä viikoilla! Mut onhan se menoa nyt kun lapsivedetkin on mennyt. Täällä ollaan hengessä mukana ja toivotellaan teille tsemppiä matkaan:Heartred Vauvauutisia odotellaan...:)

Onnea matkaan molemmille :)
Ihana kuulla, että noilla mitoilla ja viikoilla kuin Nunnuliinalla on jo turvallista maailmaan tulla kun meillä se yksi päivä vain enemmän :Heartpink

Meillä myös kaksi päivää enemmän kun Nunnuliinalla, sikäli helpotti itseäänkin kuulla lääkärin mielipide näillä viikoilla syntyneistä!

Takaisin