Joulukuun 2010 taaperot

Heissan pitkästä aikaa!

Mulla ollut kirjautumisen kanssa ongelmia, eikä tämä ole päästänyt sisälle, mutta nyt pääsin pitkästä aikaa kirjautumaan.

Tosiaan meillä ollaan jo 1½vuotta =) Rafe on oikein iloinen ja omatahtoinen jääräpäinen poika.
Meillä siirryttiin jatkettavaan sänkyyn noin kolmisen viikkoa sitten ja siinä ensimmäinen viikko meni todella hyvin, nyt parisen viikkoa mennot aika kehnosti..herää yöllä..luulen että kävelee unissaan ja kun säpsähtääkin hereille kesken kävelyn ja rupeaa hysteerisesti huutaa ja siitä huudosta ei meinaa tulla mitään, en ole keksinyt että se olis mitään muuta.

Meillä pittiin kävelemään tasan 1v 4kk iässä :) eli parisen kk sitten =) nyt tosiaan jo juostaan.

Meiläl oli myös Rafen ensimmäinen kevätjuhla, päiväkodissa, Rafe oli niiiiiin onnessaan mukana..taputti käsiä, esitti esityksensä mukana todella hyvin keskittyen.

Rafe on syönyt itse nyt ehkä sen kuukauden tai pari...keitot vielä putoo syliin ja pitkin poikin..tosin meillä, missä syödään yleensä kaikki, ollaan nyt syömättä lähes koko aamu ja päivä...ja iltapäivällä vasta suostuu syömään ekan kerran, en tiedä mikä neuvoksi...

Mitähän muuta...Rafella on hampaita nyt 14 joista kaksi ovat vasta tulleita eli ei ihan viel kasvannut kunnolla.

Mutta hyvää kesää kaikille!!!

me odottelemlle että pääsemme korkeasaareen 16.päivä :D

Bluerose & Rafe
 
Takaisin
Top