Joulukuu

Pysytään elokuisissa vaikka LA vähän muuttuisi. Mullakin saattaa olla 31.7 sit kun kaveria päästään mittaamaan mutta tänne aattelin jäädä :)


Itekkään en oo ihan varma LA:sta voi olla aikastuu miullakin heinäkuulle mutta tässä Elokuisissa pysyn silti :smiley-bounce016
 
Luulen että mulla menee tääkin yliajalle eli vaikka LA aikaistuis niin eiköhän elokuussa synny :)
 
Jee..
Selvisin työpaikan risteilystä ilman että kukaan tajus että en juonu alkoholia :D
 
Oih ja voih kuinka nämä ekat viikot tuntuukaan niin pitkiltä! Vielä 2 viikkoa ekaan neuvolaan ja x aika ekaan ultraan.... Huomenna pääsen sentäs jo poksumaan 6+0 :)
Mutta kun oireetkin niin vähäisiä niin epävarma olo! Vaikea myös tajuta olevansa raskaana!

iLa miten onnistuit?
 
Tampereen päässä istuttiin ens alkuun meidä työpaikalla syömässä ja juomassa. Siinä tuli suurin osa ihmettelyistä että miksi et ota viiniä ruoan kanssa "nooh en viitti vielä aloitella tai oon sammunu jo enne klo 12 hehehee"

bussimatkalla join holitonta siideriä eikä onneksi kukaan tullu vahtaa paljon siinä on prosentteja :) (vinkki happy joen holiton siideri on yllättävän hyvää)

Laivalla kun oltiin niin sellanen grogi tai hurrikaani lasi kädessä missä oli milloinkin ginger alea, joku holiton drinkki yms yms.. :D
 
Me ollaan koti koristeltu jo jouluiseksi. Enää kuusi puuttuu sisältä. Meillä jouluaatto menee kahdestaan ihan tietoisesta päätöksestä. Omien vanhempien luona vieraillaan sit joulua ennen ja sen jälkeen. Kovasti haluttais jo vanhemmille kertoa asiasta, mutta ootetaan kuiten jouluun asti. Parille kaverille oon saanu luvan kertoa ja töissä ollu muutamalle pakko sanoa, mut muuten ei olla kerrottu masukista vielä. Väsymyksen vuoksi töissä on tosi raskasta, toivottavasti tää alkas helppaamaan ekan kolmanneksen jälkeen.
 
Joko on kaikki joululahjat hankittu?
Mie en ole kerennyt hankkimaan kuin miehelleni vasta :D
 
Ite kerranki oon ostan ja paketoinu lahjat jo ettei jää viimetippaa :D joulukuusiki tuli koristeltuu jo marraskuun lopul:D
 
Joulukuusi jo sisällä? :eek:
Mie en tiiä tuleeko tänäkään vuonna kuusta sisälle :D
Mie kun haluisin oikean kuuden mutta en halua siivota niitä neulasia ja niitä on sen jälkee kaikkialla..

Viime vuonna oltiin Virossa viikko miehen kanssa niin ei tarvinnu paljoa joulua hössöttää :)
 
Meil onki toi muovikuusi ni ei toi ainakaa oo karissu onneks, olin niin malttamaton ni halusin jo aikasee ton kuusen :D joo sen takia en aitoo kuusta haluakkaa ku se karisee :D
 
Mä toivon että jos tää raskaus nyt ylipäänsä jatkuu niin ei tulis kauhean kovaa pahoinvointia joululle kun ollaan kylpylässä. Mutta aiemmista raskauksista tiedän että kova pahoinvointi mulle tulee jossain vaiheessa ja sitä jo kauhulla odotan. :E
 
Mulla aikastu LA edellisessä viikolla. Tästä en usko että muuttuu. Niin säännöllinen kierto ollu synnytyksestä saakka ja luulin bongaavani oviksen sillon kun "piti" :)
 
Jouluhankinnat 80% hankittu. Tänään varhaisultran jälkeen mieheni kanssa kauppaan viimeisiä hankkimaan. Joulumusat soi iltaisin ja koti koristeltu jo marraskuun pikkujouluilta.

Meillä on tuollainen suloinen minikuusi ruukussa, koristeltu pikku joulukoristein :)

Mandah, eiköhän kylpylässä ole mukavasti aikaa keskittyä itsensä hemmotteluun! Huomaan itse että muuhun keskittyessä oireetkin vähenevät :)
 
Jotain joululahjoja vielä hankkimatta, mutta suurin osa hankittu, onneks :wink

Lasten ja kissojen kanssa kyllä ihan tosi hyvä muovikuusi, vaikka ei tietty ihan sama asia ookaan kun oikee. Mutta on kiva kun sitä ei tarvii hävittää heti parin päivän jälkeen kun noi lapset ja elukat on sitä vähän käsitelly :smiley-bounce005:excited001:happy093:cat


Entisessä talossa oli koukku katossa että kuusen sai kiinni jollain latvasta, kun jonkun kissan on kuitenkin pakko kiivetä sinne ylös jossain vaiheessa, katotaan miten nyt käy... ei ainakaan lasikoristeita meille :)))
 
Ensimmäisessä aikaistettiin viikolla. Mut synty viikon yliaikaisena ja käynnistettynä. Eli alkuperänen aika ois pitäny paremmin paikkaansa. Toisen kanssa vaan tuumasivat että voi syntyä aikasemminkin, mut eivät muuttaneet laskettua aikaa.
 
Eloinen17, siitä itsensä hemmottelemisesta en niin varma oo kun kolme lasta on jo ennestään :D mutta kyllä se helpottaa kun ei tarvi ruokia tehdä ite eikä siivota ja varsinkaan nähdä sukulaisia :D
 
No jopas, varailin tuossa ensimmäisen neuvolakäynnin ja omien laskujen mukaan silloin viikkoja 7+1. Neuvolalääkärille sain ajan jo sitä seuraavalle viikolle, jolloin ymmärtääkseni jo ultra yms. Alunperin olin ajatellut että tuolla 7+ viikolla olisi käyty yksityisellä varhaisultrassa katsomassa, mutta nyt ei taida olla kauheasti järkeä maksaa kun kerta viikon päästä pääsee sitten neuvolan kautta. Hmm, viikko lisää odotusta että selviää onko tuolla mitään, kai sen kestää jotenkin :eek:
 
Takaisin
Top