Joulukuu syntymäkuukautena

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Brave
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Odotan toista joulukuista, esikoinen täyttää 2v. hieman ennen uuden vauvan laskettua aikaa. En esikoista odottaessa edes ajatellut syntymäkuukautta sen enempää vaan olin ainoastaan innoissani tulevasta vauvasta. Suhtaudun joulukuuhun syntymäkuukautena samalla tavalla kuin muihinkin syntymäkuukausiin eli neutraalisti. Onneksi en saanut odotusaikana mitään negatiivisia kommentteja lähipiiriltä tai muilta liittyen joulukuuhun syntymäkuukautena. Olisi vain tullut turhaan paha mieli ajattelemattomista möläytyksistä.

Minusta on ihanaa, kun meille tulee jouluvauva ja pääsemme taas kokemaan yhdessä perheenä vastasyntyneen kanssa joulun ajan sekä vuoden vaihteen 🥰

Kiitos, tämä keskustelu oli ihana! Odottelen täällä tammikuista, la aika alkupuolella kuuta ja vähän olen jännäillyt, että näinköhän tämä tammikuinen on joulukuinen, kun äidin puolen suvussa taipumusta syntyä ennakkoon. Näin itse alkuvuoden lapsena mahdollisuus joulukuiseen vähän herätti ajatuksia, mutta täällä oli rohkaisua ettei se joulukuu välttämättä niin paha ole ❣️

Takaisin