Joulukuisten plussatestien kuvia

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tänne voitte halutessanne laittaa positiivisten raskaustestien kuvia ja iloita niistä yhdessä. 😊 Onnea plussanneille!

Kuinka monta testiä teit?

Todella epäuskoinen olo, kun tämän eilen tein. Vieläkään en meinaa uskoa todeksi. Pitää varmaan ostaa näitä lisää. Tänään ehkä 3+6, varmistuu varmaan sitten nt ultrassa millä
viikoilla oikeasti ollaan.

Liitteet

• IMG_2471.jpeg
    IMG_2471.jpeg
    454 KB · Katsottu: 6
Täälä plussaa näytti perjantaina. Kesäkuussa jätettiin ehkäisy pois ja ajattelin että ei välttämättä tärppää ollenkaan kun on jo yli 41v ikää. Viikkoja on 4+0 tai 4+2 riippuen syöttääkö laskuriin päivän edellisistä menkoista vai ovulaatiosta. Onkohan tuo ovulaatiopäivän mukaan laskettu tarkempi.

Mulla heräs nyt vähän huoli tän päivän testistä 😭 ei ollu kyllä ekasta pissasta ku tuli yöllä käytyä. Lisäks pientä tuhrua pyyhkiessä. Kai tässä pitää jäädä seurailemaan mitä tapahtuu. 🤞🏻
IMG_4659.jpeg

@Ktata Selkeä plussa se on silti! 😍 Eikä enää mikään haamulainen.

@Silmunen91 jännittävää, jos olisikin kaksi. Eiköhän sitä siihenkin sitten sopeutuisi 😍 minua kanssa leikkimielisesti jännittää kaksosten mahdollisuus -talleteltiin niin oivalla hetkellä oviksen aikaan + tämä PAS 🤭 vaikka en kyllä oikeasti pidä edes mahdollisena, koska neljään vuoteen ei luomuraskautta alkanut. Yksi riittäisi vallan mainiosti.🩷

Aamun testi, dpo18. Eiköhän se vähän ole vahvistunut. Tukilääkityksen lopetin sunnuntaina, menkoista ei tietoakaan -normikierrossa olisi alkanut viikko sitten. Tukevasti raskaana ainakin toistaiseksi!

Liitteet

• IMG20250401053717.jpg
    IMG20250401053717.jpg
    740.7 KB · Katsottu: 21
@Ktata Selkeä plussa se on silti! 😍 Eikä enää mikään haamulainen.

@Silmunen91 jännittävää, jos olisikin kaksi. Eiköhän sitä siihenkin sitten sopeutuisi 😍 minua kanssa leikkimielisesti jännittää kaksosten mahdollisuus -talleteltiin niin oivalla hetkellä oviksen aikaan + tämä PAS 🤭 vaikka en kyllä oikeasti pidä edes mahdollisena, koska neljään vuoteen ei luomuraskautta alkanut. Yksi riittäisi vallan mainiosti.🩷

Aamun testi, dpo18. Eiköhän se vähän ole vahvistunut. Tukilääkityksen lopetin sunnuntaina, menkoista ei tietoakaan -normikierrossa olisi alkanut viikko sitten. Tukevasti raskaana ainakin toistaiseksi!
@Meewwi niinhän se on! Onnea sinnekin 😍

Takaisin