Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Näyttää mun mielestä hyvältä! Mä ajattelin myös huomenna 5+1 uskaltaa tehdä diginTässä omat testit dpo10-22 väliltä. Joka päivä en testannut. Alkuun tuntui ettei viiva vahvistu mihinkään, mutta nyt viiva vahvistunut enemmän, toivottavasti riittävästi. Tein myös dpo15 digin, mikä näytti 2-3 viikkoa. Vielä tänään en uskaltanut tehdä uutta digiä, mutta jos huomenna tai viikonloppuna uskaltautuisi, jotta näkee tuleeko siihen 3+![]()
Hyvinhän noi on vahvistuneet molemmilla! Mä en oo edelleenkään tehnyt, kuin nuo kaksidigiäkään en oo ajatellut ostaa, kun maksaa niin paljon
![]()
Hyvinhän noi on vahvistuneet molemmilla! Mä en oo edelleenkään tehnyt, kuin nuo kaksidigiäkään en oo ajatellut ostaa, kun maksaa niin paljon
![]()

Aiemman kemiallisen vuoksi hieman varauksella tässä ryhmässä, mutta näyttää vahvistuvan ja olevan nyt jo viiva vahvempi ku kemiallisesta edes dpo14 Komest viivat kyllä!Tältä aamulta, päiviä noin 5+1