KiitosKomest viivat kyllä! varovaiset onnittelut! aiotko digiä tehdä?
Tein viime viikolla yhden digin, tosin ilman sitä viikkonäyttöä. En varmaan tee enää toista, vaan sinnittelen varhaisultraan, joka kahden viikon päästä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KiitosKomest viivat kyllä! varovaiset onnittelut! aiotko digiä tehdä?
Ei mulla ainakaan noilla samoilla viikoilla ollu yhtään ton tummemmatOli pakko tehdä vielä uus testi, että näkee vahvistuuko viiva Ylempi testi maanantaina 4+2 ja alempi nyt 4+4.. Onhan se vahvistunut mutta mietin että pitäisikö olla jo vahvempi tässä vaiheessa…
Hyvältä näyttää viiva!Oli pakko tehdä vielä uus testi, että näkee vahvistuuko viiva Ylempi testi maanantaina 4+2 ja alempi nyt 4+4.. Onhan se vahvistunut mutta mietin että pitäisikö olla jo vahvempi tässä vaiheessa…
Mä tilasin sellasen apteekista alesta, ei ole vielä tullut. Ajattelin viikonlopun jälkeen sitten tehdä. Pitäis näyttää sitten ainakin sen 3+Komeita viivoja kaikilla! Pitää varmaan itsekin käydä vielä huvin vuoksi hakemassa tuo viikkonäytöllinen, ettei vaan pääse tämä hype unohtumaan.
Tummenee kuitenkin. ❤ Tein itelleni vertailun kun oli vähän samat mietinnät omista testeistä. Tuo 2/22 oli siis onnistunut raskaus ja hyvin hiljalleen vahvistui silloin. Näyttäisi mulla ainakin menevän erilailla eri raskaus.View attachment 132708
Hyvin hiljaa tummenee. Viime raskaudessa jo Dpo12 oli tosi tumma, vähän epäilyttää tää tahti. Nyt loppui onneks testit ja en huomennakaan pääse ostamaan, joten seuraava testaus vasta dpo15.
Yh, toivottavasti ei pitäis paikkaansa toki meillä on ainut seksikin ollut dpo0 eli sekin tukis poika-ajatusta. Toivoisin niin paljon enemmän toista tyttöä.Tuli mieleen eri tahdissa vahvistuvista testeistä, että oletteko lukeneet hcg hormonin erittymisen yhteydestä sukupuoleen? Joidenkin tutkimusten mukaan hcg:tä erittyisi nopeammin, kun odottaa tyttöä. Aika mielenkiintoista
Ompa hauska huomata miten erilailla viivat vahvistuu eri raskauksissa! Ja vieläpä kun hiljalleen vahvistuneessa onnistunut raskaus. Ei siis tosiaan pidä tehdä johtopäätöksiä viivan vahvuuksistaTummenee kuitenkin. ❤ Tein itelleni vertailun kun oli vähän samat mietinnät omista testeistä. Tuo 2/22 oli siis onnistunut raskaus ja hyvin hiljalleen vahvistui silloin. Näyttäisi mulla ainakin menevän erilailla eri raskaus.
Tuli mieleen eri tahdissa vahvistuvista testeistä, että oletteko lukeneet hcg hormonin erittymisen yhteydestä sukupuoleen? Joidenkin tutkimusten mukaan hcg:tä erittyisi nopeammin, kun odottaa tyttöä. Aika mielenkiintoista
Tummenee kuitenkin. ❤ Tein itelleni vertailun kun oli vähän samat mietinnät omista testeistä. Tuo 2/22 oli siis onnistunut raskaus ja hyvin hiljalleen vahvistui silloin. Näyttäisi mulla ainakin menevän erilailla eri raskaus.