Joulukuisten plussatestien kuvia

Komeita viivoja kaikilla! Pitää varmaan itsekin käydä vielä huvin vuoksi hakemassa tuo viikkonäytöllinen, ettei vaan pääse tämä hype unohtumaan. 🤭

20240410_172948.jpg

Tässä omia testejäni (sorry, tuli vähän tumma kuva). Nämä siis toissa- ja viime viikolla tehtyjä, ei ihan tuoreita, mutta nyt vasta luin paremmin tätä ketjua ja päätin lisätä omani. 😊 Säilytän näitä testejä edelleen ja käyn välillä katsomassa niitä. 😅💛

Mullakin kaikki testit vielä tallessa, ehkä varhaisultran jälkeen luovun niistä 😅 takakamera puhelimesta rikki niin en ole viitsinyt kuvia yrittää tällä kertaa ottaa

Oli pakko tehdä vielä uus testi, että näkee vahvistuuko viiva😄 Ylempi testi maanantaina 4+2 ja alempi nyt 4+4.. Onhan se vahvistunut mutta mietin että pitäisikö olla jo vahvempi tässä vaiheessa…🤔

Liitteet

• IMG_2500.jpeg
    IMG_2500.jpeg
    600.4 KB · Katsottu: 62
Oli pakko tehdä vielä uus testi, että näkee vahvistuuko viiva😄 Ylempi testi maanantaina 4+2 ja alempi nyt 4+4.. Onhan se vahvistunut mutta mietin että pitäisikö olla jo vahvempi tässä vaiheessa…🤔
Ei mulla ainakaan noilla samoilla viikoilla ollu yhtään ton tummemmat 😄🙏🏻

Komeita viivoja kaikilla! Pitää varmaan itsekin käydä vielä huvin vuoksi hakemassa tuo viikkonäytöllinen, ettei vaan pääse tämä hype unohtumaan. 🤭
Mä tilasin sellasen apteekista alesta, ei ole vielä tullut. Ajattelin viikonlopun jälkeen sitten tehdä. Pitäis näyttää sitten ainakin sen 3+ 😂

1000030568.jpg
Hyvin hiljaa tummenee. Esikoisen raskaudessa jo Dpo12 oli tosi tumma, vähän epäilyttää tää tahti. Nyt loppui onneks testit ja en huomennakaan pääse ostamaan, joten seuraava testaus vasta dpo15.

Muokattu viimeksi:
View attachment 132708
Hyvin hiljaa tummenee. Viime raskaudessa jo Dpo12 oli tosi tumma, vähän epäilyttää tää tahti. Nyt loppui onneks testit ja en huomennakaan pääse ostamaan, joten seuraava testaus vasta dpo15.
Tummenee kuitenkin. ❤ Tein itelleni vertailun kun oli vähän samat mietinnät omista testeistä. Tuo 2/22 oli siis onnistunut raskaus ja hyvin hiljalleen vahvistui silloin. Näyttäisi mulla ainakin menevän erilailla eri raskaus.

Liitteet

• 20240408_224250.jpg
    20240408_224250.jpg
    831.9 KB · Katsottu: 70
Tuli mieleen eri tahdissa vahvistuvista testeistä, että oletteko lukeneet hcg hormonin erittymisen yhteydestä sukupuoleen? Joidenkin tutkimusten mukaan hcg:tä erittyisi nopeammin, kun odottaa tyttöä. Aika mielenkiintoista🙂

Tuli mieleen eri tahdissa vahvistuvista testeistä, että oletteko lukeneet hcg hormonin erittymisen yhteydestä sukupuoleen? Joidenkin tutkimusten mukaan hcg:tä erittyisi nopeammin, kun odottaa tyttöä. Aika mielenkiintoista🙂
Yh, toivottavasti ei pitäis paikkaansa 😅 toki meillä on ainut seksikin ollut dpo0 eli sekin tukis poika-ajatusta. Toivoisin niin paljon enemmän toista tyttöä.

Tummenee kuitenkin. ❤ Tein itelleni vertailun kun oli vähän samat mietinnät omista testeistä. Tuo 2/22 oli siis onnistunut raskaus ja hyvin hiljalleen vahvistui silloin. Näyttäisi mulla ainakin menevän erilailla eri raskaus.
Ompa hauska huomata miten erilailla viivat vahvistuu eri raskauksissa!😁 Ja vieläpä kun hiljalleen vahvistuneessa onnistunut raskaus. Ei siis tosiaan pidä tehdä johtopäätöksiä viivan vahvuuksista😆

Onpa jännä tuo, että tytöstä erittyisi nopeammin! Meillä tuo taapero 2/22 on poika ja toista poikaa toivottais. Että meneeköhän nyt Unitupunan kans toiveet sitten mönkään. 😅

Muokattu viimeksi:

Mäkään en ole koskaan kuullut tästä, mutta aika mielenkiintoista 😄 Jos tämä pitäisi paikkansa, niin mulle tulisi tyttö, koska viivat olivat tasavahvat hyvissä ajoin, jo pari päivää ennen oletettua kuukautisten alkamista (säännöllinen 28 pv kierto).

Niin kauan kuin olen haaveillut vauvasta/äitiydestä, olen aina jostain syystä mielikuvissani ajatellut poikavauvaa ja olettanut saavani pojan. Nytkin kun mietin sikiötä ja tulevaisuutta, niin jotenkin vaan ajattelen koko ajan hänen olevan poika. Lisäksi mieheni suvussa on vain poikalapsia, mikä sekin vahvistaa oletusta pojasta. Tyttö olisi kyllä shokki ja yllätys, menisi kaikki ajatukset uusiksi 😄💕

Eri testejä ei voi verrata, esim tuo pc aina vahvistuu nopeammin kuin one step 😊

Minä olen kuullut myös tuosta, että pojasta nousisi hitaammin hcg. Omakohtaista kokemusta asiasta ei ole, ainakaan vielä. Esikoisesta (tyttö) nousi hitaasti mutta luulen että hyperstimulaatio laimensi. Ja nyt tässä raskaudessa noussut nopeasti tai siis viivat vahvistui nopeasti, ja en vielä tiedä kumpi tulee, mutta epäilen poikaa.

Mulla oli heti eka testi aika vahva, tein sen samana päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Eli taisi olla 4+1. Samoin talleteltiin vain kerran oviksen aikoihin, joka oli -2 päivänä. Eli näiden perusteella se olisi sitten tyttö tulossa xD

Tänään dpo15 aamun tokasta pissasta testi. Selkeästi hitaammin vahvistuu kun tyttärestä edelleen 😅

Liitteet

• 20240413_115255.jpg
    20240413_115255.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 40
Mulla on kyllä molemmista pojista tullu leffat joko kp 28 tai 30 🤭 viimesestä kkm tuli tosi aikasin 3+, jo kp 28 joko oli aiemmin ovis tai jotain. Mut tässä 4+5 testi ja sit noi rfsu joista viimeisin on eilen

Liitteet

• 20240411_102612.jpg
    20240411_102612.jpg
    730.4 KB · Katsottu: 50
  • 20240412_081843.jpg
    20240412_081843.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 50
Takaisin