Joulukuisten plussatestien kuvia

20220331_051911.jpg
No nyt. Ihanku tämä testi olis jotenki se ainoa virallinen, josta sitten voi alkaa vihdoin uskoa asian. Piti säästää tämä viikonloppuun, mutta oli vähän vaikea yö esikoisen kanssa, niin tarvitsin vähän piristystä.
 
View attachment 111833
No nyt. Ihanku tämä testi olis jotenki se ainoa virallinen, josta sitten voi alkaa vihdoin uskoa asian. Piti säästää tämä viikonloppuun, mutta oli vähän vaikea yö esikoisen kanssa, niin tarvitsin vähän piristystä.

saahan näitä tehdä piristykseksi, mä tein aamulla just pc:n testin, ihan vaan varmistaakseni että tulee vielä kaks viivaa ja toki tulihan ne :tears: se on aika ainutlaatusta kun ne kaks viivaa saa tikkuun, tai digiin "raskaana" tekstin :folded::folded:
mä oon huomiselle suunnittellut kans digin tekemistä :smiling-eyes:
 
Joo minä kans aikaisin aamulla tein sen toisen rfsu ja tuli siihen nopeasti se toinen viiva... Huh.. Vähän säikähdin eilen kun oli niin tiukassa se viivan ilmestymine.
Kai mä teen sen digin vielä..
 
En tiiä näkyykö viiva edes tänne ladattuna kun tuntuu että kuvassa näkyy puolet huonommin kun livenä, ja foorumin kuvanlaatu syö ne vähätkin näkyvyydet:tears:

Mutta mä oon täällä jo hätäisenä huutelemassa vaikka huomenna olis pitäny vasta menkat alkaa.

Taitaa olla neljäs testi jo:Smiling Face With Halo: ekassa ei näkyny juuri mitään mutta sen jälkeen joka päivä hieman vahvempi viiva. Nyt vaan toivotaan että pysyy kyytissä :folded:

16487253938156789269015810694617.jpg
 
En tiiä näkyykö viiva edes tänne ladattuna kun tuntuu että kuvassa näkyy puolet huonommin kun livenä, ja foorumin kuvanlaatu syö ne vähätkin näkyvyydet:tears:

Mutta mä oon täällä jo hätäisenä huutelemassa vaikka huomenna olis pitäny vasta menkat alkaa.

Taitaa olla neljäs testi jo:Smiling Face With Halo: ekassa ei näkyny juuri mitään mutta sen jälkeen joka päivä hieman vahvempi viiva. Nyt vaan toivotaan että pysyy kyytissä :folded:

View attachment 111845

näkyy hyvin, Onnea plussasta! :Two-hearts:

mä aloin testailee 5 päivää ennen ku menkkojen piti edes alkaa :tears:
ja yksinäni täällä sitten höpissyt alkuun kun olin niin hätähousu etten malttanut testien kans odottaa :tears:
 
Kiitos:smiling-eyes: ihanaa että on muitakin himotestaajia :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: nyt vielä seurataan että varmasti vahvistuu viiva, ennen ku loppuu tää tikkuralli:Face With Tears Of Joy:
 
Tää alku on paha kun vielä sulattelee ajatusta siitä että on raskaana. Päässä ei tietenkään paljoo muuta pyöri, niin tottakai siitä on saatava puhua jollekin. Onneksi on tää foorumi niin voi käydä tänne päästelee pahimpia höyryjä. Säästyy lähipiiri, ja ennen kaikkea mies pääsee vähän vähemmällä kun ei ihan jokaista oiretta sille tarvi raportoida :tears:
 
Tää alku on paha kun vielä sulattelee ajatusta siitä että on raskaana. Päässä ei tietenkään paljoo muuta pyöri, niin tottakai siitä on saatava puhua jollekin. Onneksi on tää foorumi niin voi käydä tänne päästelee pahimpia höyryjä. Säästyy lähipiiri, ja ennen kaikkea mies pääsee vähän vähemmällä kun ei ihan jokaista oiretta sille tarvi raportoida :tears:

Ymmärrän täysin! mä oon perjantaista asti sulatellut tätä asiaa, eikä vieläkään meinaa uskoa. :tears: ja tää foorumi on kyllä ollut ihan paras paikka purkaa fiiliksiä ja saada vertaistukea.
meillä on yritystä niin kauan takana että oon tuolla kuumeilijoiden ketjuissakin pyörinyt jo hyvän aikaa, niin ihan kiva jo siirtyä tälle puolelle jatkamaan jutusteluja! :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:
 
Liitynpä joukkoon minäkin :smiling face with heart-eyes: Ajattelin mennä pelkästään näillä viikkonäyttöisillä digeillä, eli samoin kuin esikoisenkin aikaan. Ensi viikolla toivottavasti näkyy 2-3 (pitäisi näkyä oikeastaan jo nyt viikonloppuna) ja sitä seuraavalla 3+.
 

Liitteet

  • CDD93CD5-12D8-4056-999F-B40430F77A74.jpeg
    CDD93CD5-12D8-4056-999F-B40430F77A74.jpeg
    3 MB · Katsottu: 15
IMG_20220401_094954.jpg

vihdoin uskalsin digin tehdä. luulin vaan että tulis viikoiksi 1-2, mutta tulikin enemmän. nyt siis 4+4 viikot :Two-hearts:
 
Miten on lasketaanko haamuksi vai onko puhdas nega? Kp29/27-30
 

Liitteet

  • B5787DE6-E6D7-48BE-B4F8-661BB288D7E7.jpeg
    B5787DE6-E6D7-48BE-B4F8-661BB288D7E7.jpeg
    931.4 KB · Katsottu: 50
Miten on lasketaanko haamuksi vai onko puhdas nega? Kp29/27-30

Näistä testeistä on erittäin vaikea sanoa, ovat antaneet paljon tälläsiä haamuja ilman että on raskaana. Kannattaa laittaa plussa vai ei ryhmään, siellä saa paremmin vastauksia ja vinkkejä! :smiling-eyes: mä neuvoisin testaa jollain toisella testillä, vaikka apteekin ultralla :thumbs-up:
 
Näistä testeistä on erittäin vaikea sanoa, ovat antaneet paljon tälläsiä haamuja ilman että on raskaana. Kannattaa laittaa plussa vai ei ryhmään, siellä saa paremmin vastauksia ja vinkkejä! :smiling-eyes: mä neuvoisin testaa jollain toisella testillä, vaikka apteekin ultralla :thumbs-up:


Okei kiitos
 
20220405_050452.jpg Vielä saa testata, eiks niin? :blowing: Näistä viivoista tulee vaan niin onnelliseksi. Tänään siis 5+1.
 
Mä tässä pohdin, kun näitä lueskelin, että tekeekö joku ”vain” yhden testin? Mä tein sunnuntaina ekan, maanantaina hain vielä semmosen rfsun paketin, missä oli kaks ja tein eilen ja tänään testit. Jotenkin en siitä yhdestä testistä pysty tätä käskytämään. En kyllä oiken vielä kolmestakaan, että varmaan ens viikolla käyn hakee vielä jonkun testin.
 
Jee, hormonimäärät kasvaa (ja sen kyllä huomaa :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:)
 

Liitteet

  • 8518A96F-0E03-4199-89C5-F311C3BA0348.jpeg
    8518A96F-0E03-4199-89C5-F311C3BA0348.jpeg
    2 MB · Katsottu: 25
Mä tässä pohdin, kun näitä lueskelin, että tekeekö joku ”vain” yhden testin? Mä tein sunnuntaina ekan, maanantaina hain vielä semmosen rfsun paketin, missä oli kaks ja tein eilen ja tänään testit. Jotenkin en siitä yhdestä testistä pysty tätä käskytämään. En kyllä oiken vielä kolmestakaan, että varmaan ens viikolla käyn hakee vielä jonkun testin.


Mulla on yks hyvä ystävä, joka on molemmissa raskauksissaan tehny testin vasta ku menkat ollu tyyliin kolme päivää myöhässä. Tietenki siinä kohtaa pamahtaa jo melko leffaviivat, ni se on tyytynyt siihen yhteen. Mä just ja just pystyn ymmärtää että ei tee enempää testejä, mutta en tajua miten kukaan jaksaa ihmetellä monta päivää myöhässä olevia menkkoja ennen kun tekee testin:Weary Cat Face::Face With Tears Of Joy::Face With Tears Of Joy:

Yks tuttava myös kertoi kerran että hän ei ollu neljännen kohdalla edes tehnyt raskaustestiä koska oli samat oireet kun edellisissä ja menkat oli myöhässä. Neuvola ei ollut suostunut kuitenkaan varaamaan aikaa ennen kun tekee, niin oli joutunut sitten pissaamaan kotona tikkuun. En kehdannut sanoa että mä saatan tehä jo negakierrossa neljä testiä ja plussan kanssa niitä ei viiti edes laskea:Face With Tears Of Joy:

Vaikka tietäiskin että on selvät raskausoireet ni pakkohan siitä on saada se varmistus. Se tikku ikään kuin toteaa "oot oikeassa, et vainoharhainen":Face With Tears Of Joy::Face With Tears Of Joy::Face With Tears Of Joy:
 
Mulla on yks hyvä ystävä, joka on molemmissa raskauksissaan tehny testin vasta ku menkat ollu tyyliin kolme päivää myöhässä. Tietenki siinä kohtaa pamahtaa jo melko leffaviivat, ni se on tyytynyt siihen yhteen. Mä just ja just pystyn ymmärtää että ei tee enempää testejä, mutta en tajua miten kukaan jaksaa ihmetellä monta päivää myöhässä olevia menkkoja ennen kun tekee testin:Weary Cat Face::Face With Tears Of Joy::Face With Tears Of Joy:

Yks tuttava myös kertoi kerran että hän ei ollu neljännen kohdalla edes tehnyt raskaustestiä koska oli samat oireet kun edellisissä ja menkat oli myöhässä. Neuvola ei ollut suostunut kuitenkaan varaamaan aikaa ennen kun tekee, niin oli joutunut sitten pissaamaan kotona tikkuun. En kehdannut sanoa että mä saatan tehä jo negakierrossa neljä testiä ja plussan kanssa niitä ei viiti edes laskea:Face With Tears Of Joy:

Vaikka tietäiskin että on selvät raskausoireet ni pakkohan siitä on saada se varmistus. Se tikku ikään kuin toteaa "oot oikeassa, et vainoharhainen":Face With Tears Of Joy::Face With Tears Of Joy::Face With Tears Of Joy:
Mä tein nyt vasta kun oli menkat 3 päivää myöhässä. Mut oikeestaan vaan siks, et aattelin, et ku synnytyksestä on vasta se alle 9 kk, niin vois periaattees olla viel vähö epäsäännölliset. Vaikka ei kyl ekan kierron jälkeen kertaakaan oo kierto ollu yli 30päivää. . Oli asia kyl kokoajan mielessä ja lasketun ajan kävin menkkojen perusteella kattomassa jo sinä päivänä, kun piti alkaa. Perjantaina hain testin, ku torstaina ois pitöny alkaa ja vasta sunnuntaina tein. Olin niin sata varma, et menkat on alkamassa, ja negatiivinen tulos ois tehny siitä varman. ja itseasiassa viime raskaudestakin tein vasta kun oli myöhässä pari päivää, tosin se johtu siitä, että sain keltarauhashormooneita ja lääkäri sanoi niiden pidentävän kiertoa.

mut tohon, ettei tee yhtään, (paitsi neuvolan määräämänä) niin en kyllä ikinä pystyis.
 
Takaisin
Top