Joulukuisten plussatestien kuvia

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tänne saatte halutessanne laittaa positiivisten raskaustestien kuvia ja iloita niistä yhdessä. :smiling-eyes:
Kuinka monta testiä teit?
 
IMG_20220325_083827.jpg
minä tuun varovasti kurkkimaan tänne puolelle testin kanssa. Tänään siis saatu plussa apteekin ultralla! :smiling face with heart-eyes:
 
Tuossa otsikossa pitäis kaiketi olla joulukuisten :tears:
 
IMG_20220327_070254.jpg
mä oon nyt perjantaista asti aamusin tehny testiä ku ei millään meinaa uskoa tota toistaviivaa että on totta! :tears:
 
Minä tein eilen illalla eka kertaa testin ja viiva siellä häämötti, aivan uskomaton olo (eka plussa ikinä!). Eilen oli siis kp 29/26-32. Piti tehdä testi tänään heti aamulla uudestaan ja tulos oli sama, viivan vahvuudessa en kyllä suurta eroa havainnut vaikka olisin odottanut sen olevan aamuvirtsasta selkeämpi.. Nyt sitten vain fiilistellään tämä sunnuntai. :smiling-eyes:
 

Liitteet

  • 27FE086C-0774-48F5-A8DD-6B9ABFAF474A.jpeg
    27FE086C-0774-48F5-A8DD-6B9ABFAF474A.jpeg
    2.7 MB · Katsottu: 65
Minä tein eilen illalla eka kertaa testin ja viiva siellä häämötti, aivan uskomaton olo (eka plussa ikinä!). Eilen oli siis kp 29/26-32. Piti tehdä testi tänään heti aamulla uudestaan ja tulos oli sama, viivan vahvuudessa en kyllä suurta eroa havainnut vaikka olisin odottanut sen olevan aamuvirtsasta selkeämpi.. Nyt sitten vain fiilistellään tämä sunnuntai. :smiling-eyes:

jee onnea plussasta! :Two-hearts:
Tiedän tunteen, ei olla miehen kanssa uskoa tätä todeksi, meillä yritystä muutama vuosi jo takana, kunnolla toki (ovistikut,poppakonstit mukana) ollaan vasta puolvuotta. Nyt on kp27/29, dpo11, mutta ei siis ole kuukautiset edes myöhässä vielä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: mä malttamattomana alotin jo ajoissa testailun ja apteekin ultraan sainkin perjantaina jo ekan viivan, nyt sitten jatkanut testailuja kun ei voi uskoa että on totta noi kaks viivaa oikeasti!:tears:
 
Muokattu viimeksi:
jee onnea plussasta! :Two-hearts:
Tiedän tunteen, ei olla miehen kanssa uskoa tätä todeksi, meillä yritystä muutama vuosi jo takana, kunnolla toki (ovistikut,poppakonstit mukana) ollaan vasta puolvuotta. Nyt on kp27/29, dpo11, mutta ei siis ole kuukautiset edes myöhässä vielä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: mä malttamattomana alotin jo ajoissa testailun ja apteekin ultraan sainkin perjantaina jo ekan viivan, nyt sitten jatkanut testailuja kun ei voi uskoa että on totta noi kaks viivaa oikeasti!:tears:

Kiitos ja tosiaan onnea kovasti myös teille! :Two-hearts:
Ihanaa kun pitkän yrityksen jälkeen onnistaa. :smiling-eyes: Mekin ollaan jo puolisen vuotta yritetty joten talvi tuntui todella pitkältä, mutta niin ihanaa aloittaa kevät näillä uutisilla. :folded:
 
IMG_20220327_200355.jpg

eilen illalla piti vielä testata kahdella eri testillä :No Evil Monkey: tuli aika voittaja fiilis kun tohon pc:n testiin en viime perjantaina saanut juuri mitään näkymään, ja sitten jo sunnuntaina oli noin vahva toinen viiva sekä tohon ei herkkään rfsun testiin sain myös hyvän viivan! ainakin tietää että hcg on nousussa ja voi vähän jo hengittää! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Olen tehnyt ainoastaan tämän yhden testin. Edellisen kohdalle tein varmaan 10 testiä ja 2 digiä:rolling::rolling: Nyt harkitsin että teen vaan yhden digin vähän myöhemmin. Kiva on katsella positiivisia testejä kun on niin pitkään toivonut plussaa.. :smiling-eyes:
En ole vielä tajunnut että olen raskaana..
 
View attachment 111807Tässä perjantaina 25.3 tehty first response-testi Tämän jälkeen oon tehny rfsu ja PC testitikkuja, ja tänään iltapäivällä tuli rfsu tällainen:
View attachment 111808

Paljon Onnea! :Two-hearts:
mä oon kans viime perjantaina saanu ekan plussan ja sen jälkeen testaillut mm. pc:llä ja rfsun liuskalla.nyt pidän muutaman välipäivän ja testaan seuraavaksi vielä kerran näillä testeillä ja digillä. Pc:n ja liuskatestin viivoja vertailen että vahvistuuko ne matkalla, siksi niitä teen, mutta nyt tosiaan muutama välipäivä. :tears: tänää dpo14 ja viikot 4+2 menossa. :folded:
 
Muokattu viimeksi:
Olen tehnyt ainoastaan tämän yhden testin. Edellisen kohdalle tein varmaan 10 testiä ja 2 digiä:rolling::rolling: Nyt harkitsin että teen vaan yhden digin vähän myöhemmin. Kiva on katsella positiivisia testejä kun on niin pitkään toivonut plussaa.. :smiling-eyes:
En ole vielä tajunnut että olen raskaana..

mulla sama juttu! :Speak No Evil Monkey:ei vieläkään ole tajunnut että on raskaana kun yritystä niin pitkään takana, ja kun aina katellut valkosia viivanpaikkoja, sitten yhtäkkiä ilmestyykin se toinen viiva, niin eihän sitä meinaa käsittää millään! :tears:
 
Paljon Onnea! :Two-hearts:
mä oon kans viime perjantaina saanu ekan plussan ja sen jälkeen testaillut mm. pc:llä ja rfsun liuskalla.nyt pidän muutaman välipäivän ja testaan seuraavaksi vielä kerran näillä testeillä ja digillä. Pc:n ja liuskatestin viivoja vertailen että vahvistuuko ne matkalla, siksi niitä teen, mutta nyt tosiaan muutama välipäivä. :tears: tänää dpo14 ja viikot 4+2 menossa. :folded:

Kiitos samoin:Two Hearts: Mulla oletetusta oviksesta
(En tikuttanut) nyt dpo17 ja sovellus näyttää että 4+3. Oon vähän juntti tossa dpo-lukemassa, mut eipä sillä niin iso merkitys varmaan ole, kun tietää koska edelliset kuukautiset on ollut, kai. :Face With Stuck Out Tongue:
 
Täällä eilen tuli tuollainen viiva. Menkat kolme päivää myöhässä. Ja onnea meille kaikille. On kyllä vähän epätodellinen olo…
 

Liitteet

  • 2B70FF9A-F980-44E1-A7E7-70A8E068F228.jpeg
    2B70FF9A-F980-44E1-A7E7-70A8E068F228.jpeg
    859.3 KB · Katsottu: 41
Kiitos. Ei olis pitänyt tehdä enää toista testiä rfsu viiva on haaleampi, mutta kai se on uskottava että on raskaana jos kaksi viivaa ja vuotoja ei tule.

mulla on kans rfsun viivat haaleampia. ei siitä kannata stressiä ottaa. Kaikki varmasti hyvin silti, sitäpaitsi noi rfsun testit muutenkin on mitä on :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Takaisin
Top