Mulla myös huomenna Nt-ultra. Pikkuhiljaa alkaa jännittää mutta mulla jo aamusta, eli pitkään ei tartte enää jännittää.
Miten meni??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla myös huomenna Nt-ultra. Pikkuhiljaa alkaa jännittää mutta mulla jo aamusta, eli pitkään ei tartte enää jännittää.
Miten meni??
Hyvin! Pienellä kaikki hyvin, turvotus normaalia ja riskiluvut minimaaliset. Jokohan kohta uskaltaa vähän innostua
Onko salaisessa ryhmässä keskustelua kun täällä tuntuu olevan hiljaista?
Laskeeko kukaan muu viikkoja äitiyslomaan? Vai olenko mä vaan niin loman tarpeessa
Mulla pitäis äitiysloman alkaa marraskuun alkupuolella, ja jos sitä ennen pitäisin talvilomani ja osan kesälomastani, voisin jäädä pois töistä jo lokakuun puolen välin paikkeilla. Jäljelle jäävistä viikoista kun vielä miinustaa kesäloman, ei mulla ole enää kuin runsas 14 viikkoa töitä!
Laskeeko kukaan muu viikkoja äitiyslomaan? Vai olenko mä vaan niin loman tarpeessa
Mulla pitäis äitiysloman alkaa marraskuun alkupuolella, ja jos sitä ennen pitäisin talvilomani ja osan kesälomastani, voisin jäädä pois töistä jo lokakuun puolen välin paikkeilla. Jäljelle jäävistä viikoista kun vielä miinustaa kesäloman, ei mulla ole enää kuin runsas 14 viikkoa töitä!
Sama täällä, itse asiassa oon ilmoittanut olevani hoitovapaalla tammikuun 22 loppuun, että ei tarvii miettiä mitä siinä välissä tekisi, kun hoitovapaa loppuu.Mä kun olen hoitovapaalla, en ole vielä edes katsonut milloin äitiysloma alkaa...