Hei, ajattelin tehdä tänne tälläisen yleisen ryhmän jossa vois rupatella niitä näitä. Meitä nyt on vielä aika vähän, mutta tarvitsee ilmeisesti aktiivista keskustelua, jos haluaa sen yksityisen ryhmän. Onko teillä kiinnostusta?
Ja joulukuisten mietteet, mä oon ainakin näistä raskaus uutisista vieläkin hieman puulla päähän lyöty. Raskaus oireita on päivittäin, mutta silti hyvin epätodellista et sisälläni kasvais jotain. Hätä housuna varasin yksityiselle ultran 7+0, meinaako muut käydä?
Ja joulukuisten mietteet, mä oon ainakin näistä raskaus uutisista vieläkin hieman puulla päähän lyöty. Raskaus oireita on päivittäin, mutta silti hyvin epätodellista et sisälläni kasvais jotain. Hätä housuna varasin yksityiselle ultran 7+0, meinaako muut käydä?

Täällä Pohjois-Savossa näyttäisi olevan kalliimpaa, Terveystalo ilmeisesti edullisin kuitenkin.
Ja jos kaikki menee hyvin, aika pienellä ikäerolla.

Todella stressaavia aikoja eletään.. Tiistaina soittoa neuvolaan ja kysellä heidän mielipidettään, kokevatko että raskauden sijainti olisi hyvä varmistaa ultralla. Nyt oli hcg ainakin pe->su tuplaantunut, mutten siltikään pysty vielä rentoutumaan asian suhteen.